4runneri keerdvedrudel talasild

Oled huviline ja alles avastad enda jaoks 4x4 maailma või oled juba tõsine remondimees ning soovid jagada oma teadmisi siis siin saab küsida abi ja ka vastata tehnilist laadi küsimustele.

Moderaatorid: jr, Maasturid, margus4x4ee, boob, Stupiduser, Veiko, hulkur, kala, ennukas, Daniel, erik, Moderators

Vasta
Kasutaja avatar
Marlai
Rock Crawler
Postitusi: 609
Liitunud: N Jaan 01, 2009 8:02 pm

4runneri keerdvedrudel talasild

Postitus Postitas Marlai »

Tere

Küsimus selline. Kas keegi siinolijatest teab kedagi, kes on paigaldanud 4runnerile keerdvedrudel talasilla?

Mart
Kui probleemi on võimalik sõnastada, on seda võimalik ka lahendada.
Kasutaja avatar
boob
Moderator
Postitusi: 2516
Liitunud: T Sept 20, 2005 11:52 pm
Asukoht: Laitse 5013912

Postitus Postitas boob »

Meil siin kasutaja Rommi pani oma nelijooksikule HJ61 sillad alla. Üks oli tal keerdvedru ja teine lehtvedru peal, aga ma ei mäletagi kohe, kumb oli kumb...
http://forum.4x4.ee/profile.php?mode=viewprofile&u=106
Läks Stirlitz mööda tänavat ja nägi, kuidas valges ürbis mees plangul roppusi üle värvib.
-Moderaator, mõtles Stirlitz.
virgo
True Off Roader!
Postitusi: 1247
Liitunud: R Dets 10, 2004 7:16 pm
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas virgo »

Esisild leht,tagasild keerd.
Mudas alates 2003.
Kasutaja avatar
Marlai
Rock Crawler
Postitusi: 609
Liitunud: N Jaan 01, 2009 8:02 pm

Postitus Postitas Marlai »

Rommil oli jah esimene lehtedel. Oli vist isegi mingi töö kirjeldus koos piltidega kunagi üleval (hetkel ei leia seda enam üles). Mind aga huvitaks just, et kas keegi spiraalidel ka seda paigaldanud on.
Kui probleemi on võimalik sõnastada, on seda võimalik ka lahendada.
Kasutaja avatar
erik
Aktiivne Pikendus
Postitusi: 2777
Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
Asukoht: Jõe laboratoorium

Postitus Postitas erik »

Sellega on üldiselt nii, et leiutama ja aretamama peab antud projekti elluviimiseks kõvasti, hea oleks muidugi teiste vigadest õppida. Aga ennekõike peaks aulustama sellest, et paika panna eesmärgid mida saavutada tahetakse. Lühidalt, mõtle mis rehviga sa sõitma hakkad ja kui palju sa tahad autot tõsta.

Ümberehitusega kaasnevad miinused ja riskid võiks ka endale selgeks teha.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!

Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Kasutaja avatar
rommi
afroäi
Postitusi: 1931
Liitunud: P Veebr 15, 2004 12:59 am
Asukoht: California

Postitus Postitas rommi »

Ma tegin jah esiosa lehtedele, kuna tol hetkel tundus hea mõte.
Samas muidugi leidsin hästi elastsed lehtvedrud. Mingitele kangetele uazi pakkidele pole mõtet teha. Esisilla käik sai mul 22cm (pikema amordiga saaks isegi suts rohkem) Sõita on mugav ja tuli minumeelest suht hea välja.
Samas, kui ma hakkaks uuesti sama asja ette võtma, siis custom lääbad ja coiloverid.
Pehme lehtvedru+kiiged taga süsteem märksa etem, kui mingid lühikesed ja tõste tõttu suure nurga alla jäänud originaallääbad. Iga auk on kohutav mats otse raami. Vedrustus peab silda nagu "lohistama" aukudest läbi, mitte suruma takistuse suunas.
Rommi / near Rubicon with Cherokee XJ '00 Long Arm
Kasutaja avatar
Marlai
Rock Crawler
Postitusi: 609
Liitunud: N Jaan 01, 2009 8:02 pm

