Silverbeast 2.0

Ehitad autot ja tahad oma tegevust jagada ? see on see koht, kus eputada, rääkida ning respecti koguda.

Moderaator: Moderators

Suletud
Kasutaja avatar
raimz
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 122
Liitunud: P Juul 20, 2008 11:08 pm
Asukoht: Viljandi

Postitus Postitas raimz »

jr kirjutas: Julgen Eriku eest vastata, et see oleks liiga raske :D
Iga gramm on arvel.
Siis peaks tegema carbon fiibrist või kuidas iganes seda kutsutakse.
Näeb hea välja, on kerge ja tugev.
Kasutaja avatar
marxkoll
Rock Crawler
Postitusi: 983
Liitunud: K Mai 30, 2007 10:28 pm
Asukoht: Lääs

Postitus Postitas marxkoll »

Sai õhutoru tehtud volvo ja scania õhutorust, need alumiiniumist ja omavad põlvi, vaja ainult lõigata ja keevitada, läbimõõt 90mm ja kaal olematu!
Isehakanud loodusesõber!!! Mees kes ei karda väljakutseid!!!
Margus +37256633834
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 17416
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Postitus Postitas Landy »

erik kirjutas: Lihtsus, pole nagu kunagi minu eesmärk olnud 8) Must veetoru aga noh... näeb sama hea välja kui hall äravoolu toru, ehk ei näegi välja.
Must survetoru näeb OLULISLT rohkem välja ja on vastupidavam kui hall peldiku toru.
Siin näide "customa made" (lõigati meie mõõtude järgi ja keevitati õige nurga alla kokku) snorkli torust ja selle paigaldusest:
http://www.landrover.pri.ee/lr90/galeri ... /index.htm
Sina oskaks seda muidugi väiksema "porno tuuninguga" teha.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Jünger
unistus piimanäärmetest
Postitusi: 840
Liitunud: N Okt 25, 2007 2:24 pm

Postitus Postitas Jünger »

Landy kirjutas:
erik kirjutas: Lihtsus, pole nagu kunagi minu eesmärk olnud 8) Must veetoru aga noh... näeb sama hea välja kui hall äravoolu toru, ehk ei näegi välja.
Must survetoru näeb OLULISLT rohkem välja ja on vastupidavam kui hall peldiku toru.
Siin näide "customa made" (lõigati meie mõõtude järgi ja keevitati õige nurga alla kokku) snorkli torust ja selle paigaldusest:
http://www.landrover.pri.ee/lr90/galeri ... /index.htm
Sina oskaks seda muidugi väiksema "porno tuuninguga" teha.
Kui sa investeerid autosse NIII palju, siis miks sa rikud selle kõik mingi odava ja rõveda peldiku toruga ära?!

Jünger
Mudane aastast 2005.
Mercedes G; Samurai; Defender 90, Defender 110, CJ-8
"IF IT CARN'T BE FIXED WITH A HAMMER, IT MUST BE AN ELECTRICAL FAULT"
Kasutaja avatar
erik
Aktiivne Pikendus
Postitusi: 2776
Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
Asukoht: Jõe laboratoorium

Postitus Postitas erik »

Nüüd sai pea lehekülgede kaupa päris tühist lora, aga kas keegi midagi asjalikku ka välja pakub, mu püstitatud mõtisklustele?
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!

Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Kasutaja avatar
Raitz
Fitting 38"
Postitusi: 368
Liitunud: T Veebr 13, 2007 2:23 pm
Asukoht: Rakvere

Postitus Postitas Raitz »

Kuigi sa ilmselt oled seda lugenud, siis koduste vahenditega saaks ju sedasi teha selle vidina. http://www.vaglinks.com/Docs/Misc/CarbonFiberHowTo2.pdf
Vormi valamiseks peaks survetorust näidis vast sobima.
1 Hobujõud
Kasutaja avatar
MahviaDeTyrk
I live off from the mud
Postitusi: 4496
Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
Kontakt:

Postitus Postitas MahviaDeTyrk »

erik kirjutas:
MahviaDeTyrk kirjutas:
erik kirjutas: Kui keegi teab, millisel autol on lääba silmapuksi välisläbimõõt 70 mm ja sinna saab uretaani oleks jälle kena, kui keegi teada annaks.
Ma ei ole nüüd mõõdus kindel - aga Y60/Y61 Patroli tagumiste alumiste lääbade puksid peaks/võiks olla umbes sellises suurusjärgus :roll:
Väga kiidetakse neid mujal, et kannatavad kuni 30 kraadi liikumist jne.
Kes kiidab, miks kiidab? probleem algab eelkõige reduktorsillast ja suurest radiaalväändest, mis igasuguse tavalise kummipuksi puruks väänab. Samas peab puksil olema piisavalt elastsust, et silla fleks ei kannataks. Ja lääbasid endid väänama ei hakataks.
Kes = No kes to maailmas ikka Patrolitest räägib = Austraaliamaa autude ehitajad.
Miks = olevat piisavalt vastupidav PU puks - ja talub suurt liikumist (nagu ennem mainisin siis kuni 30 kraadi väidetavat)
tartuoffroad.ee
5581340
Kasutaja avatar
totu
I live off from the mud
Postitusi: 2887
Liitunud: N Sept 06, 2007 8:26 pm
Asukoht: Kallavere, kui just ära ei ole.

