Sidur (ja aeglusti)Suzukil

Moderaatorid: Stupiduser, Moderators

Kasutaja avatar
Aare
Mudder
Postitusi: 52
Liitunud: E Juul 11, 2005 2:01 pm
Asukoht: Tallinn

sidur

Postitus Postitas Aare »

kui ketta läbimõõduks jääb 180-185 cm siis see asi pidama ei jää ka Centerforse kettaga. Praktiline kogemus täitsa olemas. Ja nii nagu eelpool kirjutajad juba tõdesid juhtub see tavaliselt üsna magusa kohapeal.
Centerforse annab 30 % rohkem pidamist kui orig. ja maksab 175 US.
Dual friction tüüpi annab 90% rohkem kui orig. ja maksab 265 US.

See sidur mis meil ASuur-a kasutusel oli läbimõõdult vähemalt 215 mm.(õnnestub paigaldad alates 1.6 mootorist) Ja see "metall labadega" sidur pidas tõesti vastu.

edu Zukidele
Kasutaja avatar
Rtuning
Rock Crawler
Postitusi: 520
Liitunud: K Mai 19, 2004 11:58 am

Postitus Postitas Rtuning »

tarmo kirjutas:Võtsin siis täna viitsimise kokku ja kruttisin käikari alt.
Sidur oli tõesti ilma ühe poole katteta - needid olid juba mõningase vao endast jätnud ka :evil:
Samas on mul olemas veel eelmise mootori küljest nii korv kui ketas, aga kas on mõtet juba töötanud ketast sinna sisse hakata panema? :? (ei ole väga kulunud ketas, aga käikari alt võtmine järgmine kord jälle üksjagu mässamist)
Kas keegi neid tugevamaid kettaid eestis ka müüb muidu ja palju selline maksta võiks? (keegi mainis midagi siin foorumis kunagi, et netist saab)
Tavaline uus ketas on ca 400 kr.
Kust sa 400- eest uue ketta said?
Offroadis ammu-ammu-ammu:)
Suur Maasturite Talvesprint korraldaja
ATV / Maasturi lumesahad ja -lisavarustus.
Metallitööd ja Maasturite ehitus Motohouse oü
Kasutaja avatar
tarmo
I live off from the mud
Postitusi: 5137
Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas tarmo »

Rtuning kirjutas:Kust sa 400- eest uue ketta said?
Topautost.
SJ410 oma siis see (pisem kui SJ413 ketas).
Kasutaja avatar
tango
Lendab Madalalt
Postitusi: 627
Liitunud: N Dets 15, 2005 11:22 am
Kontakt:

Re: sidur

Postitus Postitas tango »

See sidur mis meil ASuur-a kasutusel oli läbimõõdult vähemalt 215 mm.(õnnestub paigaldad alates 1.6 mootorist) Ja see "metall labadega" sidur pidas tõesti vastu.

edu Zukidele[/quote]

Minul on 200 mm.ja peab ka siiamaani edukalt 32 tolli ratastega vastu.
Kasutaja avatar
Rtuning
Rock Crawler
Postitusi: 520
Liitunud: K Mai 19, 2004 11:58 am

Postitus Postitas Rtuning »

Rtuning kirjutas:
tarmo kirjutas:Võtsin siis täna viitsimise kokku ja kruttisin käikari alt.
Sidur oli tõesti ilma ühe poole katteta - needid olid juba mõningase vao endast jätnud ka :evil:
Samas on mul olemas veel eelmise mootori küljest nii korv kui ketas, aga kas on mõtet juba töötanud ketast sinna sisse hakata panema? :? (ei ole väga kulunud ketas, aga käikari alt võtmine järgmine kord jälle üksjagu mässamist)
Kas keegi neid tugevamaid kettaid eestis ka müüb muidu ja palju selline maksta võiks? (keegi mainis midagi siin foorumis kunagi, et netist saab)
Tavaline uus ketas on ca 400 kr.
Nii susliku sidur on siis õhtal :twisted: ja vaja uus panna, ootaks juhiseid siduri vahetuseks. Samas oskab keski soovitada, kust saaks uue hea või veel parema :hail
Offroadis ammu-ammu-ammu:)
Suur Maasturite Talvesprint korraldaja
ATV / Maasturi lumesahad ja -lisavarustus.
Metallitööd ja Maasturite ehitus Motohouse oü
Kasutaja avatar
Stupiduser
Vintsmännide AÜ
Postitusi: 1280
Liitunud: K Veebr 19, 2003 6:25 pm

Postitus Postitas Stupiduser »

Mina sain Maidu käest vist...

Juhistest niipalju, et kui käikarit maha võtad siis kõigepealt eemalda kere küljes olev luuk (ümbritseb seda auku kust käigukang läbi läheb).
Summuti oli vist kah vaja mugavuse huvides lahti päästa.
Muid salanippe ei tulegi meelde... :roll:
Vasta

Mine “Suzuki / Geo”