Seda, et autode ehituse juures tuleb kasutada originaal osi ja eksperimenteerimine ei ole mitte hea mõte, mine palun kirjuta http://www.mootorid.ee/foorum.html selles foorumis, mitte siinmezinik kirjutas:kui ei jaksa osta asendust, siis tasuks soetada liikumisvahend, mille ülalpidamine ei käi üle jõu, mitte hakata eksperimenteerima
Stabilisaatori varda tähtsus sõltumatul esisillal.
Moderaatorid: jr, Maasturid, margus4x4ee, boob, Stupiduser, Veiko, hulkur, kala, ennukas, Daniel, erik, Moderators
- MahviaDeTyrk
- I live off from the mud
- Postitusi: 4500
- Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
- Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
- Kontakt:
tartuoffroad.ee
5581340
5581340
Sisuliselt on kogu probleemiks hetkel see, mida pildilt näha väib.

Vastukäimise põhjuseks on velje liialt väike offset.
Ja miks soovin loobuda just sellest stabika vardast. Sellepärast, et tegu uute 16" Mangels velgedega, mis uuena maksab ca 190 euri per tükk.
On need Bfg sinna peale pandud ja need seal peal ka olnud, rohkem pole neid velgi keegi näppinud. Teiseks, rehv ei ulatu koopast välja, kui siis õige putsu karvajagu.

Nende rehvidega saab sõita sellises konditsioonis, kuid plaan panna midagi karvasemat ja 31" vahetada välja 32",33" vastu ja ongi olukord, kui peab millestki loobuma.
Teine lahendus oleks veljed maha müüa ja sobilik veljering muretseda, kuid samas peab ka midagi asemele leidma.
Vastukäimise põhjuseks on velje liialt väike offset.
Ja miks soovin loobuda just sellest stabika vardast. Sellepärast, et tegu uute 16" Mangels velgedega, mis uuena maksab ca 190 euri per tükk.
On need Bfg sinna peale pandud ja need seal peal ka olnud, rohkem pole neid velgi keegi näppinud. Teiseks, rehv ei ulatu koopast välja, kui siis õige putsu karvajagu.
Nende rehvidega saab sõita sellises konditsioonis, kuid plaan panna midagi karvasemat ja 31" vahetada välja 32",33" vastu ja ongi olukord, kui peab millestki loobuma.
Teine lahendus oleks veljed maha müüa ja sobilik veljering muretseda, kuid samas peab ka midagi asemele leidma.
aga kui keerad pisut pöörderaadiuse piirajat peale? Selles suhtes, et nagunii ratast praeguses olukorras rohkem pöörata ja ajutiselt saad sellest vastukäimisest vabaks... 
Kusjuures pildi pealt ei paistagi offset nii ebanormaalselt väike ja üldiselt sellel esisillal hakkabki väga lihtsalt suurem rehv vastu stabikat käima. Mul hiluxil oli märksa suurem offsetiga veljed ja 33" käis täiega stabika pihta. Lõpuks võtsin stabika ära.

