Sidur (ja aeglusti)Suzukil
Moderaatorid: Stupiduser, Moderators
- tarmo
- I live off from the mud
- Postitusi: 5137
- Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Eks ma hakkan varsti harutama seda lahti, aga jah, väiksem ei pruugi ta ju olla, aga mootor ise on jõuetum, millest tulenevalt omakorda on seda va kärsakettakest vaja rohkem piinataStupiduser kirjutas: Mõõda pulli pärast ketta läbimõõt ära, ei usu mina, et see eriti 1.3 omast väiksem on...

Kuulu järgi ka teie Jimnyl mingil võistlusel sidur sama nalja tegi?

- Stupiduser
- Vintsmännide AÜ
- Postitusi: 1280
- Liitunud: K Veebr 19, 2003 6:25 pm
Mulle on jäänud mulje, et metsas pole liigselt sidurit mõtet näppida.
Käik sisse, sidur kolksuga lahti, vasak jalg (tahte)jõuga põrandale (harjub ruttu sisse) ja edasi regullid liikumiskiirust gaasiga.
Ja ei usu mina, et sel viisil sidur kärssama läheb.
Jimnyl lasin korra meelega siduri kärssama Saku Lättel rekkat vedades (lammutasin odavaimat osa, paariline Wrangler startis gardaanide-veovõllide sajus, irw) ja teine kord ununes metsasihil aeglusti lülitamata aga õnneks taastus hõõrdumine.
Samurail oli Kevadsõidul ültse selline jama, et siduri vahetasime ilmaasjata (noh ok, kulumaterjalid ongi kaval ennetavalt vahetada), siduri kadumise (ja samas regullisime nii peale, et hakkas juba libisema) põhjustas hoopis katkine tross. Mille remont oli krdi lihtne (katkun nüüd juukseid)...
edit: Moraal järgmine: kolme aasta jooksul ei ole ilmnenud fataalseid siduriketta kärssamisest või kulumisest tingitud probleeme.
Käik sisse, sidur kolksuga lahti, vasak jalg (tahte)jõuga põrandale (harjub ruttu sisse) ja edasi regullid liikumiskiirust gaasiga.
Ja ei usu mina, et sel viisil sidur kärssama läheb.
Jimnyl lasin korra meelega siduri kärssama Saku Lättel rekkat vedades (lammutasin odavaimat osa, paariline Wrangler startis gardaanide-veovõllide sajus, irw) ja teine kord ununes metsasihil aeglusti lülitamata aga õnneks taastus hõõrdumine.
Samurail oli Kevadsõidul ültse selline jama, et siduri vahetasime ilmaasjata (noh ok, kulumaterjalid ongi kaval ennetavalt vahetada), siduri kadumise (ja samas regullisime nii peale, et hakkas juba libisema) põhjustas hoopis katkine tross. Mille remont oli krdi lihtne (katkun nüüd juukseid)...
edit: Moraal järgmine: kolme aasta jooksul ei ole ilmnenud fataalseid siduriketta kärssamisest või kulumisest tingitud probleeme.
- Stupiduser
- Vintsmännide AÜ
- Postitusi: 1280
- Liitunud: K Veebr 19, 2003 6:25 pm
See ju minu vana sidur
. Kui suure rehviga ja aeglustiga mitmeid kordi edasi-tagasi jõnksutada lasta muda sees, siis läheb aeg-ajalt ikka kärssama küll. Targem on mitte hoogu minna ja vahepeal sidurit puhata lasta või vintsi rohkem kasutada. Nüüd uus sidur ja üks kogemus jälle juures
Kahjuks õppisin seekord jälle enda mitte teiste vigadest
. Niisama sõites, aeglusti sees ja sidurit mitte eriti näppides ei tohiks küll probleeme tekkida.



- tarmo
- I live off from the mud
- Postitusi: 5137
- Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Võtsin siis täna viitsimise kokku ja kruttisin käikari alt.
Sidur oli tõesti ilma ühe poole katteta - needid olid juba mõningase vao endast jätnud ka
Samas on mul olemas veel eelmise mootori küljest nii korv kui ketas, aga kas on mõtet juba töötanud ketast sinna sisse hakata panema?
(ei ole väga kulunud ketas, aga käikari alt võtmine järgmine kord jälle üksjagu mässamist)
Kas keegi neid tugevamaid kettaid eestis ka müüb muidu ja palju selline maksta võiks? (keegi mainis midagi siin foorumis kunagi, et netist saab)
Tavaline uus ketas on ca 400 kr.
Sidur oli tõesti ilma ühe poole katteta - needid olid juba mõningase vao endast jätnud ka

Samas on mul olemas veel eelmise mootori küljest nii korv kui ketas, aga kas on mõtet juba töötanud ketast sinna sisse hakata panema?