Postitus Postitas Marlai »

erik kirjutas:Sellega on üldiselt nii, et leiutama ja aretamama peab antud projekti elluviimiseks kõvasti, hea oleks muidugi teiste vigadest õppida. Aga ennekõike peaks aulustama sellest, et paika panna eesmärgid mida saavutada tahetakse. Lühidalt, mõtle mis rehviga sa sõitma hakkad ja kui palju sa tahad autot tõsta.

Ümberehitusega kaasnevad miinused ja riskid võiks ka endale selgeks teha.
Olen kursis nii riskide ja miinustega kui ka plussidega, mille pärast ümberehitusi tehakse. Samuti on mul paigas nii soovid kui ka eesmärgid. Seda ma tõesti veel ei tea, milliste rehvidega ma sõitma hakkan. Rehve maailmas ju niiiiiiiiii palju. Arvatavasti mingite 35". Tegelikult pole asi üldse selles, et palju tõsta või mida tahta. Minu küsimus on selles, et kas keegi on seda teinud ja oleks nõus oma kogemusi jagama või pean jalgratast leiutama (kui vaja siis leiutan ka).
Kui probleemi on võimalik sõnastada, on seda võimalik ka lahendada.
Kasutaja avatar
erik
Aktiivne Pikendus
Postitusi: 2777
Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
Asukoht: Jõe laboratoorium

Postitus Postitas erik »

Marlai kirjutas:
erik kirjutas:Sellega on üldiselt nii, et leiutama ja aretamama peab antud projekti elluviimiseks kõvasti, hea oleks muidugi teiste vigadest õppida. Aga ennekõike peaks aulustama sellest, et paika panna eesmärgid mida saavutada tahetakse. Lühidalt, mõtle mis rehviga sa sõitma hakkad ja kui palju sa tahad autot tõsta.

Ümberehitusega kaasnevad miinused ja riskid võiks ka endale selgeks teha.
Olen kursis nii riskide ja miinustega kui ka plussidega, mille pärast ümberehitusi tehakse. Samuti on mul paigas nii soovid kui ka eesmärgid. Seda ma tõesti veel ei tea, milliste rehvidega ma sõitma hakkan. Rehve maailmas ju niiiiiiiiii palju. Arvatavasti mingite 35". Tegelikult pole asi üldse selles, et palju tõsta või mida tahta. Minu küsimus on selles, et kas keegi on seda teinud ja oleks nõus oma kogemusi jagama või pean jalgratast leiutama (kui vaja siis leiutan ka).
Selles ju kogu point ongi, et kui palju tõsta ja mis rehv alla panna. Alati võid ju tõsta nii palju nagu Uhti, siis pane alla mis tahad. Iseasi, kas sa sellist tulemust tahtsid.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!

Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Kasutaja avatar
Marlai
Rock Crawler
Postitusi: 609
Liitunud: N Jaan 01, 2009 8:02 pm

Postitus Postitas Marlai »

Ütleme siis nii. Tahaksin 4runneri originaal esisilla asemele talasilda. Talasilla allapanekuga masin tõuseb. Sooviksingi näha kui palju ta tõuseb, milline on minimaalne võimalik tõus. Ma saan Erik Sinu küsimuse püstitusest aru aga hetkel lähenen asjale teisest otsast. Eesmärk on tugevam esisild mitte tõste. Sa ütled õigesti, et kas ma Uhti tulemust tagangi. Ei taha. Tahaksin näha mida toob kaasa eelmainitud sillavahetus. Kui peale vahetust ei kõlba alla 37" rehvi üldse alla panna, siis kahtlen vahetuse soovis. Momendil on umbes 2" tõste ja alla 33" rehv.
Kui probleemi on võimalik sõnastada, on seda võimalik ka lahendada.
Kasutaja avatar
tarmo
I live off from the mud
Postitusi: 5137
Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas tarmo »

