hilux/taro 22re asemele diisel (ehitamises) Valmis
Moderaatorid: jr, Moderators
hilux/taro 22re asemele diisel (ehitamises) Valmis
Nonii, mõtted on hakanud liikuma teatud põhjustel diisel mootori suunas.
Olen suht kaua aega jälginud meie turgu, ja mõistliku hinnaga (minujaoks)
toyota diiselmootorit ei pakuta, komplektse mootori hinnad jäävad ikka üle 10k. Eks ta ka üks hea mootor ja defitsiit on. Saan aru, miks niipalju makab ja minu rahakott ja pangakaardid ei ole nõus sellise väljaminekuga.
Toyota enda mootor oleks ilmselt enamvähem bolton lahendus ja asi saaks kiirelt vahetatud.
Seega olen vaadanud alternatiiv mootoreid ja silma on jäänud siiamaani ainult vana mb w124 3.0d ja hinnalisem td mootor. Need peaks olema puhtmehaanilised veel ja suht odavad, saadavus ka ok. peaks olema ka jõulisem ja seda isegi vabalthingav.
Siit tuleks aga suur kapitaalne ümberehitus, millest kõigerohkem kardan mootori-siduri-starteri-käigukasti kokkusobitamist. Käigukasti jätaksin bensuka oma, sest sellel peaks ülekanne aeglasem olema ja suuremate rehvidega ilusti diiselmootoriga kokku sobima.
Lihtsam oleks kindlasti auto maha müüa, kuid sellist raha ei saa, et osta uus hilux, millel diisel peal juba. Samas autol palju asju korrastatud ja käraks veel pikka aega.
Siit ka küsimus, et kas pakuks kellegile huvi 22re mootor koos kõige pudrumudruga, kuna see jääks lihtsalt seisma. Sammuti saaks väikse osa korvata ümberehitusest tekkivaid kulusi.
Ja veel, kuidas härrad ARK'is suhtuvad sellisesse isetegevusse. olen näinud 4x4 liikureid küll müügis, millel hoopis teistsugune mootor kapote all laiutab ja omavad need sõidukid veel ülevaatust ja kindlustust. Toyota orig. mootoriga ilmselt poleks kobisemist.
Olen suht kaua aega jälginud meie turgu, ja mõistliku hinnaga (minujaoks)
toyota diiselmootorit ei pakuta, komplektse mootori hinnad jäävad ikka üle 10k. Eks ta ka üks hea mootor ja defitsiit on. Saan aru, miks niipalju makab ja minu rahakott ja pangakaardid ei ole nõus sellise väljaminekuga.
Toyota enda mootor oleks ilmselt enamvähem bolton lahendus ja asi saaks kiirelt vahetatud.
Seega olen vaadanud alternatiiv mootoreid ja silma on jäänud siiamaani ainult vana mb w124 3.0d ja hinnalisem td mootor. Need peaks olema puhtmehaanilised veel ja suht odavad, saadavus ka ok. peaks olema ka jõulisem ja seda isegi vabalthingav.
Siit tuleks aga suur kapitaalne ümberehitus, millest kõigerohkem kardan mootori-siduri-starteri-käigukasti kokkusobitamist. Käigukasti jätaksin bensuka oma, sest sellel peaks ülekanne aeglasem olema ja suuremate rehvidega ilusti diiselmootoriga kokku sobima.
Lihtsam oleks kindlasti auto maha müüa, kuid sellist raha ei saa, et osta uus hilux, millel diisel peal juba. Samas autol palju asju korrastatud ja käraks veel pikka aega.
Siit ka küsimus, et kas pakuks kellegile huvi 22re mootor koos kõige pudrumudruga, kuna see jääks lihtsalt seisma. Sammuti saaks väikse osa korvata ümberehitusest tekkivaid kulusi.
Ja veel, kuidas härrad ARK'is suhtuvad sellisesse isetegevusse. olen näinud 4x4 liikureid küll müügis, millel hoopis teistsugune mootor kapote all laiutab ja omavad need sõidukid veel ülevaatust ja kindlustust. Toyota orig. mootoriga ilmselt poleks kobisemist.
Viimati muutis PARUN, R Apr 30, 2010 7:25 am, muudetud 2 korda kokku.
