UAZ sidur libiseb
Moderaatorid: jr, Landy, Moderators
UAZ sidur libiseb
Sai enne pisut valesti probleemi kirjeldatud.
Mure siis tegelikult järgmine - UAZ -il (kastikas) on probleem siduri libisemisega. MIdagi nagu õige õrnalt võtaks kuid paigalt ei liigu.
Kas ja kuidas on võimalik sellist viga koduste vahenditega korda teha?
Tänud ette.
Mure siis tegelikult järgmine - UAZ -il (kastikas) on probleem siduri libisemisega. MIdagi nagu õige õrnalt võtaks kuid paigalt ei liigu.
Kas ja kuidas on võimalik sellist viga koduste vahenditega korda teha?
Tänud ette.
- Stupiduser
- Vintsmännide AÜ
- Postitusi: 1280
- Liitunud: K Veebr 19, 2003 6:25 pm
- erik
- Aktiivne Pikendus
- Postitusi: 2777
- Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
- Asukoht: Jõe laboratoorium
No ok, ma isegi mõtlesin regulli peale, aga kauaks sellest tolku? Tavaliselt on nii, et kui pedaal võtab ülevalt, siis annab reguleerida, et pedaal võtaks norm. kohast, aga kui juba libiseb, siis on ta lõpuni kulunud ja tavaliselt ketas kuumusest kõver. Aga las reguleerib ja vahetab kuu aja pärast. Või on Uaz kuidagi teistmoodi auto, et reguleerimisega annab sidurit uueks reguleerida?
- Stupiduser
- Vintsmännide AÜ
- Postitusi: 1280
- Liitunud: K Veebr 19, 2003 6:25 pm
Ja kui libisev sidur on NII libisevaks sõidetud siis aitab ainult koos korviga vahetamine...
Koduste vahenditega korda tegemine peaks minu meelest käima järgnevalt:
1. Lähed siduripoodi ja ostad siduriketta, korvi ja survelaagri
Seejärel lähed õllepoodi ja ostad õlut.
2. Demonteerid vana siduri
3. Paigaldad uue siduri (ketas, korv, laager).
Pärast võid ketast lähemalt uurida, et kas tasub taastamist.
Kui peale vahetamist miskipärast paremaks ei lähe on aeg viga edasi otsida
Koduste vahenditega korda tegemine peaks minu meelest käima järgnevalt:
1. Lähed siduripoodi ja ostad siduriketta, korvi ja survelaagri
Seejärel lähed õllepoodi ja ostad õlut.
2. Demonteerid vana siduri
3. Paigaldad uue siduri (ketas, korv, laager).
Pärast võid ketast lähemalt uurida, et kas tasub taastamist.
Kui peale vahetamist miskipärast paremaks ei lähe on aeg viga edasi otsida
jah ühel enda Uaz`ilgi sai sidur (korv,laager,ketas) alles vahetatud,
ketas oli endal uus olemas, uus survelaager sai tuttava "kullakambrist"
leitud ja korvi ostis niiöelda Uaz`i uus omanik ise!
no sellest vahetamisest/regulleerimisest ma ei taha siin pikemalt
kiruda/kirjutada, aga asi sai tarkade(mõisus) ja lollide(jõud) abil
lõpuks tehtud
aga võta näpust, peale väikese proovisõidu tegemist
ei lahutanud sidur jälle enam üldse, ainult krigistas hambaid!
tuli välja, et see ostetud uus korv on täiesti pekkis!
sai siis jälle kord uus korv muretsetud st vahetatud poes välja,
tuli välja et oli lihtsalt NSV praak....
ja kui garaazis jälle ruumi on, saab taaskord see ebameeldiv op
uuesti ette võetud!
aga jah, kipun arvama miks see esimene siduri vahetus kohe
korralikult välja ei kukkunud, nimelt ei läinud me õllepoodi ja ei
ostnud me õllet!
niiet, kui need töövõtted korralikult läbimõelda ja vastavasse
järjekorda seada, siis ehk õnnestub see op esimesel korral!
parimat(
)
uaz469
ketas oli endal uus olemas, uus survelaager sai tuttava "kullakambrist"
leitud ja korvi ostis niiöelda Uaz`i uus omanik ise!
no sellest vahetamisest/regulleerimisest ma ei taha siin pikemalt
kiruda/kirjutada, aga asi sai tarkade(mõisus) ja lollide(jõud) abil
lõpuks tehtud
ei lahutanud sidur jälle enam üldse, ainult krigistas hambaid!
tuli välja, et see ostetud uus korv on täiesti pekkis!
sai siis jälle kord uus korv muretsetud st vahetatud poes välja,
tuli välja et oli lihtsalt NSV praak....
ja kui garaazis jälle ruumi on, saab taaskord see ebameeldiv op
uuesti ette võetud!
korralikult välja ei kukkunud, nimelt ei läinud me õllepoodi ja ei
ostnud me õllet!
niiet, kui need töövõtted korralikult läbimõelda ja vastavasse
järjekorda seada, siis ehk õnnestub see op esimesel korral!
parimat(
uaz469
Viimati muutis uaz469, K Juun 28, 2006 7:01 pm, muudetud 1 kord kokku.
natuke jälle targem - tänud.
