K: sillalukud

Oled huviline ja alles avastad enda jaoks 4x4 maailma või oled juba tõsine remondimees ning soovid jagada oma teadmisi siis siin saab küsida abi ja ka vastata tehnilist laadi küsimustele.

Moderaatorid: jr, Maasturid, margus4x4ee, boob, Stupiduser, Veiko, hulkur, kala, ennukas, Daniel, erik, Moderators

Kasutaja avatar
Myrka00
Mudder
Postitusi: 77
Liitunud: K Juun 11, 2008 9:24 pm

K: sillalukud

Postitus Postitas Myrka00 »

Tere

Selline küsimus. Momendil tagasillas olemas lockright ning riiulil vedelemas lsd, mis sobiks ette. Kas oskab keegi soovitusi jagada, kas on mõtet lsd esisilda panna või peaks otsima ikkagi mingi muud tüüpi luku?
Viimati muutis Myrka00, T Aug 24, 2010 11:32 am, muudetud 1 kord kokku.
LUAZ 969m ja Toyota Land Cruiser BJ40
Kasutaja avatar
Myrgel
Rock Crawler
Postitusi: 707
Liitunud: K Mai 17, 2006 11:08 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: K: sillalukud

Postitus Postitas Myrgel »

Myrka00 kirjutas:Tere

Selline küsimus. Momendil tagasillas olemas rightlock ning riiulil vedelemas lsd, mis sobiks ette. Kas oskab keegi soovitusi jagada, kas on mõtet lsd esisilda panna või peaks otsima ikkagi mingi muud tüüpi luku?
Kõigepealt vaheta oma "rightlock" LockRight'i vastu :69 Siis võta too LSD, pane tihendamiseks paar seibi vahele ja lisa esisilda. See kombinatsioon on paljudel kasutusel ja töötab kenasti. LSD on kindlasti parem kui vabadiffer.
Toyota Land Cruiser LJ70 TR2
www.myrgel.com
Kasutaja avatar
Myrka00
Mudder
Postitusi: 77
Liitunud: K Juun 11, 2008 9:24 pm

Postitus Postitas Myrka00 »

kuid kas see lsd ees talvel liialt ei põhjusta otse liikumist?
LUAZ 969m ja Toyota Land Cruiser BJ40
Kasutaja avatar
erik
Aktiivne Pikendus
Postitusi: 2777
Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
Asukoht: Jõe laboratoorium

Postitus Postitas erik »

Kindlasti põhjustab, aga sellest enam põhjustab talvist otsesõitmist keskdifri puudumine.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!

Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
heeringas
Rock Crawler
Postitusi: 901
Liitunud: K Mai 25, 2005 5:49 pm
Asukoht: Noarootsi Läänemaa

Postitus Postitas heeringas »

erik kirjutas:Kindlasti põhjustab, aga sellest enam põhjustab talvist otsesõitmist keskdifri puudumine.
Tahad sa sellest rääkida,
kuidas kesktifer mõjutab otsesõittu?
HEIKER OÜ
5057572 Heiki
heeringa@hot.ee
Kasutaja avatar
Movistar
Teel kaaluta olekusse
Postitusi: 4436
Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Movistar »

heeringas kirjutas:
erik kirjutas:Kindlasti põhjustab, aga sellest enam põhjustab talvist otsesõitmist keskdifri puudumine.
Tahad sa sellest rääkida,
kuidas kesktifer mõjutab otsesõittu?
Seda saad siit lugeda.
http://www.offroad.ee/no1_2001/differ2.php
Kasutaja avatar
erik
Aktiivne Pikendus
Postitusi: 2777
Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
Asukoht: Jõe laboratoorium

Postitus Postitas erik »

heeringas kirjutas:
erik kirjutas:Kindlasti põhjustab, aga sellest enam põhjustab talvist otsesõitmist keskdifri puudumine.
Tahad sa sellest rääkida,
kuidas kesktifer mõjutab otsesõittu?
Millest siin rääkida? Kui 4wd autol keskdiffer puudub ja esisild on sisse lülitatud, siis on auto tugevalt alajuhitav, onju. Mida libedam on, seda suurem on alajuhitavuse ilming. Lukustatud keskdifiriga on alajuhitavus libedal oluliselt suurem, kui lahti ühendatud esisilla ja selles paikneva LSD`ga.

Edit: Näe, Movistar jõudis juba ette.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!

Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Kasutaja avatar
Myrgel
Rock Crawler
Postitusi: 707
Liitunud: K Mai 17, 2006 11:08 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Myrgel »

Kui tahad mööda kangesti kurvilist maanteed sõita talvel või suvel siis lülitad esisilla välja. Kui oled õppinud talvel LockRight'iga sõitma, ilma et mõlemad rattad veavad kurvis (e üks lohiseb), siis LSD on käkitegu. Mudas ja paksus lumes lülitad esisilla järgi. Lihtne ju. Niimoodi üldjoones sõidetaksegi keskdiffrita neliveolistega.