Postitus Postitas totu »

Välises õhuvõtus kasutame paksemaseinalist imuvoolikut- ilus, rohelisekollase vöödiline :P . Tegelikult jõuga hästi painutatav/läbiviidav ja tugev välistele mõjudele. Igasugune solgitorupõlvendus koos oma potensiaalselt lekkivate tihenditega, täisnurkadega ja hapra plastikuga ei ole kunagi tundunud sobivana. Ehk on vajalik ristlõige kompaktsemalt saavutatav nt. kahe peenema voolikuga, on rohkem mänguruumi.
Tehtud, mõeldud.
Kasutaja avatar
trc
Truth, only truth
Postitusi: 1124
Liitunud: P Jaan 22, 2006 3:17 pm
Asukoht: 59°26'5,13"N 24°56'15,08"E
Kontakt:

Postitus Postitas trc »

erik kirjutas:Nüüd sai pea lehekülgede kaupa päris tühist lora, aga kas keegi midagi asjalikku ka välja pakub, mu püstitatud mõtisklustele?
No siit käis läbi juba ju. Süsinik ja vaik. Andy suudab sulle kontaktid anda, kes asja ära teeb, kui nad just lausa ise ei tee...
allkiri, 255 sümbolit
Giosk
tel.56661070
maikom
Rookie
Postitusi: 12
Liitunud: R Sept 08, 2006 10:54 am
Asukoht: Haapsalu

Postitus Postitas maikom »

Eelmainitud pdf-is näidatud negatiivvormiga toru tegemine on vast liialt töömahukas, eriti kui hiljem midagi veel muuta vaja. Kui eesmärgiks ei ole bling (carbon look), võiks läheneda positiivvormiga. Teha vorm (lõpprodukti kujuline "asi") vahtpolüsteroolist, mähkida näitks fooliumteipi (millesse iganes, et vältida vahu kokkupuudet vaiguga), mäkerdada vastavalt soovile mati/riidega, peale kõvastumist atsetooniga lahustada/eemaldada vaht valminud torust. Väline viimistlus on juba fantaasia vili.
Kasutaja avatar
K.Kotkas
Tema Ise
Postitusi: 1625
Liitunud: K Veebr 19, 2003 1:48 am
Asukoht: Tel +372 5056023

Postitus Postitas K.Kotkas »

Õu fakk, sai velgi koostatud. Hull Tjuuning element e rockringid on nüüd külges. Järgmine kord sooviks velge koostada uute boggerite paigaldamisel
Katsu inimene olla siis olen ka mina.
Kasutaja avatar
erik
Aktiivne Pikendus
Postitusi: 2776
Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
Asukoht: Jõe laboratoorium

Postitus Postitas erik »

