Nii, olen nüüd ringi sõitnud umbes üks 50 km ja tundub, et selle sahina/hääle sain kastist kätte.
Otsutasin, et võtan maha veokasti, et oleks lihtsam tõsta kabiini üle roolisamba. Olles kasti eemaldanud paistis mulle, et mingi osa on võimalik kastist tahapoole eemaldada ka käigukasti maha võtmata. Otsustasin, et vaatan, kaugele jõuan ja kui pean, siis läheb ka kabiini ja mootori eemaldamiseks. Sild lahti ja käigukasti lammutama. Vaja on seal mõistust ja eritõmmitsat (ärge liitepindadele liiga tehke). Eemaldama peab ka vähemalt ühe piduritoru (soovitan ka teised võtta, on lihtsam tööd seal teha ja pärast uus pidurivedelik peale).
Võimalik on siis ära vahetada peavõlli 2 viimast laagrit ja suur simmerling. Minu autol olid mõlemad laagrid läbi ja väiksem neist tegi häält alles siis, kui oli bensus natuke ligunenud. Sisse panin vene laagrid, kuna hinnavahe SKF-iga tuli ligi 6-kordne. Pidasin seda eksperimenteerimisel liiga suureks vaheks.
Kokkupanekul tehke uued tihendid ja vaadake, et õlikanalid oleksid puhtad, suruõhk aitab.
Minul autol igatahes hääl kadus pärast nende laagrite vahetust ja eks paistab, kas oli minu otsus kasti mitte välja vahetada õige, või mitte.
