Sorry, aga mina näiteks salongi peeglit üldse ie kasuta, sealt lihtsalt ei paista midagi (peale varuratta või porise tagaklaasi). Olen suurem osa oma teadlikust autojuhielust nagu "rekkamees" vaid küljepeeglite järgi navigeerinud. Pean tunnistama, et ilma parempoolse küljepeeglita oli kinnise kongiga pika kerega autoga tõeliselt raske liigelda.Ergo K kirjutas:Reguleerige küljepeeglid nii, et need hakkasid näitama sellest punktist, kus tahavaatepeegli vaateväli lõppeb. Enamus juhte, vahivad küljepeeglitest oma auto külgi ! Milleks neid vahtida? Esialgu on pisut harjumatu, aga harjub ja maailm paistab ka seljataha
4x4.ee kleepsuga kastikas
Moderaator: Moderators
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17417
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Rahu... Mind pole "härratada" vaja, imelik hakkabkickstart kirjutas:olen hr zum-iga täiesti nõus...

Tavaline maakas, kes pidi 8 kuud Tln-a vahel Iltise sangas ellu jääma. Uskuge mind, sealt kileakendest ei näe ikka üldse mitte midagi...
Ja ainuke kõveraks sõidetud auto on siiamaani mu enda Mosse, millega metsas kraavi kukkusin...
(Ei ole ise maailma naba ja eks juhtub igalühel kunagi, aga tulla foorumisse elu uurima tavalise linnasituatsiooni pärast, kui ise ellu jäid ja suuremat kahju ei sündinud, tundub lihtsalt natuke kummaline...

