patroli klappide reguleerimine?

Moderaatorid: jr, Moderators

kala
DJ ja AÜ
Postitusi: 1381
Liitunud: K Nov 10, 2004 11:57 am
Asukoht: viimsi

patroli klappide reguleerimine?

Postitus Postitas kala »

Kuidas patroli mootoril (sd33) klappe reguleerida?
tean,et reguleeritaxe 6 klappi kui esimese silindri kolb on üleval,aga kuidas reguleerida teised 6?
Või on teil muid ideid kuidas klappe timmida ja kas soojast peast 0,35 on õige?
Manualli järgi timmimisest ei tulnud midagi välja!
56157755
kala
DJ ja AÜ
Postitusi: 1381
Liitunud: K Nov 10, 2004 11:57 am
Asukoht: viimsi

Postitus Postitas kala »

kas keegi siis ei tea?
Või oskab äkki soovitada kedagi kes nõua annax või ära teex?
56157755
kala
DJ ja AÜ
Postitusi: 1381
Liitunud: K Nov 10, 2004 11:57 am
Asukoht: viimsi

Postitus Postitas kala »

kas see nii loll küsimus,et keegi ei viitsi vastata?
Või siis tõesti ei oska keegi we???? :shock:
56157755
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

Tean et sellest vähe abi, aga tra ei leia enam õpetust üles!
Otsin veel.
+372 5028488
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

Rõõmustage patused! Leidsin oma märkmed üles. 8)

Iga 20 000km tagant kontrolli klappe nii:
0.35mm on sooja mootori klapivahe
1 silinder ÜSS (mõlemad nookurid lõdvad ja 6 silindri nookurid koormuse all) Reguleeri 1, 2, 4, 5, 8, 9 klapp mootori eest lugedes. Siis keera 360 kraadi 1 ja 2 klapp avatud (nookurid pinges) ÜSS ning 11, 12 nookurid vabad. Nüüd reguleeri 3, 6, 7, 10, 11, 12 klapp.
+372 5028488
kala
DJ ja AÜ
Postitusi: 1381
Liitunud: K Nov 10, 2004 11:57 am
Asukoht: viimsi

Postitus Postitas kala »

:hail suured tänud sulle!
56157755
kala
DJ ja AÜ
Postitusi: 1381
Liitunud: K Nov 10, 2004 11:57 am
Asukoht: viimsi

Postitus Postitas kala »

jr kirjutas:Rõõmustage patused! Leidsin oma märkmed üles. 8)

Iga 20 000km tagant kontrolli klappe nii:
0.35mm on sooja mootori klapivahe
1 silinder ÜSS (mõlemad nookurid lõdvad ja 6 silindri nookurid koormuse all) Reguleeri 1, 2, 4, 5, 8, 9 klapp mootori eest lugedes. Siis keera 360 kraadi 1 ja 2 klapp avatud (nookurid pinges) ÜSS ning 11, 12 nookurid vabad. Nüüd reguleeri 3, 6, 7, 10, 11, 12 klapp.
Muudax seda järjestust siis natuke!!!
Nii ei saa mitte mingi valemiga panna nagu sul antud oli!
jutt on sama,aga järjekord selline:1,2,4,6,8,10 ja siis 3,5,7,9,11,12
Ja mootor käib väga hästi!!!
56157755
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

Huvitav...oma 4.2D sain küll panna ja väga hea sai.
Peab seda teinekord kui klapikamber vaba kohe uurima!
+372 5028488
kala
DJ ja AÜ
Postitusi: 1381
Liitunud: K Nov 10, 2004 11:57 am
Asukoht: viimsi

Postitus Postitas kala »

selle sinu skeemi järgi kui 5 ja 7 reguleerid siis keerad keerme juba nii välja,et see ei saax loogiline olla :S
aga ei tea vb sinu omal väheke teine see klapi süsteem kui sd33 mootoril!
56157755
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

kala kirjutas:selle sinu skeemi järgi kui 5 ja 7 reguleerid siis keerad keerme juba nii välja,et see ei saax loogiline olla :S
aga ei tea vb sinu omal väheke teine see klapi süsteem kui sd33 mootoril!
Sama skeemiga panin ka oma vanal SD33 klapid paikka.
Järgmine kord kui kaane alla asja, kontrollin üle. Sellise järjestuse alusel nagu sa esile tõid ei saanud minuarust paikka panna, aga sellest on ka üle aasta möödas kui seda tegin ja ei mäleta enam täpselt. Küll aga on see meeles, et juhise järgi sai mõlemil paikka pandud ja töötas.
+372 5028488
kala
DJ ja AÜ
Postitusi: 1381
Liitunud: K Nov 10, 2004 11:57 am
Asukoht: viimsi

Postitus Postitas kala »

me algul panime selle esimese silindri surnud seisu nati valesti :D sellepärast tuli klõbin sisse,aga nüüd käib väga hästi!
oskab keegi öelda,palju kappremmitud mootoril silindris surve väiksemax läheb kui on 0,5 rem kolvid?
56157755
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

kala kirjutas:me algul panime selle esimese silindri surnud seisu nati valesti :D sellepärast tuli klõbin sisse,aga nüüd käib väga hästi!
oskab keegi öelda,palju kappremmitud mootoril silindris surve väiksemax läheb kui on 0,5 rem kolvid?
Seda ma öelda eu oska, aga Nissanil on rem kolvile ka vastav kaanetihend pakkuda, millega kompenseerid jämedama kolvi.
+372 5028488
Kasutaja avatar
erik
Aktiivne Pikendus
Postitusi: 2777
Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
Asukoht: Jõe laboratoorium

Postitus Postitas erik »

Remontkolvi paigaldamisel läheb surveaste ikka suuremaks ja kui ongi olemas mingi tihend seda vahet kompenseerimaks siis on ta ikka kõrgem. Miks suurem, sellepärast et silindri maht ju suureneb aga põlemiskambrit ei tee ju keegi suuremaks.
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

Just.
SIIN võid kaanetihendi ja silindri läbimõõduga mängida, et saaksid teada kui palju paksema tihendi pead pärast vahele torkama.
+372 5028488
Kasutaja avatar
erik
Aktiivne Pikendus
Postitusi: 2777
Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
Asukoht: Jõe laboratoorium

Postitus Postitas erik »

Hea proge, tänud jr, meil läheb seda kohe volvo surveastme langetamiseks vaja.
Vasta

Mine “Nissan / Renault”