Vintsi korpuse keevitamine ja warni mootori harjaplaat jms..

Oled huviline ja alles avastad enda jaoks 4x4 maailma või oled juba tõsine remondimees ning soovid jagada oma teadmisi siis siin saab küsida abi ja ka vastata tehnilist laadi küsimustele.

Moderaatorid: jr, Maasturid, margus4x4ee, boob, Stupiduser, Veiko, hulkur, kala, ennukas, Daniel, erik, Moderators

Vasta
krunnn
Fitting 38"
Postitusi: 377
Liitunud: E Mai 16, 2005 2:37 pm
Asukoht: Raplamaa, Mahtra ja Järlepa vahel kandis

Vintsi korpuse keevitamine ja warni mootori harjaplaat jms..

Postitus Postitas krunnn »

Tere

Mis materjalist võiks olla warn 9,5TI vintsi korpus, alumiiniumi moodi tundub, aga miski segu vist?

Mis elektroodiga seda keevitada tuleks, et väga hea saaks. Keevitaja on väga hea olemas, aga palus otsida häid elektroode mis sobiksid, ei tohtinud pehme alumiiniumi keevitamise omad olla?

Vaja siis uued kõrvad (2 või 3 ) külge aretadaja veel osa korpust ka, kuna juppe kõike ei ole. Mis materjal sobiks külge aretamiseks.

Jutu jätkuks: warni harjaplaat ja kaas, jms oli sodiks, ainuke mis olid harjad.
3-4 tunnise töö tulemusel sai Gaz51 starteri otsakaanest Warni boshi mootorile uus otsa kaas, koos harjade jms. Harjad tunduvad identsed olema. Poldiaugud ka sobisid. Gaz kaant tuli natuke serva maha treida, istus nagu valatult. Puksi asemele al.laagripesa koos väiksema tüüpi laagriga. Rootori ots tuli treida vastavusse laagri sise mõõduga.

Pildid:
http://www.upload.ee/files/549515/DSC00424.JPG.html
http://www.upload.ee/files/549513/DSC00434.JPG.html
http://www.upload.ee/files/549516/DSC00427.JPG.html
5 6 6 6 6 6 1 3
Hetke kõva ei püsi kaua!
Ten
Fitting 38"
Postitusi: 228
Liitunud: K Mai 13, 2009 11:37 pm
Asukoht: Valgejõe

Postitus Postitas Ten »

Vintsi harjahoidjal peaksid kõik harjad korpusest isoleeritud olema.51-l kaks isoleeritud kaks korpuses.Pildilt ei saa aru kas on või ei.Jutt kõik mälu järgi,kui panin mööda parandage.
Al sulamite jootmiseks on olemas materjal nimega Durafix.Vaata netist reklaami.Ise kasutanud ei ole.
krunnn
Fitting 38"
Postitusi: 377
Liitunud: E Mai 16, 2005 2:37 pm
Asukoht: Raplamaa, Mahtra ja Järlepa vahel kandis

Postitus Postitas krunnn »

Siit rumal küsimus, miks peavad harjad olema korpusest isoleeritud?
Täiesti õige 2 harja on plaadil on massis.
Skeeme vaadates, ei vahetata harjade + ja - omavahel ära.

Mootor töötas mõlemit pidi täiesti ilusti, kui ühendasin F1 ja mootori + ja F2 aku plussi ja teistpidi F2 ja mootori + ja F1 aku plussi. Korpusest mass akus.
5 6 6 6 6 6 1 3
Hetke kõva ei püsi kaua!
R969
Fitting 38"
Postitusi: 363
Liitunud: N Veebr 02, 2006 7:26 pm
Asukoht: Võru

Postitus Postitas R969 »

Tavaliselt on ikka 2 harja massiga ühenduses olnud ja see peaks õige olema.
Teine asi mis peab aga täpselt paigas olema on harjade asend staatori suhtes ja siin on paar kraadi juba suur viga.
Teatavasti ühendatakse ankrumähise sektsioon harjaga siis, kui ankur on staatori tugevaimas magnetväljas ja kui siin eksida, siis kaotad mootori jõus ja voolu tarbimises.
Näiteks traktori starter mis enne ei jõudnud mootorit ilma kompressiooni maha võtmata vedada sai sellega vabalt hakkama peale poole tifti jao staatori asendi muutmist ja leitud sai katselisel teel.
krunnn
Fitting 38"
Postitusi: 377
Liitunud: E Mai 16, 2005 2:37 pm
Asukoht: Raplamaa, Mahtra ja Järlepa vahel kandis

