Gaz 69, UAZ 469 või Gaz 66 või ZIL. Ühine nimetaja kogu Vene maasturliikurite kohta. Olgu ta siis veok või sõiduk. Lubatud ka roomiksõidukid ja sõjaväetehnika.
Käigukasti väljavõtte võid veel kuskilt leida ja ka normaalse raha eest. Vahekastist jõuvõtukast on tikutulega tagaotsitud kaup kuna postipuuridel asendamatu vahend. Kipub ülekoormusest lagunema ning saadavus pea olematu. Hinnavahe Venest tooduna oma kümnekordne. Aga eks su oma otsustada.
Kui oleks vaja käitada nii esi kui tagavintsi, siis oleks vist lihtsam hüdro peale mõlemad aretada. Omal ajal oli Gaz kallureid kõik kohad täis ja neid hüdropumpasi on veel lademetes. Boonuseks saab süsteemi lisada tagaluukidega veoautodel kasutatava hüdropumba, mis suudaks mootori koolemisel autot veel ise lohistada.
12mm, mis ei kõlba kuhugi. Endal asendasin 14mm ja sai hea küll. Vintsirullikud soovitan teised panna, sest trossivaenulikumatr kui originaalrullikud, ei ole.
Forankra baltic on mind abistand tösteseadmete ja trossidega. 14 mm trossi puhul forankra tabelite järgi algab tõmbetugevus 9910 kg ja lõpeb 14900 kg. Vahe päris korralik.
tavaliselt sõidan 4x4-ga, vahetevahel 6x6-e ja 8x8-ga
Certex on ka päris pädev koht. Pakuti endale kunagi ka võimalust tross peale kerida ja vaadata, et palju mahub ning siis maksta. Salasõna teades on hind ka päääris palju odavam Tegelikult on trossil ja trossil ikka väga suur vahe, ära lähtu esimese asjana kõige odavamast hinnast, vaid vähe kallim asi kestab jälle kordi kauem kui odav.