Milline hüdropump sobib hüdroroolile?

Tõsisemad ja spetsiifilist laadi tehnilised arutelud erinevate tehniliste sõlmede üle 4x4 liikuri juures. Võta sõna kui tead millest räägid, lahmijad lendavad Idiot Cornerisse.

Moderaatorid: jr, Veiko, erik, Moderators

maxymus
Rookie
Postitusi: 17
Liitunud: T Juul 26, 2005 7:23 pm

Milline hüdropump sobib hüdroroolile?

Postitus Postitas maxymus »

Valmivale tr3 uaz-ile on momendil installitud hüdrorool. Paigaldatud on liikurniiduki tosaatorpump mis keerab rattaid ka ilma et mootor käiks ning hüdrosilinder. Küsimus - millise õlipumba (peaks olema 100 ati kanti) võiks peale aretada? Vene NZ ei kannata külgsurvet (rihmarattaga).


Ardo
Kasutaja avatar
erik
Aktiivne Pikendus
Postitusi: 2776
Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
Asukoht: Jõe laboratoorium

Postitus Postitas erik »

Kõik, kellel on Eestis ja Venemaal hüdrorool kasutusel, kasutavad NZ pumpa. Nad on konstrueerinud eraldikinnitatava laagripuki millel otsas rihmaseib ja teises otsas nuut NZ pumba võlli käitamiseks. Pump kinnitatakse otse selle puki külge.
Kasutaja avatar
K.Kotkas
Tema Ise
Postitusi: 1625
Liitunud: K Veebr 19, 2003 1:48 am
Asukoht: Tel +372 5056023

Postitus Postitas K.Kotkas »

ühtlasi on pumba kinnitamiseks laialdaselt kasutusel kamaz tüüpi "sõiduauto" kinnituspukk.
Katsu inimene olla siis olen ka mina.
maxymus
Rookie
Postitusi: 17
Liitunud: T Juul 26, 2005 7:23 pm

Postitus Postitas maxymus »

Kui NZ kasutatakse siis oletan et NZ30-t. Aga mitu rihma peaks pumpa vedama ( 1 või 2 kiilrihma või hoopis hammasrihm)?

Ardo
Kasutaja avatar
erik
Aktiivne Pikendus
Postitusi: 2776
Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
Asukoht: Jõe laboratoorium

Postitus Postitas erik »

Ühest korralikust pingul kiilrihmast on küll. Eriti popp oleks kui pumpa käitaks eraldi rihm, siis säiliks pumba rikke korral muude agregaatide töö.
Kasutaja avatar
Veiko
I know how to fix stuff
Postitusi: 1196
Liitunud: R Sept 02, 2005 6:21 pm
Asukoht: Teel kuhugi...

Postitus Postitas Veiko »

Mitte see kõige kitsam rihm.Selline 12 mm lai oleks tore.Mulle isiklikult meeldivad soonrihmad.Nendega on vähem muresid.Ei pea nii pingul olema.Laagrid säilivad kauem.
+372 5232468

Life is short drive hard.

Ronin off-road-i meeskond
Kasutaja avatar
erik
Aktiivne Pikendus
Postitusi: 2776
Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
Asukoht: Jõe laboratoorium

Postitus Postitas erik »

Ühe laia soonrihma (miro-v) puuduseks pean ma seda, et kui gene või roolivõim kokku jookseb, jääb ainult lühike hetk kuniks see rihm põleb ja veepump seisab ja ongi pidu läbi. Mitte, et ma ise seda laia rihma korraga nelja agregaadi käitamiseks ei kasutaks :oops:
Viimati muutis erik, N Mär 16, 2006 4:59 pm, muudetud 1 kord kokku.
maxymus
Rookie
Postitusi: 17
Liitunud: T Juul 26, 2005 7:23 pm

Postitus Postitas maxymus »

Oligi plaanis panna eraldi rihmaga (vändast - pumpa) - see soonrihma idee meeldib ka mulle ( järelikult läheb soonrihm). Millist ülekandesuhet (1:1 või 1:2 või mingi muu) võiks kasutada rihmaratastel.

Ardo
Kasutaja avatar
Veiko
I know how to fix stuff
Postitusi: 1196
Liitunud: R Sept 02, 2005 6:21 pm
Asukoht: Teel kuhugi...

Postitus Postitas Veiko »

Igal pumbal on max pöörlemis kiirus ja seda kindlasti ei tohiks ületada kui mootor on piirikus.Mis see on NZ pumbal seda ma peast ei tea.
+372 5232468

Life is short drive hard.

Ronin off-road-i meeskond
Kasutaja avatar
Urvo
ega nii ei saa ju rallit sõita, krt
Postitusi: 941
Liitunud: K Veebr 26, 2003 2:19 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Urvo »

Kasu+ kasutab New Hollandi pumpa juba 1.5 aastat ja täiesti probleemivabalt. Algul oli kasutusel NZ pump, mis esimesel kahel võistlusel ära loobus. Ise arvame, et põhjuseks võis olla liiga kõrged pöörded(bmw mootori max rpm oli 5500). New hollandi pump on ette nähtud max 4000rpm, aga nagu ma ütlesin siiamaani ei ole probleeme tekkinud. Hinnavahe on neil kahel ka kindlasti :)

EDIT: vabandan, et segi ajasin, aga New Hollandi pump ka päris ei ole, aga kasutatakse teda igasuguse rasketehnika juures. Oluline on see, et NZ pumbast on oluliselt tugevam ja parem. Kui huvi on võin välja uurida millega täpselt tegu.
Viimati muutis Urvo, N Mär 16, 2006 5:39 pm, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar
erik
Aktiivne Pikendus
Postitusi: 2776
Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
Asukoht: Jõe laboratoorium

Postitus Postitas erik »

Mis su mootori maks. pöörded on?
maxymus
Rookie
Postitusi: 17
Liitunud: T Juul 26, 2005 7:23 pm

Postitus Postitas maxymus »

6500 rpm.
R969
Fitting 38"
Postitusi: 363
Liitunud: N Veebr 02, 2006 7:26 pm
Asukoht: Võru

Postitus Postitas R969 »

Pakuks et Zilli või Gaz 66 pumbast peaks kah piisama.Jaoturiks kõlbab ka Bulgaaria tõstuki oma.Nš10 pumba tootlikust mõõdeti 1800 pöörde juures.
Kasutaja avatar
erik
Aktiivne Pikendus
Postitusi: 2776
Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
Asukoht: Jõe laboratoorium

Postitus Postitas erik »

ma vahtisin nendele kapotialla kellel sihuke pump kasutusel ja järeldasin, et su pump peaks väntvõllist u. 20 - 25% aeglasemalt pöörlema. Kahjuks ei valda ma vene keelt ja ei suutnud leida kuskilt NZ pumpade parameetreid.
matis
Mudder
Postitusi: 96
Liitunud: N Juul 15, 2004 7:22 pm

Postitus Postitas matis »

Siit saab vajalikud andmed
http://agro-trest.pc.com.ua/pro/nsh/pro_nsh_001.htm
Vanematel NZ-32U pumpadel, on nom. 1500 p/min.
Vasta

Mine “Modifikatsioonid edasijõudnutele”