Kas keegi neid tugevamaid kettaid eestis ka müüb muidu ja palju selline maksta võiks? (keegi mainis midagi siin foorumis kunagi, et netist saab)
Tavaline uus ketas on ca 400 kr.
- Stupiduser
- Vintsmännide AÜ
- Postitusi: 1280
- Liitunud: K Veebr 19, 2003 6:25 pm
Eks vaata, mis seisus see eelmise mootori ketas ja korv on.
Mina ei viitsiks mässata, see krdi käikari mahakiskumine tundub hullem kui see 400 eegune väljaminek uuele kettale...
Jäta parem tagavaraks, et kui kähku vaja vahetada.
PS mõõtsid läbimõõdu kah üle?
PPS Rommi otsis neid tellimise auke, kui asjaks hakkab minema siis oleme vist kah huvilised. Maksid usas mingised 200 $
edit: Rommi väljanuhitud olid Centerforced ja 410-le
Mina ei viitsiks mässata, see krdi käikari mahakiskumine tundub hullem kui see 400 eegune väljaminek uuele kettale...
Jäta parem tagavaraks, et kui kähku vaja vahetada.
PS mõõtsid läbimõõdu kah üle?
PPS Rommi otsis neid tellimise auke, kui asjaks hakkab minema siis oleme vist kah huvilised. Maksid usas mingised 200 $
edit: Rommi väljanuhitud olid Centerforced ja 410-le
jah, tõesti otsisin ja neid sportsidurite tootjaid ilmselt leidub veelgi. Oluline, et sidur võistluse vastu peaks. Ja mida kõrgem kumm...
Ilmaasjata pole kirvest sportsidurit mõtet osta - niiehknaa lõpuks ribastuvad. Ma arvan, et kuni 32" kummini võiks originaalsidur kesta küll.
Enda zukil oli ka ostes sidur läbi - poole tunniga ketas maha, lasin pidurimeistris uue katte peale 315.- ja tunnike asja kokku pusimisega.
Minumeelest üks lihtsama ehitusega autosid, mida ma näppinud olen

Ilmaasjata pole kirvest sportsidurit mõtet osta - niiehknaa lõpuks ribastuvad. Ma arvan, et kuni 32" kummini võiks originaalsidur kesta küll.
Enda zukil oli ka ostes sidur läbi - poole tunniga ketas maha, lasin pidurimeistris uue katte peale 315.- ja tunnike asja kokku pusimisega.
Minumeelest üks lihtsama ehitusega autosid, mida ma näppinud olen

- Stupiduser
- Vintsmännide AÜ
- Postitusi: 1280
- Liitunud: K Veebr 19, 2003 6:25 pm
Nojah, oma töötundi pean ikka kallimaks kui 25.-, irw!rommi kirjutas: Ilmaasjata pole kirvest sportsidurit mõtet osta - niiehknaa lõpuks ribastuvad. Ma arvan, et kuni 32" kummini võiks originaalsidur kesta küll.
Enda zukil oli ka ostes sidur läbi - poole tunniga ketas maha, lasin pidurimeistris uue katte peale 315.- ja tunnike asja kokku pusimisega.
Minumeelest üks lihtsama ehitusega autosid, mida ma näppinud olen
Lihtsuses on muidugi võlu!

Samurail olen nõus välitingimustes sidurit vahetama, Jimnyl mitte!
Pean mainima, et mina küll seda sidurivahetamist ei nautinud!

Case võis olla muidugi selles, et kasutasime tagantjärgi vaadates veidi valesid töövõtteid.
Võin kihla vedada, et sidur kooleb justnimelt kuskil keset metsa kõige huvitavama koha peal!
Seejuures tundus omale, et see Pidurimeistrite kate pole sugugi parem kui originaal.
Ise elan naiivses usus, et sportsidur ei rikne ootamatult

See 410 sidur on ikka oluliselt väiksem kui 413 oma. Suure kummiga ja jõuetu mootoriga ei ole muud varjanti kui siduri libistamine. Minul oli selge pilt -pane sinna milline ketas tahad 33" kummiga oli 1 sõit ja siduri vahetus, rohkem ei kestnud ka parimad sportsidurid. Aare ja Alex ehitasid mingeid imesidureid, aga ega need ühed õiged asjad ei olnud. Jamast sai lahti alles peale mootorivahetust kui jõudu oli piisavalt ja sidur ise ka suurem ( peale läks BMW 1,8 sissepritse 108 hj), siis aga hakksid poolassid lendama - ikka sõit ja 4x4 sai 2x4. Väga tüütu oli.
Alati saab paremini! TR3 piloot, nii mõnedki võidukad sõidud. tel: 5269391
- Stupiduser
- Vintsmännide AÜ
- Postitusi: 1280
- Liitunud: K Veebr 19, 2003 6:25 pm
- tarmo
- I live off from the mud
- Postitusi: 5137
- Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Tellisin uue ära, jätan selle poolkulunu tagavaraks.Stupiduser kirjutas:Mina ei viitsiks mässata, see krdi käikari mahakiskumine tundub hullem kui see 400 eegune väljaminek uuele kettale...
Jäta parem tagavaraks, et kui kähku vaja vahetada.
PS mõõtsid läbimõõdu kah üle?
Mõõtsin ära jah - 180 mm on välisläbimõõt.