K: sillalukud
Moderaatorid: jr, Maasturid, margus4x4ee, boob, Stupiduser, Veiko, hulkur, kala, ennukas, Daniel, erik, Moderators
K: sillalukud
Tere
Selline küsimus. Momendil tagasillas olemas lockright ning riiulil vedelemas lsd, mis sobiks ette. Kas oskab keegi soovitusi jagada, kas on mõtet lsd esisilda panna või peaks otsima ikkagi mingi muud tüüpi luku?
Selline küsimus. Momendil tagasillas olemas lockright ning riiulil vedelemas lsd, mis sobiks ette. Kas oskab keegi soovitusi jagada, kas on mõtet lsd esisilda panna või peaks otsima ikkagi mingi muud tüüpi luku?
Viimati muutis Myrka00, T Aug 24, 2010 11:32 am, muudetud 1 kord kokku.
LUAZ 969m ja Toyota Land Cruiser BJ40
Re: K: sillalukud
Kõigepealt vaheta oma "rightlock" LockRight'i vastuMyrka00 kirjutas:Tere
Selline küsimus. Momendil tagasillas olemas rightlock ning riiulil vedelemas lsd, mis sobiks ette. Kas oskab keegi soovitusi jagada, kas on mõtet lsd esisilda panna või peaks otsima ikkagi mingi muud tüüpi luku?
Toyota Land Cruiser LJ70 TR2
www.myrgel.com
www.myrgel.com
Seda saad siit lugeda.heeringas kirjutas:Tahad sa sellest rääkida,erik kirjutas:Kindlasti põhjustab, aga sellest enam põhjustab talvist otsesõitmist keskdifri puudumine.
kuidas kesktifer mõjutab otsesõittu?
http://www.offroad.ee/no1_2001/differ2.php
- erik
- Aktiivne Pikendus
- Postitusi: 2777
- Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
- Asukoht: Jõe laboratoorium
Millest siin rääkida? Kui 4wd autol keskdiffer puudub ja esisild on sisse lülitatud, siis on auto tugevalt alajuhitav, onju. Mida libedam on, seda suurem on alajuhitavuse ilming. Lukustatud keskdifiriga on alajuhitavus libedal oluliselt suurem, kui lahti ühendatud esisilla ja selles paikneva LSD`ga.heeringas kirjutas:Tahad sa sellest rääkida,erik kirjutas:Kindlasti põhjustab, aga sellest enam põhjustab talvist otsesõitmist keskdifri puudumine.
kuidas kesktifer mõjutab otsesõittu?
Edit: Näe, Movistar jõudis juba ette.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Kui tahad mööda kangesti kurvilist maanteed sõita talvel või suvel siis lülitad esisilla välja. Kui oled õppinud talvel LockRight'iga sõitma, ilma et mõlemad rattad veavad kurvis (e üks lohiseb), siis LSD on käkitegu. Mudas ja paksus lumes lülitad esisilla järgi. Lihtne ju. Niimoodi üldjoones sõidetaksegi keskdiffrita neliveolistega.
Jõudu:
Urmas
Jõudu:
Urmas
Toyota Land Cruiser LJ70 TR2
www.myrgel.com
www.myrgel.com
- erik
- Aktiivne Pikendus
- Postitusi: 2777
- Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
- Asukoht: Jõe laboratoorium
heeringas kirjutas:Nii kui on ilma kesktiftta auto ja paned ette LSD sisse, siis sõidad oluliselt rohkem otse kui tava tifriga. On õige?erik kirjutas:Kindlasti põhjustab, aga sellest enam põhjustab talvist otsesõitmist keskdifri puudumine.
Seda ma ju oma lauses kirjutasingi, või mida krd`it sa nüüd öelda tahad.
Ja vist kirjutatakse differ, mitte tiftta või tiffer.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Ei, sest esisild on sul ju välja lülitatud. Kui sõidad käsipidur peal siis lohiseb ka perse järgi. Sestap ongi käsipidur mõeldud teatud olukordades kasutamiseks nagu ka keskdiffrita neliveolistel masinatel esimene sild. Ärge ajage oma detailide kallal nokkimisega algajat maastikumeest segadusse. Ta alles õppis LockRight kirjutama ju. Keep it simple!heeringas kirjutas:Nii kui on ilma kesktiftta auto ja paned ette LSD sisse, siis sõidad oluliselt rohkem otse kui tava tifriga. On õige?erik kirjutas:Kindlasti põhjustab, aga sellest enam põhjustab talvist otsesõitmist keskdifri puudumine.
Urmas
Toyota Land Cruiser LJ70 TR2
www.myrgel.com
www.myrgel.com
- totu
- I live off from the mud
- Postitusi: 2889
- Liitunud: N Sept 06, 2007 8:26 pm
- Asukoht: Kallavere, kui just ära ei ole.
Ehk jätkaks täpsustamisega, kus rohkem vaja sõita. Igasugused iselülituvad ja erinevusi piiravad diffrid halvendavad juhitavust ja parandavad läbivust. Lülitatava esisilla ja rummulukkudega autol saab alati lukud lahti keerata ja olgu seal või keevislukk (kinniste rummulukkudega muutub pöörderaadius küll rohkem "pöördesirgeks").
PS. Korras hammasdiffer (lockriht) ei lohista kurvis ratast vaid laseb kiiremini pöörleva ratta vabaks, mootoriga pidurdades aga veereb aeglasemalt pöörlev vabalt.
PS. Korras hammasdiffer (lockriht) ei lohista kurvis ratast vaid laseb kiiremini pöörleva ratta vabaks, mootoriga pidurdades aga veereb aeglasemalt pöörlev vabalt.
Tehtud, mõeldud.
Mul oli kunagi selline kahe LockRightiga auto. Ei vea ta nii hullusti otse midagi, kuna teljevahe ikkagi suht lühike. Talvel libedaga sõitsin alati esisild sees, kuna lukus tagasillaga tahab saba ikka väga mööda minna. Kurvis ei soovita lihtsalt peale tallata(põhimõtteliselt jah sõidad samamoodi nagu LockRight tagasillalukuga kuival asfaldil). Ja konkreetne automudel vaevalt üle 80-ne talvel kimabki ja originaalmootori 59kw ka väga teravaid elamusi ei paku
. Mina paneks küll selle LSD ette.
Tänan viisaka vastuse eest erkierik kirjutas:heeringas kirjutas:Nii kui on ilma kesktiftta auto ja paned ette LSD sisse, siis sõidad oluliselt rohkem otse kui tava tifriga. On õige?erik kirjutas:Kindlasti põhjustab, aga sellest enam põhjustab talvist otsesõitmist keskdifri puudumine.
Seda ma ju oma lauses kirjutasingi, või mida krd`it sa nüüd öelda tahad.
Ja vist kirjutatakse differ, mitte tiftta või tiffer.
totu öldu on õige. Igasugused iselülituvad ja erinevusi piiravad diffrid halvendavad juhitavust ja parandavad läbivust.
Sõita on ikka igal pool vaja ,enamus kilomeetritest tuleb ikka metsast väljas.