Jõudu:
Urmas
Toyota Land Cruiser LJ70 TR2
www.myrgel.com
heeringas
Rock Crawler
Postitusi: 901
Liitunud: K Mai 25, 2005 5:49 pm
Asukoht: Noarootsi Läänemaa

Postitus Postitas heeringas »

erik kirjutas:Kindlasti põhjustab, aga sellest enam põhjustab talvist otsesõitmist keskdifri puudumine.
Nii kui on ilma kesktiftta auto ja paned ette LSD sisse, siis sõidad oluliselt rohkem otse kui tava tifriga. On õige?
HEIKER OÜ
5057572 Heiki
heeringa@hot.ee
Kasutaja avatar
erik
Aktiivne Pikendus
Postitusi: 2777
Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
Asukoht: Jõe laboratoorium

Postitus Postitas erik »

heeringas kirjutas:
erik kirjutas:Kindlasti põhjustab, aga sellest enam põhjustab talvist otsesõitmist keskdifri puudumine.
Nii kui on ilma kesktiftta auto ja paned ette LSD sisse, siis sõidad oluliselt rohkem otse kui tava tifriga. On õige?

Seda ma ju oma lauses kirjutasingi, või mida krd`it sa nüüd öelda tahad.

Ja vist kirjutatakse differ, mitte tiftta või tiffer.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!

Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Kasutaja avatar
Myrgel
Rock Crawler
Postitusi: 707
Liitunud: K Mai 17, 2006 11:08 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Myrgel »

heeringas kirjutas:
erik kirjutas:Kindlasti põhjustab, aga sellest enam põhjustab talvist otsesõitmist keskdifri puudumine.
Nii kui on ilma kesktiftta auto ja paned ette LSD sisse, siis sõidad oluliselt rohkem otse kui tava tifriga. On õige?
Ei, sest esisild on sul ju välja lülitatud. Kui sõidad käsipidur peal siis lohiseb ka perse järgi. Sestap ongi käsipidur mõeldud teatud olukordades kasutamiseks nagu ka keskdiffrita neliveolistel masinatel esimene sild. Ärge ajage oma detailide kallal nokkimisega algajat maastikumeest segadusse. Ta alles õppis LockRight kirjutama ju. Keep it simple!

Urmas
Toyota Land Cruiser LJ70 TR2
www.myrgel.com
Kasutaja avatar
totu
I live off from the mud
Postitusi: 2889
Liitunud: N Sept 06, 2007 8:26 pm
Asukoht: Kallavere, kui just ära ei ole.

Postitus Postitas totu »

Ehk jätkaks täpsustamisega, kus rohkem vaja sõita. Igasugused iselülituvad ja erinevusi piiravad diffrid halvendavad juhitavust ja parandavad läbivust. Lülitatava esisilla ja rummulukkudega autol saab alati lukud lahti keerata ja olgu seal või keevislukk (kinniste rummulukkudega muutub pöörderaadius küll rohkem "pöördesirgeks").
PS. Korras hammasdiffer (lockriht) ei lohista kurvis ratast vaid laseb kiiremini pöörleva ratta vabaks, mootoriga pidurdades aga veereb aeglasemalt pöörlev vabalt.
Tehtud, mõeldud.
fagott
True Off Roader!
Postitusi: 1006
Liitunud: R Veebr 04, 2005 8:34 pm
Asukoht: Viljandi

Postitus Postitas fagott »

Mul oli kunagi selline kahe LockRightiga auto. Ei vea ta nii hullusti otse midagi, kuna teljevahe ikkagi suht lühike. Talvel libedaga sõitsin alati esisild sees, kuna lukus tagasillaga tahab saba ikka väga mööda minna. Kurvis ei soovita lihtsalt peale tallata(põhimõtteliselt jah sõidad samamoodi nagu LockRight tagasillalukuga kuival asfaldil). Ja konkreetne automudel vaevalt üle 80-ne talvel kimabki ja originaalmootori 59kw ka väga teravaid elamusi ei paku :lol: . Mina paneks küll selle LSD ette.
heeringas
Rock Crawler
Postitusi: 901
Liitunud: K Mai 25, 2005 5:49 pm
Asukoht: Noarootsi Läänemaa

Postitus Postitas heeringas »

erik kirjutas:
heeringas kirjutas:
erik kirjutas:Kindlasti põhjustab, aga sellest enam põhjustab talvist otsesõitmist keskdifri puudumine.
Nii kui on ilma kesktiftta auto ja paned ette LSD sisse, siis sõidad oluliselt rohkem otse kui tava tifriga. On õige?

Seda ma ju oma lauses kirjutasingi, või mida krd`it sa nüüd öelda tahad.

Ja vist kirjutatakse differ, mitte tiftta või tiffer.
Tänan viisaka vastuse eest erki :?

totu öldu on õige. Igasugused iselülituvad ja erinevusi piiravad diffrid halvendavad juhitavust ja parandavad läbivust.


Sõita on ikka igal pool vaja ,enamus kilomeetritest tuleb ikka metsast väljas.
HEIKER OÜ
5057572 Heiki
heeringa@hot.ee
Hydroid
Rock Crawler
Postitusi: 507
Liitunud: T Sept 15, 2009 7:24 pm
Asukoht: Kohtla Järve

Postitus Postitas Hydroid »

Kas NIssan Terrano 2 l on ka LSD differ?
Vasta

Mine “Hooldus ja Remont”