4runneri keerdvedrudel talasild
Moderaatorid: jr, Maasturid, margus4x4ee, boob, Stupiduser, Veiko, hulkur, kala, ennukas, Daniel, erik, Moderators
4runneri keerdvedrudel talasild
Tere
Küsimus selline. Kas keegi siinolijatest teab kedagi, kes on paigaldanud 4runnerile keerdvedrudel talasilla?
Mart
Küsimus selline. Kas keegi siinolijatest teab kedagi, kes on paigaldanud 4runnerile keerdvedrudel talasilla?
Mart
Kui probleemi on võimalik sõnastada, on seda võimalik ka lahendada.
Meil siin kasutaja Rommi pani oma nelijooksikule HJ61 sillad alla. Üks oli tal keerdvedru ja teine lehtvedru peal, aga ma ei mäletagi kohe, kumb oli kumb...
http://forum.4x4.ee/profile.php?mode=viewprofile&u=106
http://forum.4x4.ee/profile.php?mode=viewprofile&u=106
Läks Stirlitz mööda tänavat ja nägi, kuidas valges ürbis mees plangul roppusi üle värvib.
-Moderaator, mõtles Stirlitz.
-Moderaator, mõtles Stirlitz.
- erik
- Aktiivne Pikendus
- Postitusi: 2777
- Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
- Asukoht: Jõe laboratoorium
Sellega on üldiselt nii, et leiutama ja aretamama peab antud projekti elluviimiseks kõvasti, hea oleks muidugi teiste vigadest õppida. Aga ennekõike peaks aulustama sellest, et paika panna eesmärgid mida saavutada tahetakse. Lühidalt, mõtle mis rehviga sa sõitma hakkad ja kui palju sa tahad autot tõsta.
Ümberehitusega kaasnevad miinused ja riskid võiks ka endale selgeks teha.
Ümberehitusega kaasnevad miinused ja riskid võiks ka endale selgeks teha.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Ma tegin jah esiosa lehtedele, kuna tol hetkel tundus hea mõte.
Samas muidugi leidsin hästi elastsed lehtvedrud. Mingitele kangetele uazi pakkidele pole mõtet teha. Esisilla käik sai mul 22cm (pikema amordiga saaks isegi suts rohkem) Sõita on mugav ja tuli minumeelest suht hea välja.
Samas, kui ma hakkaks uuesti sama asja ette võtma, siis custom lääbad ja coiloverid.
Pehme lehtvedru+kiiged taga süsteem märksa etem, kui mingid lühikesed ja tõste tõttu suure nurga alla jäänud originaallääbad. Iga auk on kohutav mats otse raami. Vedrustus peab silda nagu "lohistama" aukudest läbi, mitte suruma takistuse suunas.
Samas muidugi leidsin hästi elastsed lehtvedrud. Mingitele kangetele uazi pakkidele pole mõtet teha. Esisilla käik sai mul 22cm (pikema amordiga saaks isegi suts rohkem) Sõita on mugav ja tuli minumeelest suht hea välja.
Samas, kui ma hakkaks uuesti sama asja ette võtma, siis custom lääbad ja coiloverid.
Pehme lehtvedru+kiiged taga süsteem märksa etem, kui mingid lühikesed ja tõste tõttu suure nurga alla jäänud originaallääbad. Iga auk on kohutav mats otse raami. Vedrustus peab silda nagu "lohistama" aukudest läbi, mitte suruma takistuse suunas.
Olen kursis nii riskide ja miinustega kui ka plussidega, mille pärast ümberehitusi tehakse. Samuti on mul paigas nii soovid kui ka eesmärgid. Seda ma tõesti veel ei tea, milliste rehvidega ma sõitma hakkan. Rehve maailmas ju niiiiiiiiii palju. Arvatavasti mingite 35". Tegelikult pole asi üldse selles, et palju tõsta või mida tahta. Minu küsimus on selles, et kas keegi on seda teinud ja oleks nõus oma kogemusi jagama või pean jalgratast leiutama (kui vaja siis leiutan ka).erik kirjutas:Sellega on üldiselt nii, et leiutama ja aretamama peab antud projekti elluviimiseks kõvasti, hea oleks muidugi teiste vigadest õppida. Aga ennekõike peaks aulustama sellest, et paika panna eesmärgid mida saavutada tahetakse. Lühidalt, mõtle mis rehviga sa sõitma hakkad ja kui palju sa tahad autot tõsta.
Ümberehitusega kaasnevad miinused ja riskid võiks ka endale selgeks teha.
Kui probleemi on võimalik sõnastada, on seda võimalik ka lahendada.