Minu Gaz 66 sildadega monsteril(Carrating-> omavalmistatud->raulex) on kasutusel 4x4
Hilux 2,4 d mootor koos käigu- ja jaotuskastiga.
Kuna see projekt on ennast ammendanud ,siis võiks mootori ära müüa.Kunagi toodi
see 86 a Hilux doonor ilma dokumentideta Rootsist.Mootor on minu käes sõitnud
umbes 1000 km,varasemat ajalugu ei tea.Samas on mootor hetkel auto
peal ja seda saab proovida.Täiskomplektse mootori koos käigu ja jaotuskastiga
müüks 7000 krooniga.
Masin asub harjumaal ja huvi korral
telefon 56 464 668 Raul.
Hilux 2,4 d mootor koos käigu- ja jaotuskastiga.
Kuna see projekt on ennast ammendanud ,siis võiks mootori ära müüa.Kunagi toodi
see 86 a Hilux doonor ilma dokumentideta Rootsist.Mootor on minu käes sõitnud
umbes 1000 km,varasemat ajalugu ei tea.Samas on mootor hetkel auto
peal ja seda saab proovida.Täiskomplektse mootori koos käigu ja jaotuskastiga
müüks 7000 krooniga.
Masin asub harjumaal ja huvi korral
telefon 56 464 668 Raul.
- totu
- I live off from the mud
- Postitusi: 2883
- Liitunud: N Sept 06, 2007 8:26 pm
- Asukoht: Kallavere, kui just ära ei ole.
Saan aru et pikaajalise mõtlemise tulemus aga arvuta palju bensiini jõuad osta ümberehituse raha eest. Ja bensukaga on parem sõita, 22R on üllatavalt sitke vedamisega mootor. Ja kui otsus siiski kindel, otsi ja vaata ringi, leiad ehk soodsama Toyoya mootori (kasvõi Hiace). Kokkuvõttes kulutad võõra mootori aretamise peale rohkem, ajakulust rääkimata. Kui samale mudelile on seda mootorit tehasest paigaldatud, läheb ARKs oluliselt lihtsamalt.
PS: raulex jõudis ette, hea mõte tundub.
PS: raulex jõudis ette, hea mõte tundub.
Tehtud, mõeldud.
Käikareid on neil vaata et igal autol erinev.Tähendab vriante palju.Tarol tunduvad olema sillad kiiremad,viies paras 90-100 pealt .See siis kui sai pandud pensuka asemele diisel.Mootor jääb kohati nõrgaks.Paras oleks 3ne Toyo mootor.Pole muidugi vabrikust diisliga tulnud autot proovida saanud ,võibolla peab nii olemagi.
olge marurahulikud!
Nii, asjalood siis sellised, on olemas 22r-e mootorile uus omanik. Vahepeal tuli ka norm pakkumine toyota 2.4td koos ümbereituseks vajaminevate lisavidinatega. täna käisin vaatamas seda mootorit ja tegin sissemakse ära, siis kui järgi lähen maksan ülejäänud.
Võin õelda, et isegi toyota enda mootori pealepanek saab olema paras painintheass, sest suhtpaljud asjad ei klapi. Sumps tuleb ümber teha, starter koos siduri töösilindriga teisel pool.
Suht palju leiutamist tuleb td mootori voolikumajandusega, sest auto, millepeal mootor oli, on kapotealune põlema läinud ja tuli on levinud salongini. Igasugused voolikud ja juhtmed maha kärsanud, kuid ei midagi sellist, millest õige joonise või pildi olemasolul asja taastada ei saaks. Maha kärsanud hammasrihm.
Lähipäevil kisun vana mootori maha, ja lähen toon teise ära. Varsti lisan ka väikse pildimaterjali.
Vaikselt võiks ka infot koguda, et kas on kuskil netis äkki üleval mõni normaalne remondimanuaal. Sest vaja on teada hammasrihma märke ja kogu voolikumajandust. Neid ikka on seal üksjagu.
Olen mõelnud ka kabiini eraldamist raamist.
Ja äkki teab ka keegi, mis on 66kw td mootori kood.
Võin õelda, et isegi toyota enda mootori pealepanek saab olema paras painintheass, sest suhtpaljud asjad ei klapi. Sumps tuleb ümber teha, starter koos siduri töösilindriga teisel pool.