Kusjuures pildi pealt ei paistagi offset nii ebanormaalselt väike ja üldiselt sellel esisillal hakkabki väga lihtsalt suurem rehv vastu stabikat käima. Mul hiluxil oli märksa suurem offsetiga veljed ja 33" käis täiega stabika pihta. Lõpuks võtsin stabika ära.
no see on ka ikka üks tore postitusmezinik kirjutas:kui ei jaksa osta asendust, siis tasuks soetada liikumisvahend, mille ülalpidamine ei käi üle jõu, mitte hakata eksperimenteerima
-
Otokas
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 114
- Liitunud: N Juun 09, 2005 3:52 pm
- Asukoht: Tallinn-Viljandimaa-Haanja
Mul sai asi samal põhjusel ära visatud. Alguses tegin nagu rommi soovitas ja panin koos 33x12,5 rehviga külge ka pikemad poldid pöörderaadiust piirama. Millegipärast murdis need poldid puruks. Peale seda viskasin varda minema ja panin lühikesed poldid piirajatesse tagasi.
Gaz 66, Gaz 66/ATS-30, Volvo C306, Toyota Hilux x2, MB 230GE.
Nüüdseks stabika varras eemaldatud, all kobedamad rehvid ja vahet on tunda. Suurel kiirusel (90km/h -)järsemasse kurvi minnes tegib tunne, et tahaks nagu külili minna. Väikse hooga mingit vahet ei ole. Stabika varda eemaldamine andis ka flexi natuke juurde.
Üldiselt, Stabika varrast kuusakoski ei vii, aga puudust ka ei tunne, et peaksin alla tagasi kruvima.
Üldiselt, Stabika varrast kuusakoski ei vii, aga puudust ka ei tunne, et peaksin alla tagasi kruvima.
Kõnetraat 51922951
mul 4runneril hetkel sama lugu nagu sul oli
31" rehvid all ja põhja keerates käib ka rehv veidi vastu stabikat
Aga siiamaani ei ole niiväga segama hakanud
Nüüd tahaks 32" alla saada, aga kardan, et pöörderaadius jääb väga väikseks.... samas ei taha ka stabikat minema visata. Tööl peab kah käima.
Ja ongi p***e majas... Ei teagi, kas ära osta rehve.
31" rehvid all ja põhja keerates käib ka rehv veidi vastu stabikat
Aga siiamaani ei ole niiväga segama hakanud
Nüüd tahaks 32" alla saada, aga kardan, et pöörderaadius jääb väga väikseks.... samas ei taha ka stabikat minema visata. Tööl peab kah käima.
Ja ongi p***e majas... Ei teagi, kas ära osta rehve.
@quattro projekt
Tee nii, et võta stabikas alt ära( max 10 min töö, kui poldid lahti tulevad)kickstart kirjutas:mul 4runneril hetkel sama lugu nagu sul oli
31" rehvid all ja põhja keerates käib ka rehv veidi vastu stabikat
Aga siiamaani ei ole niiväga segama hakanud
Nüüd tahaks 32" alla saada, aga kardan, et pöörderaadius jääb väga väikseks.... samas ei taha ka stabikat minema visata. Tööl peab kah käima.
Ja ongi p***e majas... Ei teagi, kas ära osta rehve.
ja proovi kuidas on, siis tead täpselt, et kas võtta alt ära või mitte.
Kõnetraat 51922951
- grand-cherokee
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 187
- Liitunud: T Mär 04, 2008 6:42 pm
- Asukoht: vändra
Lihtne naide,k6ikide uute autodega tehakse hunnik teste,seal hulgas ka p6dra test,autoks oli land rover defender,millel stabikas puudub ja testi ta ei labind vaid kukkus kylili,seda siis tala sillaga.
Yldiselt on stabikas vajalik teedel liigeldes,metsa autodel on ta yks esimesi asju,mis leiab tee vanaraua kasti.
Yldiselt on stabikas vajalik teedel liigeldes,metsa autodel on ta yks esimesi asju,mis leiab tee vanaraua kasti.
Proto
53951597
53951597
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17435
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Uuetel tsiviil defekatel ON stabika vardad all!
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
- LR90
- I live off from the mud
- Postitusi: 1563
- Liitunud: T Dets 28, 2004 1:55 pm
- Asukoht: Kunda taga metsas 5111459
Olen oma silmaga näinud vähemalt kahel Defekal (tsiviil TD5) stabika vardaid,Praks1 kirjutas:Td5 el pole vist yhelgi nainud ja ei ole k6ik metsa autod olnud,test tehtigi vist sellega,ei tule meelde,kuna see oli ammu.
P6him6teliselt tulemus on sama.
samas oma militaar 90-le ei saa pannagi, kuna sildadel ei ole kinnitus-
kohti.
kui suureks saan, hakkan DEFENDERIKS