Durafix ja karteri põhja jootmine
Moderaatorid: jr, Maasturid, margus4x4ee, boob, Stupiduser, Veiko, hulkur, kala, ennukas, Daniel, erik, Moderators
Durafix ja karteri põhja jootmine
G -l 3L R6 diisel mootori alumiiniumist karteripõhjas on pragu mis lekib, millest see tuli kas keevitusõmblus on järgi andnud või sild on vastu käinud ei tea veel aga küsimus kas Durafix -ga seda paigates jääb pidama, et kas keegi on sarnaseks tööks Durafixi üldse kasutanud?
Raimo
Raimo
Tel 56224693
ei tea durafixi isiklikult aga olen analoogse pulgaga mida sai http://www.letrum.ee/ ostetud jootnud kokku pooleks lõigatud kliima torud (alu.) tegin 3 joodet kahele torule ja töötab siiani juba 4 a.
sai samuti jootmine tehtud tavalise gaasiga leeklambiga väga lihtne ja alguses kaheldav asi sai liiga hea et olla tõsi - toimib.
ps. kliimas on asi suurte rõhkude all.
sai samuti jootmine tehtud tavalise gaasiga leeklambiga väga lihtne ja alguses kaheldav asi sai liiga hea et olla tõsi - toimib.
ps. kliimas on asi suurte rõhkude all.
Tänud Pedaal, helistasin sinna Letrumisse, hinnad neil isegi proovimiseks täitsa sobivad, üks varras 50EEK, võtan proovin sellega ja kui ei sobi eks siis vaatab edasiPedaal kirjutas:ei tea durafixi isiklikult aga olen analoogse pulgaga mida sai http://www.letrum.ee/ ostetud jootnud kokku pooleks lõigatud kliima torud (alu.) tegin 3 joodet kahele torule ja töötab siiani juba 4 a.
sai samuti jootmine tehtud tavalise gaasiga leeklambiga väga lihtne ja alguses kaheldav asi sai liiga hea et olla tõsi - toimib.
ps. kliimas on asi suurte rõhkude all.
Tel 56224693
Kunagi käis pakkumas üks vana sealt neid joote pulkasi. Hind oli ka miskit 50 eeki ja sai võetud neid paari sota eest.karu kirjutas:Alt ära ikka, ega muudmoodi saagi aga kuna alumiiniumi keevitust mul pole siis lihtsaim lahendus oleks joota.
Tegime siis katseid.
Sirgele alumiinium plaadile sai risti teine plaat külge joodetud, ka serviti jätkatud ja pidas küll. Väänates murdus vahest uuesti ühenduskohast lahti, kuid samas ka täiesti puutumatta kohast, seega võib õelda, et asi toimib. Aga selle asja juures on teatud AGA'd.
Nimelt kui esmakordselt joodad, siis tasub ennem harjutada ja osta selleks paar varrast.
Teine porr asi on see, et alumiinium tuleb sisuliselt vedelasse olekusse kuumutada ja kahjuks ei lähe alumiinium punaseks, nii nagu metall. Ennem ei märka kui hilja siis on joodetava kohapeal suur auk.
Aga igastahes tasub proovida.
Kõnetraat 51922951
Kui hakkama ei saa, siis võin näidata kuidas sellega joota. Aga lihtsam(odavam) on mul see kohe TIG-iga ära keevitada. 
Selline jootmine ei toimi paksude materjalide puhul
Selline jootmine ei toimi paksude materjalide puhul
Labidas ja Leatherman = Vepski finis. WILD RIDE OÜ. Mongoolias käidud. Kord aastas peab kirikus ka käima...
Veel elus Visa Hing. Start 2004a nr. 174.
4x4 karikasarja 1. koht TR-1 2012. 4x4 karikasarja 2.koht TR-1 2013
Autoga saab Tallinnast Kambodzasse. Tel 5114973
Veel elus Visa Hing. Start 2004a nr. 174.
