Ma seda mootorit ei tunne aga müüakse ju igasugu kangemaid kütusepumpasid jne. Mis selle kütusega on siis, diislitel peaks see ju eriti lihtne olema või ma eksin? Või on lihtsalt kütus otsas ja juurde vaja?kala kirjutas:rihmad on saadanast ju.
Kõige suurem probleem on ju kuidas kütust juurde saada,selle kohta oleks vihjeid vaja.
3,3 TD Patroli mootori tuunimine
Moderaatorid: jr, Moderators
- isakene
- I know how to fix stuff
- Postitusi: 1807
- Liitunud: R Veebr 04, 2005 5:07 pm
- Asukoht: L-Virumaa, Kadrina vald
Kui soovid küttesegu kangemaks, siis selleks on kruvi täiesti olemas. Kruviga reguleeritakse hammaslati asendit. Kui pumba füüsiline piir vastu tuleb, siis tuleb pump asendada suurema tootlikkusega pumba vastu, nii lihtne ongi.
Patrol, Pajero, Trooper kasutatud jupid.
56 486769, isakene@gmail.com
56 486769, isakene@gmail.com
2.8TD mootori tuuning:
http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?t=1405&highlight=200
Seal asendati Patroli plunserid pumbas MAN veoauto plunseritega.
http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?t=1405&highlight=200
Seal asendati Patroli plunserid pumbas MAN veoauto plunseritega.
+372 5028488
see kruvi on juba vanal pumbal peale keeratud,rami kohapealt on 1-2 tarka olemas Eestis (astross) ja mujal maailmas on know howd foorumid täis ja erinevaid pumba juppe saadaval,aga datsuni kohapealt on 0
to isakene:millega see asendada tuleb siis?
Ei tea mis solenoididest sa uputaja räägid,aga ma lõikasin kütuse plaati,vb uuematel pumpadel saab mingit solenoidi viilida,aga mul on üldse 8,3liitrise tuunitud pump peal.
to isakene:millega see asendada tuleb siis?
Ei tea mis solenoididest sa uputaja räägid,aga ma lõikasin kütuse plaati,vb uuematel pumpadel saab mingit solenoidi viilida,aga mul on üldse 8,3liitrise tuunitud pump peal.
56157755
Pump stendi ja siis näeb palju sealt välja tuleb ja palju saab juurde keerata.Pole lähedalt konkreetset pumpa näinud kuid küllap on ka seal plunzri peal keeratavad rattad.Piir tuleb siis ette kui kütte pealetulek enam seisma ei jää,auto ei jää lihtsalt seisma.Aga sinnamaani peaks ruumi olema.
olge marurahulikud!
Need tegelased peaksid oskama rääkida ridapumba hingeelu parandamisest
http://www.blacksmokeracing.com/
http://www.blacksmokeracing.com/
Andres Kuldsaar
Ex TR-2
Teepeal hoiab Audi Quatro ja metsa viib Polaris Sportsman 800
Ex TR-2
Teepeal hoiab Audi Quatro ja metsa viib Polaris Sportsman 800
- MahviaDeTyrk
- I live off from the mud
- Postitusi: 4500
- Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
- Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
- Kontakt:
- sambla-aadu
- Rock Crawler
- Postitusi: 528
- Liitunud: N Apr 05, 2007 7:37 am
- Asukoht: Tartumaa/Võrumaa
- sambla-aadu
- Rock Crawler
- Postitusi: 528
- Liitunud: N Apr 05, 2007 7:37 am
- Asukoht: Tartumaa/Võrumaa
Mismoodi? Rõhk võib tõusta, aga ega kütusekogus mida pump endast läbi lööb sellest ju ei tõuse. Seega jõuab alati pihustisse ühejagu kütet. Vahe on ainult selles, kas suurema pihusti puhul kusetatakse küte silindrisse pihusti ava suurenedes sama rõhu juures või kõrgema rõhu juures suurema pihustiavaga lüüakse tänu suuremale rõhule küte ilusti auruks. Rõhu tõstmine on loogiline, kui pihustid suuremad lähevad, sest siis säilitad hea kütuse pihustamise silindrisse, mis tagab effektiivsema põlemise.
+372 5028488