Trooperi tõste

Moderaatorid: Landy, Moderators

walter42
Off Roader Wannabe
Postitusi: 41
Liitunud: P Mai 16, 2010 9:25 am
Asukoht: Tallinn

Trooperi tõste

Postitus Postitas walter42 »

Tere

Kellegil soovitusi tagaotsa tõsteks ca 7cm, ilma suurema ümber ehitamiseta?
Masinaks -87aasta 2.2td trooper.
Kasutaja avatar
isakene
I know how to fix stuff
Postitusi: 1807
Liitunud: R Veebr 04, 2005 5:07 pm
Asukoht: L-Virumaa, Kadrina vald

Postitus Postitas isakene »

Lisaspiraalid raami ja silla vahele.

Kui vaja paigaldust, siis minu telefon on 56486769. Neid vedrutõsteid on tehtud mitukümmend.
Patrol, Pajero, Trooper kasutatud jupid.
56 486769, isakene@gmail.com
walter42
Off Roader Wannabe
Postitusi: 41
Liitunud: P Mai 16, 2010 9:25 am
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas walter42 »

Aga kui näiteks neid lehtvedru tagumisi kinnitusi/kiikesid pikemaks teha 7cm kas see tõstab ka siis 7cm?
Kasutaja avatar
isakene
I know how to fix stuff
Postitusi: 1807
Liitunud: R Veebr 04, 2005 5:07 pm
Asukoht: L-Virumaa, Kadrina vald

Postitus Postitas isakene »

walter42 kirjutas:Aga kui näiteks neid lehtvedru tagumisi kinnitusi/kiikesid pikemaks teha 7cm kas see tõstab ka siis 7cm?
Mida sa koolis geomeetria tunnis tegid? :twisted: Kaks, istu!

Kui silla kinnitus on täpselt vedru keskel, siis ühe vedru otsa liigutamisel 70 mm liigub sild 35 mm. Elementaarne ju...
Patrol, Pajero, Trooper kasutatud jupid.
56 486769, isakene@gmail.com
walter42
Off Roader Wannabe
Postitusi: 41
Liitunud: P Mai 16, 2010 9:25 am
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas walter42 »

Seda küll jah :D
See läheb juba paljuks kui 14 cm pikemaks teha ja sellega peaks ratas vist veits ette poole jääma.
Kasutaja avatar
isakene
I know how to fix stuff
Postitusi: 1807
Liitunud: R Veebr 04, 2005 5:07 pm
Asukoht: L-Virumaa, Kadrina vald

Postitus Postitas isakene »

walter42 kirjutas: See läheb juba paljuks kui 14 cm pikemaks teha ja sellega peaks ratas vist veits ette poole jääma.
See on kõige väiksem mure.
Suurem häda on see, et muudad silla nurka, See tähendab seda, et muutub kardaani nurk ja vedrustus ei toimi enam nii nagu peab. Kardaani koha pealt aitab vedrulehtede ja silla vahele kiilude paigaldus, mis silla asendi õigeks ajavad, aga vedru jääb ikkagi vale nurga alla. Lisaspiraalidega on mu meelest lihtsam, pealegi on enamuse vanade masinate probleem ära vajunud vedrud, spiraalid aitavad ka selle vea vastu.

Siin foorumis on neid mehi ka, kes on oma autodele hiiglapikad kiiged aretanud, pead nende käest küsima, kuidas asi reaalis toimib. Kui on hirmus isu ehitada ja katsetada ning masin ainult kodu lähedal mudas lõbutsemiseks ette nähtud, siis lase käia ja proovi. Kui aga autoga maanteel ohutult ja kindlalt tahad liigelda, siis mõtle ja uuri enne asja korralikult, kui ümber hakkad ehitama. Ehitamise küsimused pane algtaseme modifikatsioonide alla, kõik tegelased ei pruugi isuzu teemat lugeda
Patrol, Pajero, Trooper kasutatud jupid.
56 486769, isakene@gmail.com
Kasutaja avatar
Mägilane
Fitting 38"
Postitusi: 255
Liitunud: P Veebr 18, 2007 10:07 pm
Asukoht: Võru

Postitus Postitas Mägilane »

Kuula isakest
Mashina zver, voditel sabaka
Kasutaja avatar
MahviaDeTyrk
I live off from the mud
Postitusi: 4500
Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
Kontakt:

Postitus Postitas MahviaDeTyrk »

Lehtvedru kiikedest üldisemalt =
Mõistlikuse piires pikemates kiikedes ei ole midagi halba (+7cm ei ole minu meelest enam mõitslik) aga... pikemad kiiged ei ole sobivad asjad auto tõstmiseks - pikemad kiiged sobivad suurema sillakäigu saamiseks.
Kiikesid pikendades tuleks kohe ka muuta kiikede asetust raami küljes muidu jäävad kiiged liialt vertikaalseks - nii umbes 45 kraadi asend oleks normaalne.
Suureneb oht kalletel kiiged ära murda või kiige kinnitused raamilt lahti murda või siis olen ka näinud piltidel kus on raami pikuti pooleks tõmmanud.
tartuoffroad.ee
5581340
Kasutaja avatar
taxopets
True Off Roader!
Postitusi: 1063
Liitunud: T Veebr 13, 2007 11:37 pm
Asukoht: Nõmme vahel ka Läänemaa

Postitus Postitas taxopets »