4x4 karikasarja 1. koht TR-1 2012. 4x4 karikasarja 2.koht TR-1 2013
Autoga saab Tallinnast Kambodzasse. Tel 5114973
- tarmo
- I live off from the mud
- Postitusi: 5137
- Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Kõike ei pea ise tegema ju. Vii kellegi kätte, kes iga päev alumiiniumi keevitab ja ei usu, et see asi üle 200 kr maksma läheb sul.karu kirjutas:Alt ära ikka, ega muudmoodi saagi aga kuna alumiiniumi keevitust mul pole siis lihtsaim lahendus oleks joota.
Ma ei tea kust linnast sa küll oled, aga Tallinnas nt on hea hinna ja kvaliteediga koht Pärnu mnt 393 (numbris pole 100% kindel), kus remonditakse radiaatoreid.
Viljandis oskaks ka soovitada, Tartus elades ei läinud seda teenust kunagi vaja, seal ei oska
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Karteripõhja pead sa ära võtma ja ära hakka ise midagi leiutama.Pakun välja http://www.tespera.ee/?id=1165
Me oleme kõik võhikud,ainult erinevates valdkondades.
Viimati keevitatud karteri põhjas oli pragusid 200mm, Scania oma kuhu mahub 18...25L õli. Võid Imedepõllul vaatama minna kas tilgub 
Kuna tean mis G-ga tegemist siis enne keevitust tuleks üle vaadata et sild vastu karterit ei käiks.
Kuna tean mis G-ga tegemist siis enne keevitust tuleks üle vaadata et sild vastu karterit ei käiks.
Labidas ja Leatherman = Vepski finis. WILD RIDE OÜ. Mongoolias käidud. Kord aastas peab kirikus ka käima...
Veel elus Visa Hing. Start 2004a nr. 174.
4x4 karikasarja 1. koht TR-1 2012. 4x4 karikasarja 2.koht TR-1 2013
Autoga saab Tallinnast Kambodzasse. Tel 5114973
Veel elus Visa Hing. Start 2004a nr. 174.
4x4 karikasarja 1. koht TR-1 2012. 4x4 karikasarja 2.koht TR-1 2013
Autoga saab Tallinnast Kambodzasse. Tel 5114973
Endal ka 1 kogemus olemas Durafixi varrastega. Nimelt parandasin BMW 2.4TD karterit. Jäi ilusti pidama küll.
Tähelepanekud:
*Kuumutamiseks vajalik spetsiaalne gaas.Kahjuks pole nime peas aga atsetüleeniga on sul liiga kõrge temperatuur ning tavalise(propaan vist) nö ehituspõletiga jäädki suuremat detaili soojendama.
*Ennem jootmist harja ILUSTI pind läikiv puhtaks
*Võib olla ainult plekkpurgi saad nii kuumaks ajada,et varras sulab kokkupuutel. Tavaline detail nagu karteri on vähemalt minu kogemuse põhjal mõistlik ajada nii kuumaks,et kui sa lükkad varda vastu siis varras hakkab sulama kui gaasileegi südamik on umbes 3-4 cmi kaugusel. Otse leeki peale suunata ei tohi kuna siis võib juhtuda,et pealesulatav metall ei nakku üldse.
*Parem on kui teha karter juba alguses puhtaks kui avastada poole kuumutamise ajal ,et asi tossab täiega. Soovitan ka igast juhtmed,plastmassosad jne eemaldada.
Tähelepanekud:
*Kuumutamiseks vajalik spetsiaalne gaas.Kahjuks pole nime peas aga atsetüleeniga on sul liiga kõrge temperatuur ning tavalise(propaan vist) nö ehituspõletiga jäädki suuremat detaili soojendama.
*Ennem jootmist harja ILUSTI pind läikiv puhtaks
*Võib olla ainult plekkpurgi saad nii kuumaks ajada,et varras sulab kokkupuutel. Tavaline detail nagu karteri on vähemalt minu kogemuse põhjal mõistlik ajada nii kuumaks,et kui sa lükkad varda vastu siis varras hakkab sulama kui gaasileegi südamik on umbes 3-4 cmi kaugusel. Otse leeki peale suunata ei tohi kuna siis võib juhtuda,et pealesulatav metall ei nakku üldse.
*Parem on kui teha karter juba alguses puhtaks kui avastada poole kuumutamise ajal ,et asi tossab täiega. Soovitan ka igast juhtmed,plastmassosad jne eemaldada.