hilux/taro 22re asemele diisel (ehitamises) Valmis
Moderaatorid: jr, Moderators
Ahaa, kes ütles et Taro enda tahokat tööle ei saa.Uko kirjutas:Taro enda tahhokat ei saa käima,pead vahetama disla oma vastu.Muidu keerulist pole seal midagi,üks pluss,üks keresse ja üks andurisse.
Ega ise ei oleks ka sellega hakkama saanud, kuid kui õiged sõbrad sellejaoks, siis kõik võimalik.
selle pumba pickup sensori signaal oli kiire ja liiga nõrk. Samuti oli signaal laine kujuline. Signaali tugevdamiseks tulitahokale panna transistor ja paar takistit vahele, eemaldada üks takisti ja lõpuks hakkas signaali ka üks kondekas segama, ka se tuli eemaldada. Lõpuks oli signaal ilusti kandidline ja täpseks paika keeramiseks oli üks kolmjalg tahokal(nime ei tea).
Nüüd töötab nagu pudi.
Nüüd hakkan mootorit ja eriti pumba tööd kontrollima. Minek kuidagi liiga kesine. 100 km/h pigistab läbi suure ss välja. Turbo vuhiseb ilusti. Kui pumbapeal seda membraani vahetasin, ajasin selle seadistuse kindlasti paigast ära, samas ka mootor käib suht suure laginaga. Ei teagi, mis seda laginat põhjustab, kas liiga varajane süüde? Ilmselt ei pääse ka Särg AA teenuste kasutamisest.
Siis kui asi nii, vast võib ka nende härrade kontaktid ja asukoha avaldada.JaanusLI kirjutas:KIndlasti üks parimaid on Nikkeri nimeline, kui numbrit vaja,siis annan.....Selle teise eelmainitud kodaniku kohta on igast jutte liikvel...
Külastaks seda Nikkeri nimelist heameelega.
Sai natuke näpitud seda pumpa manuaali järgi ja tundub et nüüd toimetab päris ilusti.
Nüüdseks juba maha kärutatud 700 km ja võin õelda, et olen peaaegu rahul. Toyota diisel üks paras uimakäkk on, aga autot edasi veab ja kütet ka ei tarbi palju. Maanteel tühjalt venitas 115 välja 31" rehviga.
Ideaalne farmeri või rahuliku sõidustiiliga inimesele, kes koguaeg kickdown'i ei tee.
Vaja veel eelsüüte küünaldele relee vahele panna. Samuti on ka sisselaske koldes mingi õhu soojenduse torbik, ka see tahab voolu saada.
Kui käimakast maas oli, sai sellega targemate juures käidud, kuid 5 käigu väljaloopimine läks hullemaks. Ilmselt viskan selle kasti metsa ja lähen toon teise. Alumisel võllil on suur pikilõtk, see veab käigu välja.
Sisuliselt on mootori vahetus läbi saanud. Kerge ei olnud ja tuli ootamatuid väljaminekuid. Kui uuesti peaksin seda tööd tegema, siis ilmselt enam seda 2l-t ei paneks. (Loe: Süües kasvab isu.
Nagunii tuleb enamvähem kõik ümberteha. Aega kulus ca 20 päeva kogu selle kremplile. Kunagi vahetasin volkaril G2 bensu mootori välja diisli vastu. See vahetamine võttis aega 12h ja auto sõitis.
Mul 1997 2.4D Hilux ja sama probleem 5nda käiguga mis sul, viskab välja. Probleem ka 5nda sisse lülitamisega, saab sisse ainult üle kolmanda ja kui gaasi lahti lasta viskab välja. Lahti võtetud väga mitmeid kordi, käidud sellega siin ja seal. Kunagi sai kõrvale ostetud ka hiace kast, kas siis sealt mingi võlli pikkuse vahe - ei tea.PARUN kirjutas: Kui käimakast maas oli, sai sellega targemate juures käidud, kuid 5 käigu väljaloopimine läks hullemaks. Ilmselt viskan selle kasti metsa ja lähen toon teise. Alumisel võllil on suur pikilõtk, see veab käigu välja.