- erik
- Aktiivne Pikendus
- Postitusi: 2777
- Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
- Asukoht: Jõe laboratoorium
Selles ju kogu point ongi, et kui palju tõsta ja mis rehv alla panna. Alati võid ju tõsta nii palju nagu Uhti, siis pane alla mis tahad. Iseasi, kas sa sellist tulemust tahtsid.Marlai kirjutas:Olen kursis nii riskide ja miinustega kui ka plussidega, mille pärast ümberehitusi tehakse. Samuti on mul paigas nii soovid kui ka eesmärgid. Seda ma tõesti veel ei tea, milliste rehvidega ma sõitma hakkan. Rehve maailmas ju niiiiiiiiii palju. Arvatavasti mingite 35". Tegelikult pole asi üldse selles, et palju tõsta või mida tahta. Minu küsimus on selles, et kas keegi on seda teinud ja oleks nõus oma kogemusi jagama või pean jalgratast leiutama (kui vaja siis leiutan ka).erik kirjutas:Sellega on üldiselt nii, et leiutama ja aretamama peab antud projekti elluviimiseks kõvasti, hea oleks muidugi teiste vigadest õppida. Aga ennekõike peaks aulustama sellest, et paika panna eesmärgid mida saavutada tahetakse. Lühidalt, mõtle mis rehviga sa sõitma hakkad ja kui palju sa tahad autot tõsta.
Ümberehitusega kaasnevad miinused ja riskid võiks ka endale selgeks teha.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Ütleme siis nii. Tahaksin 4runneri originaal esisilla asemele talasilda. Talasilla allapanekuga masin tõuseb. Sooviksingi näha kui palju ta tõuseb, milline on minimaalne võimalik tõus. Ma saan Erik Sinu küsimuse püstitusest aru aga hetkel lähenen asjale teisest otsast. Eesmärk on tugevam esisild mitte tõste. Sa ütled õigesti, et kas ma Uhti tulemust tagangi. Ei taha. Tahaksin näha mida toob kaasa eelmainitud sillavahetus. Kui peale vahetust ei kõlba alla 37" rehvi üldse alla panna, siis kahtlen vahetuse soovis. Momendil on umbes 2" tõste ja alla 33" rehv.
Kui probleemi on võimalik sõnastada, on seda võimalik ka lahendada.
- tarmo
- I live off from the mud
- Postitusi: 5137
- Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Aga miks peaks auto tõusma, kui talasilla alla kruvid?
Kui tõstet polegi tarvis, siis saab ju selle silla alla ka nii, et ei toimu mingit auto kergitamist.
Millegipärast arvan, et kõige mõistlikum oleks kasutada uue silla puhul (mis iganes ta siis tuleb) originaal-lääbasid. Ehk siis võtta see sild mõne keerdvedrudega auto alt ja teha lääbade kinnitused raamile.
Väga võimalik, et ka vedrukinnitused ja amordikinnitused saab (osaliselt) jätta paika. 70-seeria Cruiseri sild siis ehk?
Kui tõstet polegi tarvis, siis saab ju selle silla alla ka nii, et ei toimu mingit auto kergitamist.
Millegipärast arvan, et kõige mõistlikum oleks kasutada uue silla puhul (mis iganes ta siis tuleb) originaal-lääbasid. Ehk siis võtta see sild mõne keerdvedrudega auto alt ja teha lääbade kinnitused raamile.
Väga võimalik, et ka vedrukinnitused ja amordikinnitused saab (osaliselt) jätta paika. 70-seeria Cruiseri sild siis ehk?
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Esimesel pildil on all 37"x12.5 rehvid ja ütlen ausalt, et ma ei saa tegelt autot madalamale lasta ilma kere ümber ehitamata. Samas kasutan ka 35"x15.5 rehve ja reaalselt võtavad nad samapalju ruumi seal all. OLULISELT lihtsam oleks kitsamate 33-35 rehvidega.Marlai kirjutas:Ütleme siis nii. Tahaksin 4runneri originaal esisilla asemele talasilda. Talasilla allapanekuga masin tõuseb. Sooviksingi näha kui palju ta tõuseb, milline on minimaalne võimalik tõus. Ma saan Erik Sinu küsimuse püstitusest aru aga hetkel lähenen asjale teisest otsast. Eesmärk on tugevam esisild mitte tõste. Sa ütled õigesti, et kas ma Uhti tulemust tagangi. Ei taha. Tahaksin näha mida toob kaasa eelmainitud sillavahetus. Kui peale vahetust ei kõlba alla 37" rehvi üldse alla panna, siis kahtlen vahetuse soovis. Momendil on umbes 2" tõste ja alla 33" rehv.
Tahaks autole katuseraami ehitada ja plaanin lasta ca 3" allapoole. Selleks pean esisilda ettepoole viima, custom stange ehitama ja tagumisi rattakoopaid lõikama. Hetke konditsioonis katuseraami lisamisega läheks kõrgus ikka väga käest ära. Ideaalne oleks reguleeritava kõrgusega coiloverid teha. Samuraile tegin ja no ausõna on mugav. 4Runneri puhul on lehtvedru toimiv ja odav lahendus kuid mitte parim. Sinu küsimusele vastates, siis pakun et minimaalne tõste on kuskil 10" kui mitte rohkem. Oleneb ka velgedest ja rehvi laiusest, rooli peab saama ka siis keerata kui flex on põhjas. Minu soovitus on, et kui sa väga tõsta ei taha siis jätagi see 33" rehv ja võta eeskujuks talasillaga toyota hilux. Ma ise tegin tegelt alguses nii aga kuna haige soov oli suuri rehve kasutada siis tulemus tuli paratamatult selline:


