Siis peaks tegema carbon fiibrist või kuidas iganes seda kutsutakse.jr kirjutas: Julgen Eriku eest vastata, et see oleks liiga raske
Iga gramm on arvel.
Näeb hea välja, on kerge ja tugev.
Moderaator: Moderators
Must survetoru näeb OLULISLT rohkem välja ja on vastupidavam kui hall peldiku toru.erik kirjutas: Lihtsus, pole nagu kunagi minu eesmärk olnudMust veetoru aga noh... näeb sama hea välja kui hall äravoolu toru, ehk ei näegi välja.
Kui sa investeerid autosse NIII palju, siis miks sa rikud selle kõik mingi odava ja rõveda peldiku toruga ära?!Landy kirjutas:Must survetoru näeb OLULISLT rohkem välja ja on vastupidavam kui hall peldiku toru.erik kirjutas: Lihtsus, pole nagu kunagi minu eesmärk olnudMust veetoru aga noh... näeb sama hea välja kui hall äravoolu toru, ehk ei näegi välja.
Siin näide "customa made" (lõigati meie mõõtude järgi ja keevitati õige nurga alla kokku) snorkli torust ja selle paigaldusest:
http://www.landrover.pri.ee/lr90/galeri ... /index.htm
Sina oskaks seda muidugi väiksema "porno tuuninguga" teha.
Kes = No kes to maailmas ikka Patrolitest räägib = Austraaliamaa autude ehitajad.erik kirjutas:Kes kiidab, miks kiidab? probleem algab eelkõige reduktorsillast ja suurest radiaalväändest, mis igasuguse tavalise kummipuksi puruks väänab. Samas peab puksil olema piisavalt elastsust, et silla fleks ei kannataks. Ja lääbasid endid väänama ei hakataks.MahviaDeTyrk kirjutas:Ma ei ole nüüd mõõdus kindel - aga Y60/Y61 Patroli tagumiste alumiste lääbade puksid peaks/võiks olla umbes sellises suurusjärguserik kirjutas: Kui keegi teab, millisel autol on lääba silmapuksi välisläbimõõt 70 mm ja sinna saab uretaani oleks jälle kena, kui keegi teada annaks.![]()
Väga kiidetakse neid mujal, et kannatavad kuni 30 kraadi liikumist jne.
No siit käis läbi juba ju. Süsinik ja vaik. Andy suudab sulle kontaktid anda, kes asja ära teeb, kui nad just lausa ise ei tee...erik kirjutas:Nüüd sai pea lehekülgede kaupa päris tühist lora, aga kas keegi midagi asjalikku ka välja pakub, mu püstitatud mõtisklustele?