Aga lisalehed+pikemad kammitsad?Tuleb tõstet nii lehtede paksusest kui kikki ajamisest.Uaz-l toimib.Kardaani nurka peab muidugi jälgima.
Tahad taksot endale ja oma 7 sõbrale? Palun väga hel. 5643111.
Metsa tõstetud UAZ 3303 31x10,5x15 rehv ja drägon on ka.
Kia Sportge punn ka. Draakoniga.
walter42
Off Roader Wannabe
Postitusi: 41
Liitunud: P Mai 16, 2010 9:25 am
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas walter42 »

OK selge, peab siis spiraalidega tõstma. Äkki kellegil mõni klõps arvutis sellest kuidas neid vahele ehitatud? :wink:
Kasutaja avatar
isakene
I know how to fix stuff
Postitusi: 1807
Liitunud: R Veebr 04, 2005 5:07 pm
Asukoht: L-Virumaa, Kadrina vald

Postitus Postitas isakene »

taxopets kirjutas:Aga lisalehed+pikemad kammitsad?Tuleb tõstet nii lehtede paksusest kui kikki ajamisest.Uaz-l toimib.Kardaani nurka peab muidugi jälgima.
Kehtib juhul ,kui autol on väsinud vedrud. Lehtede "üleslöömine" on ikkagi ajutine nähtus. Ja lisalehed peavad sel juhul loomulikust peast korraliku paindega olema. Ja paksuse arvelt tuleb tõstet siiski vaid sel juhul, kui vedrud on juba sildade peale tõstetud... mida tõenäoliselt isuzu puhul kunagi ette ei tule. :lol:

Üldiselt, vedrulehtedega mängimine eeldab kogemust. Ja ka korralikke algteadmisi metallitehnoloogiast. Kui algajal õnnestub lambist omale korralik kõrge vedrukomplekt tekitada, mis esimese poolteise kuu jooksul aktiivse kasutamise juures ära ei vaju või puruks ei lähe, on tegemist vägeva vedamisega. 8) Mina isiklikult olen vanusest tingitult juba nii laisk, et ei viitsi selle värgiga jännata, kuna - mul on vaja, et asi peaks tingimusteta vastu. Peale seda, kui ma olen 4 korda tulnud Vene Karjalast 1300 km kauguselt koju jumal teab kuidas lapitud - keevitatud vedrudega ja korra ka puupakuga silla ja raami vahel, ma enam ei taha. Spiraal silla vahel on 10 aasta jooksul tõestanud oma vastupidavust ja lollikindlust. Aamen.

Kui keegi tahab proovida - lasku käia. Võibolla leiutataksegi midagi uut ja huvitavat. Isiklikult ma siiski usun profilahendustesse, mida näeb alafoorumis "ehita ja uhkusta" :D Seda eriti juhtudel, mis puudutab korralikku offroadi.
Patrol, Pajero, Trooper kasutatud jupid.
56 486769, isakene@gmail.com
Kasutaja avatar
taxopets
True Off Roader!
Postitusi: 1063
Liitunud: T Veebr 13, 2007 11:37 pm
Asukoht: Nõmme vahel ka Läänemaa

Postitus Postitas taxopets »

Isakesega täitsa nõus.Tean paari juhtumit(samu ja hilux)kus asi ei toiminud.Mul endal läks siis vist tõesti õnneks.Samas sai vedrupakid kokku laotud 2tk.sarnastest kasutatud ja 2tk.uutest lehtedest.Olen nii maastikul sõit kui hulga metsa välja vedanud,mingit probleeme pole :) Ega õige pikkuse ja jäikusega spiraali leidmine ka lihtne pole.Aga lihtsaima tee valijad viivadki auto servicesse.
Tahad taksot endale ja oma 7 sõbrale? Palun väga hel. 5643111.
Metsa tõstetud UAZ 3303 31x10,5x15 rehv ja drägon on ka.
Kia Sportge punn ka. Draakoniga.
Kasutaja avatar
Mägilane
Fitting 38"
Postitusi: 255
Liitunud: P Veebr 18, 2007 10:07 pm
Asukoht: Võru

Postitus Postitas Mägilane »

Ascona - testitud värk
Mashina zver, voditel sabaka
walter42
Off Roader Wannabe
Postitusi: 41
Liitunud: P Mai 16, 2010 9:25 am
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas walter42 »

Mägilane kirjutas:Ascona - testitud värk
ascona esi või tagu vedrud? Pilte pole valmis tööst?
honkomees
True Off Roader!
Postitusi: 1292
Liitunud: P Juul 05, 2009 4:57 pm
Asukoht: Metsaelajate keskel Haanjamaa serval

Postitus Postitas honkomees »

isakene kirjutas:... Kui algajal õnnestub lambist omale korralik kõrge vedrukomplekt tekitada, mis esimese poolteise kuu jooksul aktiivse kasutamise juures ära ei vaju või puruks ei lähe, on tegemist vägeva vedamisega. ...
küll mitte offroudimise teemal, aga vene ajal õnnestus zubrjonokile kolme lisalehe ja kummipuksidega otstes (ilma kiigesid muutmata) korralik tõste teha, mis võimaldas kärule üle tonni peale laduda ja niiviisi pidevalt Venemaa turgude vahet kimada. Lisalehed on praegugi käru all, raamitugevdused said maha võetud - tühi käru läks käsitsiliigutamiseks liig raskeks ja vajadus tugevduste järele kadus ära-
Vasta

Mine “Isuzu”