Niipalju siis veel taustaks - et ma olen täielik dumbuser - mis puudutab autoremonti.
mõned küsimused lisaks ehk veel
1. kus võiks olla see siduripood?
2. http://www.ural-lada.com/uaz/docs/3741/controls.pdf
kas manualis võiks olla natuke viiteid abi selle juraka vahetamise kohta
3. mida ja miks peaks kogu sidurivärginduse vahetamise juures silmas pidama, eriti ootaksin vihjeid selle kohta, mis koledused mind ees ootavad
tänud ikka ette
p.s. tegemist UAZ 3303 kastikaga, kui see aitab
Niipalju siis veel taustaks - et ma olen täielik dumbuser - mis puudutab autoremonti.
mõned küsimused lisaks ehk veel
1. kus võiks olla see siduripood?
2. http://www.ural-lada.com/uaz/docs/3741/controls.pdf
kas manualis võiks olla natuke viiteid abi selle juraka vahetamise kohta
3. mida ja miks peaks kogu sidurivärginduse vahetamise juures silmas pidama, eriti ootaksin vihjeid selle kohta, mis koledused mind ees ootavad
tänud ikka ette
p.s. tegemist UAZ 3303 kastikaga, kui see aitab
- Stupiduser
- Vintsmännide AÜ
- Postitusi: 1280
- Liitunud: K Veebr 19, 2003 6:25 pm
1. Tartus ei tea (olid vist sealtkandist), Tallinnas näiteks Hiiul või Videviku tänaval (lõbumaja vastas, kui see Sind aitab, irw)
3.UAZikut intiimselt ei tunne aga tavaliselt on kõige lõbusam ketta tsentreerimine, eriti kui seda teha käigukasti küljes oleva vedava võlliga
Kui vahekast on käimaka küljes on see veel "lõbu" kuubis
PS igaühel oli kunagi esimene kord
3.UAZikut intiimselt ei tunne aga tavaliselt on kõige lõbusam ketta tsentreerimine, eriti kui seda teha käigukasti küljes oleva vedava võlliga
Kui vahekast on käimaka küljes on see veel "lõbu" kuubis
PS igaühel oli kunagi esimene kord
- Stupiduser
- Vintsmännide AÜ
- Postitusi: 1280
- Liitunud: K Veebr 19, 2003 6:25 pm
Justnimelt! Sa oled kõige "lõbusamast" etapist ilma jäänud, irw!
Kümmekond aastat tagasi sai korduvalt niimoodi ketast tsentreeritud. Peab muidugi märkima, et spetsjunniga on märgatavalt mugavam ja mõned õlled kuluvad kah vähem
PS seda ei kujuta muidugi ette kuidas ilma spetsjunnita saaks tsentreerida kui koda käimakaga ühes tükis
Kümmekond aastat tagasi sai korduvalt niimoodi ketast tsentreeritud. Peab muidugi märkima, et spetsjunniga on märgatavalt mugavam ja mõned õlled kuluvad kah vähem
PS seda ei kujuta muidugi ette kuidas ilma spetsjunnita saaks tsentreerida kui koda käimakaga ühes tükis
-
aadu
- Fitting 44"
- Postitusi: 482
- Liitunud: T Mär 18, 2003 9:43 pm
- Asukoht: Tallinn, Õismäe; Helsingi, Lassila
- Kontakt:
Küll tehtud. Land Roveritel, Nival Ja kuu aega tagasi LC-l. Kolmest punktist mahub näpuotstega korvi ja hooratta vahele nii, et on ketast tunda. Ja niimoodi tunde järgi saabki paika. Loomulikult LR ja LC koos vahekastiga.
Mul jah abiks kaks käigukasti tungrauda, millede peal kastid seisavad ja pärast paika pannakse.

Mul jah abiks kaks käigukasti tungrauda, millede peal kastid seisavad ja pärast paika pannakse.
priit349 kirjutas:
Vaata siit UAZ foorumist esimene kirjatükk: kleeps: manuaalid.kas manualis võiks olla natuke viiteid abi selle juraka vahetamise kohta
Survelaagri vedru lõhud ära.mida ja miks peaks kogu sidurivärginduse vahetamise juures silmas pidama, eriti ootaksin vihjeid selle kohta, mis koledused mind ees ootavad
Kuna räägid, et autoremondist midagi ei tea, siis vist tõesti tasub kaaluda kuskil töö teha lasta, kui ikka vaja ketas ja korv uued panna!
Aga kas asi on nii:
Minul on murdunud käigukastis siduri peavõll. Murdus sellise koha pealt, et järele jäid vaid esimene ja tagurpidikäik. Kuna kasutasin kohaltvõtuks tavaoludes ikka teist käiku, siis arvasin ka algul, et sidur läks (sai ju käigud kuni neljandani välja laduda aga kuhugu ei liigu).GC kirjutas: /Võib-olla sulle ainult tundub, et liigatab, tegelikult on hoopis jaotuskast neutraalis?/
Olenevalt murdekohast on võimalik ka kõikide käikude puudumine - aga see peaks ikka üks väga haruldane rike olema.