Võtsin ära alumise ja külgmise kaane ja midagi otseselt katki või laiali sees ei paista. Kasti äravõtmine on muidugi jama, peab kabiini eemaldama ja võibolla peaks ka asja sujuvamaks muutmiseks eemaldama veokasti.
Oeh, ei olnud plaanis küll vastu suve hakata veel käigukasti remontima. Just see aeg, mis kulub kättesaamiseks ja tagasipanemiseks on see, mis eriti ei kutsu seda asja tegema

.
Niipalju olen ka ise netist leidnud, et palju on Mogil erivõtmeid kasutusel.
erik kas on see taga vajaminev võti midagi erilist, või on see ka ise tehtav?
Mis üldiselt arvate, kas mahavõtmiseks, lahtivõtmiseks ja lappimiseks kuluv aeg + laagrid (otstarbekas oleks ju kõik ära vahetada, või mis?) on õige investeering, või peaks otsima kasutatud kasti

. Ei tahaks kõike seda läbi teha ja kasti peale pannes avastada, et ei läind remont õnneks

.