zum@ usub inimestesse, kuni nad vastupidist ei tõesta

Olles ise igapäevaselt suurerooli keeraja võin kinnitada,et hoolimata igasugu lisapeeglitest ja erinurgaga peeglitest on väiksema asja ärakadumise võimalus oi oi kui suur.Isiklikult ei tembeldaks kedagi ülbikuks.Rohkem sallivust ja arvestamist kaasliiklejatesse ja arvestagem,et suurematel on nähatavus piiratum ja ka pidurdusmaad on HOOPIS pikemad.Ei ürita siin kedagi õigustada,olen üsnagi erapooletul seisukohal.Samas sellise suurema asja roolis olles tuleb ka selle riskiga arvestada rohkem.
Parimat:Ermo
Parimat:Ermo
lr 60 juubeli männiku 3 koha kaardilugeja
Ilmselt olid liiga aeglane. Ise kirun selliseid asjatajaid pidevalt, kuna lihtsal on tempo peal linna vahel ja no tõesti ajab hinge täis kui mõni rahulikult - liiga rahulikult ees töllab. Liiga ettevaatlikud ja viisakad, teevad liikluse aeglaseks. Sõida lihtsalt oma sõitu ja ära mune on minu arvamus liiklusest. Head tava jälgides sujub kõik loomupäraselt.ricardodesol11 kirjutas:Et pühapäeval käisin Tallinna linnas kaubikuga lastele mänguväljakuid ostmas ja asjatasin mööda Liivalaiat Bussijaama poole. ET iga päev Tallinna peal ei sõida siis juba väga-väga varakult sooritasin reavahetust serva poole, vahemaa oli hea paras, peeglist kõik näha, suund varakult sees...
+372 5028488
-
- asjade olemus - see on imelihtne
- Postitusi: 636
- Liitunud: P Okt 09, 2005 1:55 am
- Asukoht: Tallinn
Kahju, et sa minust aru ei saanud. Siia kirjutasin selletõttu, et autol oli "oma klubi" märk (ehk 4x4.ee kleeps) küljes.zum kirjutas:(Ei ole ise maailma naba ja eks juhtub igalühel kunagi, aga tulla foorumisse elu uurima tavalise linnasituatsiooni pärast, kui ise ellu jäid ja suuremat kahju ei sündinud, tundub lihtsalt natuke kummaline...)
Tarmoga on ammu asi lahendatud, korras ja unustatud ning konkreetse intsidendiga seondunu oleks võinud ammu n.ö. "lukku panna".
Põhjus, mis ajendas mind edasi kirjutama oli see, kui hulk inimesi hakkas kommenteerima, et pime nurk ongi selline paratamatus, mille vastu ei saa midagi teha ja see on teiste asi ennast eemale hoida ning jälgida, et ette ei jääks. No ei ole nõus sellise arvamusega.
Paistab et populaarne teema, no siis peab ju ise ka kirjutama, kuigi asja algatanud probleem ammu lahendatud. Jagan lihtsalt oma mõtteid, mitte ei õpeta, seega pole mõtet põlema minna, lõppkokkuvõttes keerab igaüks ise oma liikuri rooli (ja vastutab selle eest)...
Tegelikult saab liikluses toimuva kokku võtta kahe sõnaga: ole inimene. Liikluseeskirjad on primaarne, sest need on kirja pandud selleks et kõikidel oleks sama lähtekoht ja arusaam, mida mingis situatsioonis tegema peab. Sellest edasi on isikliku kogemuse, ellujäämisinstinki, viisakuse ja mille iganes veel kombinatsioon. Oma õiguse sihikindel tagaajamine liikluses on lollus, varem või hiljem lõpeb see paraku kõverate plekkide ja/või verise ninaga, seda pole kellelgi vaja.
Ja konkreetsemalt: vähem või rohkem pimedad nurgad on teada asjad. Juht ise peab igal juhul oma liikuril neid teadma ja nendega arvestama, aga alati võib ka ise üritada teistel ja endal elu kergemaks ja probleemidevabamaks teha ning vältida sinna pimedasse nurka sattumist (vtl, see ei ole mitte mingil juhul Sinu pihta suunatud, ma targutan niisama ja ilma konkreetse aadressita), aga on täitsa arusaadav ka see et ega nii kogu aeg ei õnnestu. Aga kui sitt on juhtunud, siis tuleb leida julgust oma vigu tunnistada ja vabandada, seepärast minu isiklik austus ja kummardus selle konflikti osapooltele, olgem ja jäägem ka tulevikus härrasmeesteks.
Tegelikult saab liikluses toimuva kokku võtta kahe sõnaga: ole inimene. Liikluseeskirjad on primaarne, sest need on kirja pandud selleks et kõikidel oleks sama lähtekoht ja arusaam, mida mingis situatsioonis tegema peab. Sellest edasi on isikliku kogemuse, ellujäämisinstinki, viisakuse ja mille iganes veel kombinatsioon. Oma õiguse sihikindel tagaajamine liikluses on lollus, varem või hiljem lõpeb see paraku kõverate plekkide ja/või verise ninaga, seda pole kellelgi vaja.
Ja konkreetsemalt: vähem või rohkem pimedad nurgad on teada asjad. Juht ise peab igal juhul oma liikuril neid teadma ja nendega arvestama, aga alati võib ka ise üritada teistel ja endal elu kergemaks ja probleemidevabamaks teha ning vältida sinna pimedasse nurka sattumist (vtl, see ei ole mitte mingil juhul Sinu pihta suunatud, ma targutan niisama ja ilma konkreetse aadressita), aga on täitsa arusaadav ka see et ega nii kogu aeg ei õnnestu. Aga kui sitt on juhtunud, siis tuleb leida julgust oma vigu tunnistada ja vabandada, seepärast minu isiklik austus ja kummardus selle konflikti osapooltele, olgem ja jäägem ka tulevikus härrasmeesteks.
Jääb mulje, et te olete tuttavad ka foorumiväliselt, milleks siis avalikult peab paanikat tekitama?vtl kirjutas:Kahju, et sa minust aru ei saanud. Siia kirjutasin selletõttu, et autol oli "oma klubi" märk (ehk 4x4.ee kleeps) küljes.zum kirjutas:(Ei ole ise maailma naba ja eks juhtub igalühel kunagi, aga tulla foorumisse elu uurima tavalise linnasituatsiooni pärast, kui ise ellu jäid ja suuremat kahju ei sündinud, tundub lihtsalt natuke kummaline...)
Tarmoga on ammu asi lahendatud, korras ja unustatud ning konkreetse intsidendiga seondunu oleks võinud ammu n.ö. "lukku panna".
Aga olgu, tõesti ei saanud siinkohal mõttest aru, ju siis on elus üht-teist veel õppida. Pole viga, areneme vaikselt siis. Rahu maa peale ses osas.
Sa ei pruugi ju nõus olla, aga iga kord, kui sina pole nõus, jääb sellel pimeda nurgaga tegelasel 99% tõenäosusega rohkem plekke terveks, kui sinul, kes sa sinna küljealla peitust mängima pugesid... Kogu point on selles, et arvestada võiks ju vahel teistega ka. Mitte et "minul on õigus, mina nüüd pressin". Nõus?vtl kirjutas: Põhjus, mis ajendas mind edasi kirjutama oli see, kui hulk inimesi hakkas kommenteerima, et pime nurk ongi selline paratamatus, mille vastu ei saa midagi teha ja see on teiste asi ennast eemale hoida ning jälgida, et ette ei jääks. No ei ole nõus sellise arvamusega.
Ja selle roolitaga ringivaatamisega on nii, et need, kes seda võiksid harrastada, on tavaliselt pigem algajad ja muidu natuke vähema tajuga tegelased, kes koos peaga ka rooli kipuvad keerama... Turvaline, mis?

jätkuvalt parimat,
zum