Suht palju leiutamist tuleb td mootori voolikumajandusega, sest auto, millepeal mootor oli, on kapotealune põlema läinud ja tuli on levinud salongini. Igasugused voolikud ja juhtmed maha kärsanud, kuid ei midagi sellist, millest õige joonise või pildi olemasolul asja taastada ei saaks. Maha kärsanud hammasrihm.
Lähipäevil kisun vana mootori maha, ja lähen toon teise ära. Varsti lisan ka väikse pildimaterjali.
Vaikselt võiks ka infot koguda, et kas on kuskil netis äkki üleval mõni normaalne remondimanuaal. Sest vaja on teada hammasrihma märke ja kogu voolikumajandust. Neid ikka on seal üksjagu.
Olen mõelnud ka kabiini eraldamist raamist.
Ja äkki teab ka keegi, mis on 66kw td mootori kood.
Kõnetraat 51922951
Märgid on rihmaratastel peal olemas,midagi keerulist seal pole.Kas mootor trossiga või elektri juhtimisega? Plokil peaks kusagil olema 2L või 2LT.Pidurite jaoks vaja diisli enda generaatorit.Kui mootor 4veolise pealt sobib ka ilmselt karteri põhi,muidu mitte.Starteri jaoks vaja vahetada käikari otsast sidurikoda.
olge marurahulikud!
Oleks igati asjalik.hans kirjutas:mul peaks olema 1 tehase originaal rememondimanuaal.homme saan täpselt vaadata.PARUN kirjutas: Vaikselt võiks ka infot koguda, et kas on kuskil netis äkki üleval mõni normaalne remondimanuaal.
Piilusin veel enda taro kapoti alla ja seal enamvähem tõesti ükski detail ei sobi. Roolivõimendi pump ka teistmoodi ja teisel pool üldse. Radikal ülemine lõdviku ots teisel pool. Ehitamist ja vaeva saan kuhjaga. Õnneks peaks 90% kõik need vidinad saama.
Diislikohta veel niipalju, et pump on trossiga.
Kui kellegil on üle jahutusvedeliku lõdvikuid, mis lähevad pumpa ja turbosse, siis võiks pakkuda neid.
Kõnetraat 51922951
Täna sain kõne ja jagati lahkelt mootorivahetusega kaasnevat infot. Ei pidanud diisli sidurikoda ja bensuka käigukast kokku minema.
Kui nii siis väike tagasilöök, kuid elan üle, nagunii endal 5 käik jamas. Täna kiskusin ka mootori ja käigukasti maha. Praegu laiutab suur tühjus kapote all.

Kui nii siis väike tagasilöök, kuid elan üle, nagunii endal 5 käik jamas. Täna kiskusin ka mootori ja käigukasti maha. Praegu laiutab suur tühjus kapote all.
Kõnetraat 51922951
Tule ma näitan ,Taro kasti otsas on diisel mootor. Täpsemalt 22re asemel 2lt.Viljandimaal liikus Tarosid mingi aeg umbes 6 isendit,võibolla ka rohkem.Mina isiklikult olen lähemalt tuttav kahe autoga.Üks praegugi kasutuses,siis diisliks ümber tehtud.Autod aastast 91.Kuid mõlemil on natuke erinevad kastid.Võibolla meie omale sobis diisli koda aga teisele mitte,pole proovitud.Teine endiselt bens.
olge marurahulikud!
Tulen kindlasti, kui vaja midagi uuridaUko kirjutas:Tule ma näitan ,Taro kasti otsas on diisel mootor. Täpsemalt 22re asemel 2lt.Viljandimaal liikus Tarosid mingi aeg umbes 6 isendit,võibolla ka rohkem.Mina isiklikult olen lähemalt tuttav kahe autoga.Üks praegugi kasutuses,siis diisliks ümber tehtud.Autod aastast 91.Kuid mõlemil on natuke erinevad kastid.Võibolla meie omale sobis diisli koda aga teisele mitte,pole proovitud.Teine endiselt bens.
Kõnetraat 51922951
- tarmo
- I live off from the mud
- Postitusi: 5137
- Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Aga pane diisli sidurikoda ka koos diisli siduriga. Koda käib ju kasti küljest eraldi ja koja kastipoolne kinnitus on tõenäoliselt küll sama diislil ja bensukal.PARUN kirjutas:Ei pidanud diisli sidurikoda ja bensuka käigukast kokku minema.
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874