Nii SMS on läbitud ja II koha tulemuski koju toodud, aga millise krdi. vaevaga.
Kui I päev läks veel enamvähem normaalselt, vaatamata jahutussüsteemi lõdviku järjekordsele purunemisele, lõputule jahutussüsteemi õhutusele ja vedeliku lisamisele. Olime esimese päeva lõpuks Luige teami ees napilt esikohal.
Aga II võistluspäeva õhtuks oli küll selline tunne, et tehnikajumal tõesti ei soovi, et me selle võistluse lõpetaks. Teise võistluspäeva hommik algas sellega, et 15 min. enne starti andis otsad meile ülivajalik T maxi kompressor, lihtsalt põles maha ja kõik. Kuskilt asenduse laenamise ja kuidagi peale aretamise kulus pea tunnike. Saime siiski esimesele katsele peale, saime isegi enamus konkurente rajal kätte ja isegi möödusime mõnest. Tekis tunne, et kõik on veel OK. Aga hea tunne jäi üürikeseks. Maanteed pidi ülesõites tekkis jälle probleem jahutussüsteemi temperatuuriga ja enne, kui midagi teha saime lõhkes kütteahju lõdvik. Kogu vedeliku hankimise protsess ja õhutamise n*** hakkas otsast peale. Peagi selgus ka põhjus, üks jahutuse uutest ventilaatoritest oli maha põlenud. No mida v***u!
See põleng tekitas ka korraliku jama laadimisega (kui sellest see kogu jama alguse ei saanud), igatahes laadimisvool enam üle 12,5 voldi ei läinud. Ok viskasime kapoti põssasse ja tiksusime mööda maanteed 50 sõites katse poole. Katsele jõudes otsustasin mina, et puuduv kapott pole oluline ja hakkasime punkte noppima. Voolu oli hädapärast aga muid probleeme nagu väga ei olnud. Siiski, siiski oskasid mingid juurikad ja rondid leida tee erinevate rihmade vahele, nii kadus meilt rool.
Õnneks jäid rihmad terveks aga said korralikult kahjustada ja narmendasid üsna hirmuäratavalt. Kuidagi jebisin rihmanäraka peale ja saime ennast liikuma. Vähese akupinge ja libiseva roolipumbaga otsustasime autoga punkte enam mitte võtta ja hakata tagasi liikuma finisi poole. Tagasiteel, viiekümnega tiksudes hakkas kahtlast ollust klaasi peale sadama, mis osutus mootori õliks :shock: uurimisel selgus, et probleem lihtne, rihmaräbalad olid katki teinud kuiva karteri pumba simmerlingi, sealt see õli siis esiklaasile sai :evil: . Nüüd oli eriti põnev, kas jätkub mootori õli, kas jätkub akut, kas roolirihm peab vastu, kas lähme veel keema jne??. No kuidagi saime ikka laagrisse ja üsna napilt 2 min. ennem kontrollaja lõppu. See kohutav päev lõppes meie jaoks 4. kohaga.
Laagris sai õnneks enamus vigu likvideeritud ja saime isegi inimeste kombel laupäeva õhtustest pidustustest osa võtta. Tundus, et kolmas päev tuleb normaalne.
Hommikul tegime karjäärikatse strateegiat arutades selgeks, et kas sõita võidule, siis peaksime saama veel üldarvestuses esikoha. Või kui esikohta ei saa, siis kindlalt lõpetada, et saaksime äkki veel üldarvestuse teise koha. No läksime siis katse võitu püüdma, aga tahtmine oli vist liiga suur.
Mina munasin asja ikka korralikult ära. Teisel liivatõusul sain aru, et esisild polegi rakendunud, ja mäest üles vintsimisele läks ikka korralikult aega.
Jõudes sohu, uputasin masina ilmselt sügavamaisse auku, mis seal leidus.
Autost välja ronides tõmbasin oma jalaga kogemata peale veel käsipiduri, mis ei teinud ka meie elu kergemaks ja suretas ennem selle avastamist, auto välja vähemalt 5 korral, mis ikkagi veel kuidagi vee all käivitus:). Siis tõmbas Kristan veel nööri esivintsi trumli pealt maha... käis ikka korralik show... Aga lõpuks võtsime ennast kokku, meelitasime ennast kamara peale ja nikerdasime finisisse. Kokkuvõttes katselt kolmas tulemus. Ju siis teised ka ei olnud väga vormis:)

Sellest sõidust on meie mansal kõvasti õppida. Ja loodetavasti saab edaspidi ainult paremaks minna.

Iseenesest, kui auto sõitis, oli meil mõnus irve näol, sest polnud kohta, kus masin kehvasti oleks käitunud. Eriti mõnus oli soopeal sõita, oli kohti kus inimest enam ei kandnud aga auto veel liikus.

Täname Ka Euro Parti meie toetamise eest. Loodetavasti pole toetaja meie "munamise" pärast solvunud.

Varsti jälle garaazi, sest Klapper on tulemas...
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!

Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Kasutaja avatar
erik
Aktiivne Pikendus
Postitusi: 2776
Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
Asukoht: Jõe laboratoorium

Postitus Postitas erik »

Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!

Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Arxs
Fitting 38"
Postitusi: 355
Liitunud: K Mai 21, 2008 8:16 pm
Asukoht: Halinga

Postitus Postitas Arxs »

Läbi raskuste võiduni. Lausa lust on lugeda seda teemat, ehk läheb tulevikus paremini, sest tavaliselt uue masinaga ongi nii, et esimene hooaeg eemaldad vigu ja teine hooaeg :lol:
Ma ei jää kinni, ma lihtsalt kaotan pidamise ja jään seisma.
Honda TRX680
mämm mämm 650 XMR
Kasutaja avatar
K.Kotkas
Tema Ise
Postitusi: 1625
Liitunud: K Veebr 19, 2003 1:48 am
Asukoht: Tel +372 5056023

Postitus Postitas K.Kotkas »

Vahepeal pole väga palju toimunud. Peamiselt tegeleme hetkel garaazis jahutamisega. Jahutame nii õli kui ka jahutusvedelikku. Loodetavasti edukalt.

Klapperini on nädal jäänud ning auto on hetkel klapperi valmis st sellisel kujul sõidab ta selle võistluse kindlasti ära. Samas tundub, et meil on tugevad 4 päeva aega, seega võtame paar suuremat modifikatsiooni ette. Loodetavasti suudame auto kaubanduslikku välimust veidike parandada.

Muu hulgas sai täna kauselt eraldatud detail - GPS, mida pole sealt MITTE KUNAGI ennem eemaldatud - jäänuk SB 1.0 aegadest.

Peamine tegevust on hetkel pisidetailide lihvimisel ning pideval tuunimisel. Vaadates nimekirja seinal olid seal järel "tavalised kahtlusalused" Äkki saame mõned maha tõmmata.


Kasun teha vähe pilte selle nädala jooksul, et konkorente hirmutada.
Katsu inimene olla siis olen ka mina.
Suletud

Mine “Ehitame autot e eputa tehtuga / Build threads and show offs”