Postitus Postitas krunnn »

Kas mingit mitte katselist teed on?
5 6 6 6 6 6 1 3
Hetke kõva ei püsi kaua!
Kasutaja avatar
K.Kotkas
Tema Ise
Postitusi: 1625
Liitunud: K Veebr 19, 2003 1:48 am
Asukoht: Tel +372 5056023

Postitus Postitas K.Kotkas »

Miks seda tükki lihtsalt uut ei osta ?
Katsu inimene olla siis olen ka mina.
krunnn
Fitting 38"
Postitusi: 377
Liitunud: E Mai 16, 2005 2:37 pm
Asukoht: Raplamaa, Mahtra ja Järlepa vahel kandis

Postitus Postitas krunnn »

Kuna vints oli ikka korralikult katki, siis mõte ise oma vahenditega korda teha. Kui kõik katkised jupid osta, siis kardan, et asi läheb kallimaks kui uus.
Warn väidetavalt mootori juppe eraldi ei müü. Ja BOSCH esindus vastas samamoodi, kui tahad saad terve mootori ja warni kaudu, võimalik et keski toob neid asju või müüb aga ei suuda leida.

Kel infi, andke palun teada!
5 6 6 6 6 6 1 3
Hetke kõva ei püsi kaua!
R969
Fitting 38"
Postitusi: 363
Liitunud: N Veebr 02, 2006 7:26 pm
Asukoht: Võru

Postitus Postitas R969 »

krunnn kirjutas:Kas mingit mitte katselist teed on?
Aga miks mitte katseliselt?
Vana detaili pealt saab enamvähem õige asetuse poltide suhtes ja kui uuel kaanel enamvähem klapib,siis saab ju proovida tõmbejõudu ja alles siis hakata mõtlema.
Kui keerata harju vastu ankru pöörlemissuunda, siis pöörded tõusevad isegi kuni ankru laialilendamiseni ja jõud väheneb.
Pöörlemissuunas keerates jääb pöördeid vähemaks ja pöördemoment suureneb.
Teoreetiliselt peaks mõlemat pidi olema pöördeid ühepalju ja ka voolutarve sama.
Praktiliselt aga on pealekerimisel vaja suuremat jõudu ja seepärast läheks keskasendist edasi katseliselt
Kasutaja avatar
totu
I live off from the mud
Postitusi: 2889
Liitunud: N Sept 06, 2007 8:26 pm
Asukoht: Kallavere, kui just ära ei ole.

Postitus Postitas totu »

Vahetatakse ju staatori polaarsus, seega nihke muutmine mõjub mõlemale suunale samamoodi.
Tehtud, mõeldud.
krunnn
Fitting 38"
Postitusi: 377
Liitunud: E Mai 16, 2005 2:37 pm
Asukoht: Raplamaa, Mahtra ja Järlepa vahel kandis

Postitus Postitas krunnn »

Mis elektroodiga seda keevitada tuleks, et väga hea saaks. Keevitaja on väga hea olemas, aga palus otsida häid elektroode mis sobiksid, ei tohtinud pehme alumiiniumi keevitamise omad olla?

Kas kellelgi on stokkeris käppa või on müüb keegi ise mõistliku hinnaga?
5 6 6 6 6 6 1 3
Hetke kõva ei püsi kaua!
Kasutaja avatar
uputaja
I live off from the mud
Postitusi: 4713
Liitunud: T Dets 14, 2004 11:17 am
Asukoht: Kuusalu lähedal metsas

Postitus Postitas uputaja »

Traadiga keevitades jäi tulemus kah väga hea. Al traat, argoon jne. Tundub, et täidab paremini kui elektroodiga.

Parandage kui eksin.
Asjas sees 2005. Sügissõidust.
Vasta

Mine “Hooldus ja Remont”