31 rehvi, tühja kasti kuid täis rahvastatud salongiga jookseb 4nda käiguga 105 välja.
Rahu, ainult rahu, ütles Sammalhabe ja närveeris edasi!
Ma ei saa aru, mis kuradi asi näiteks alumisel võllil pikilõtku ära hoiab. Sidurikoja pool on rullaager, vahekasti poolt ei tulegi ette, kuid oli äkki kuulaager, keskel ka mingi plast separaatoriga rullaager. Nendest pikilõtkudest ka väljaviskamine ja käigu mitte sisse minemine, võll jookseb eest ära. Oleneb ka kuida pidi need kaldhambad on, kas siis kiirendades või pidurdades käiguga viskab välja. Mul üks kast veel eriti peeneks võetud, see mis algselt peal oli. Sel olid sünkro hädad, kuid käigud püsisid sees. Sisuliselt on poolkasti ümber visatud, koos kõigi 5 käigu hammakatega ja ikka viskab välja. Võlli pikilõtku olen üritanud ka mõõta ja vähendada seda seibidega. Seda üritust saatis isegi edu, sain 300 km sõita, siis hakkas sama jama pihta.
Sai see Nikkeri nimeline mees siis ülesotsitud. Pesitses siis Leola tänava lõpus Premium tankla kõrval.
Lühidalt siis mis mehe kohta ütlen, et teab mida teeb, on pumpasi ja muid diislitel olevaid jubinaid näppinud, tööriistad annavad soovida, eriti igasugused võtmed, mida peaks ikka aegajalt uuendama. Ei küsi palju raha, on aeglane, ca 4h eest aniult 300
. Sitaks jutukas, millestki rääkima hakkad, siis jääbki rääkima. Olid olemas nõukaaegsed pihustite ja pumba stend. Julgen soovitada.
Ja mis siis minu mootoril ka ära tegi, süütenurka kruttis, oli süüde natuke varajane. Mootoril tuli normaalselt jõudu juurde madalatel põõretel. Jõuab nüüd mäest ülesvedada ilma käiku vahetamatta.
Ja nüüd on plaan mitte veel mootorit rahule jätta, vaid näppida turbot ja lisada vahejahuti, et parandada üldiseid näitajaid, pigistada välja natuke rohkem sellest 2l-t.
Sain ka väikse proovisõidu teha sisuliselt identse autoga(oli ka kunagi pensukas) ja võin õelda, et mootorid võrdsed nii oma mineku, kui käimise poolest. Nüüd vähemalt tean, et ei ole midagi viga minu mootoril, vait et 2l-t ongi selline, mis tuksub vaikselt ja väga kaua.
Lühidalt siis mis mehe kohta ütlen, et teab mida teeb, on pumpasi ja muid diislitel olevaid jubinaid näppinud, tööriistad annavad soovida, eriti igasugused võtmed, mida peaks ikka aegajalt uuendama. Ei küsi palju raha, on aeglane, ca 4h eest aniult 300
Ja mis siis minu mootoril ka ära tegi, süütenurka kruttis, oli süüde natuke varajane. Mootoril tuli normaalselt jõudu juurde madalatel põõretel. Jõuab nüüd mäest ülesvedada ilma käiku vahetamatta.
Ja nüüd on plaan mitte veel mootorit rahule jätta, vaid näppida turbot ja lisada vahejahuti, et parandada üldiseid näitajaid, pigistada välja natuke rohkem sellest 2l-t.
Sain ka väikse proovisõidu teha sisuliselt identse autoga(oli ka kunagi pensukas) ja võin õelda, et mootorid võrdsed nii oma mineku, kui käimise poolest. Nüüd vähemalt tean, et ei ole midagi viga minu mootoril, vait et 2l-t ongi selline, mis tuksub vaikselt ja väga kaua.