patroli klappide reguleerimine?
Moderaatorid: jr, Moderators
patroli klappide reguleerimine?
Kuidas patroli mootoril (sd33) klappe reguleerida?
tean,et reguleeritaxe 6 klappi kui esimese silindri kolb on üleval,aga kuidas reguleerida teised 6?
Või on teil muid ideid kuidas klappe timmida ja kas soojast peast 0,35 on õige?
Manualli järgi timmimisest ei tulnud midagi välja!
tean,et reguleeritaxe 6 klappi kui esimese silindri kolb on üleval,aga kuidas reguleerida teised 6?
Või on teil muid ideid kuidas klappe timmida ja kas soojast peast 0,35 on õige?
Manualli järgi timmimisest ei tulnud midagi välja!
56157755
Rõõmustage patused! Leidsin oma märkmed üles.
Iga 20 000km tagant kontrolli klappe nii:
0.35mm on sooja mootori klapivahe
1 silinder ÜSS (mõlemad nookurid lõdvad ja 6 silindri nookurid koormuse all) Reguleeri 1, 2, 4, 5, 8, 9 klapp mootori eest lugedes. Siis keera 360 kraadi 1 ja 2 klapp avatud (nookurid pinges) ÜSS ning 11, 12 nookurid vabad. Nüüd reguleeri 3, 6, 7, 10, 11, 12 klapp.
Iga 20 000km tagant kontrolli klappe nii:
0.35mm on sooja mootori klapivahe
1 silinder ÜSS (mõlemad nookurid lõdvad ja 6 silindri nookurid koormuse all) Reguleeri 1, 2, 4, 5, 8, 9 klapp mootori eest lugedes. Siis keera 360 kraadi 1 ja 2 klapp avatud (nookurid pinges) ÜSS ning 11, 12 nookurid vabad. Nüüd reguleeri 3, 6, 7, 10, 11, 12 klapp.
+372 5028488
Muudax seda järjestust siis natuke!!!jr kirjutas:Rõõmustage patused! Leidsin oma märkmed üles.![]()
Iga 20 000km tagant kontrolli klappe nii:
0.35mm on sooja mootori klapivahe
1 silinder ÜSS (mõlemad nookurid lõdvad ja 6 silindri nookurid koormuse all) Reguleeri 1, 2, 4, 5, 8, 9 klapp mootori eest lugedes. Siis keera 360 kraadi 1 ja 2 klapp avatud (nookurid pinges) ÜSS ning 11, 12 nookurid vabad. Nüüd reguleeri 3, 6, 7, 10, 11, 12 klapp.
Nii ei saa mitte mingi valemiga panna nagu sul antud oli!
jutt on sama,aga järjekord selline:1,2,4,6,8,10 ja siis 3,5,7,9,11,12
Ja mootor käib väga hästi!!!
56157755
Sama skeemiga panin ka oma vanal SD33 klapid paikka.kala kirjutas:selle sinu skeemi järgi kui 5 ja 7 reguleerid siis keerad keerme juba nii välja,et see ei saax loogiline olla :S
aga ei tea vb sinu omal väheke teine see klapi süsteem kui sd33 mootoril!
Järgmine kord kui kaane alla asja, kontrollin üle. Sellise järjestuse alusel nagu sa esile tõid ei saanud minuarust paikka panna, aga sellest on ka üle aasta möödas kui seda tegin ja ei mäleta enam täpselt. Küll aga on see meeles, et juhise järgi sai mõlemil paikka pandud ja töötas.
+372 5028488
Seda ma öelda eu oska, aga Nissanil on rem kolvile ka vastav kaanetihend pakkuda, millega kompenseerid jämedama kolvi.kala kirjutas:me algul panime selle esimese silindri surnud seisu nati valestisellepärast tuli klõbin sisse,aga nüüd käib väga hästi!
oskab keegi öelda,palju kappremmitud mootoril silindris surve väiksemax läheb kui on 0,5 rem kolvid?
+372 5028488
Just.
SIIN võid kaanetihendi ja silindri läbimõõduga mängida, et saaksid teada kui palju paksema tihendi pead pärast vahele torkama.
SIIN võid kaanetihendi ja silindri läbimõõduga mängida, et saaksid teada kui palju paksema tihendi pead pärast vahele torkama.
+372 5028488