Aga miks peaks auto tõusma, kui talasilla alla kruvid?
Kui tõstet polegi tarvis, siis saab ju selle silla alla ka nii, et ei toimu mingit auto kergitamist.
Millegipärast arvan, et kõige mõistlikum oleks kasutada uue silla puhul (mis iganes ta siis tuleb) originaal-lääbasid. Ehk siis võtta see sild mõne keerdvedrudega auto alt ja teha lääbade kinnitused raamile.
Väga võimalik, et ka vedrukinnitused ja amordikinnitused saab (osaliselt) jätta paika. 70-seeria Cruiseri sild siis ehk?
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Kasutaja avatar
rommi
afroäi
Postitusi: 1931
Liitunud: P Veebr 15, 2004 12:59 am
Asukoht: California

Postitus Postitas rommi »

Marlai kirjutas:Ütleme siis nii. Tahaksin 4runneri originaal esisilla asemele talasilda. Talasilla allapanekuga masin tõuseb. Sooviksingi näha kui palju ta tõuseb, milline on minimaalne võimalik tõus. Ma saan Erik Sinu küsimuse püstitusest aru aga hetkel lähenen asjale teisest otsast. Eesmärk on tugevam esisild mitte tõste. Sa ütled õigesti, et kas ma Uhti tulemust tagangi. Ei taha. Tahaksin näha mida toob kaasa eelmainitud sillavahetus. Kui peale vahetust ei kõlba alla 37" rehvi üldse alla panna, siis kahtlen vahetuse soovis. Momendil on umbes 2" tõste ja alla 33" rehv.
Esimesel pildil on all 37"x12.5 rehvid ja ütlen ausalt, et ma ei saa tegelt autot madalamale lasta ilma kere ümber ehitamata. Samas kasutan ka 35"x15.5 rehve ja reaalselt võtavad nad samapalju ruumi seal all. OLULISELT lihtsam oleks kitsamate 33-35 rehvidega.

Tahaks autole katuseraami ehitada ja plaanin lasta ca 3" allapoole. Selleks pean esisilda ettepoole viima, custom stange ehitama ja tagumisi rattakoopaid lõikama. Hetke konditsioonis katuseraami lisamisega läheks kõrgus ikka väga käest ära. Ideaalne oleks reguleeritava kõrgusega coiloverid teha. Samuraile tegin ja no ausõna on mugav. 4Runneri puhul on lehtvedru toimiv ja odav lahendus kuid mitte parim. Sinu küsimusele vastates, siis pakun et minimaalne tõste on kuskil 10" kui mitte rohkem. Oleneb ka velgedest ja rehvi laiusest, rooli peab saama ka siis keerata kui flex on põhjas. Minu soovitus on, et kui sa väga tõsta ei taha siis jätagi see 33" rehv ja võta eeskujuks talasillaga toyota hilux. Ma ise tegin tegelt alguses nii aga kuna haige soov oli suuri rehve kasutada siis tulemus tuli paratamatult selline:
Pilt
Pilt
Rommi / near Rubicon with Cherokee XJ '00 Long Arm
Kasutaja avatar
Movistar
Teel kaaluta olekusse
Postitusi: 4436
Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Movistar »

Minumeelest on see Rommi oma liiga kõrgeks liftitud.
Välja näeb nagu Uhti noorem vend :D
HM Racing Team
Kasutaja avatar
uputaja
I live off from the mud
Postitusi: 4713
Liitunud: T Dets 14, 2004 11:17 am
Asukoht: Kuusalu lähedal metsas

Postitus Postitas uputaja »

Hei Mart. Tule nädalavahetusel Valgejõe Offroadgaraagest läbi, meil üks tõsine projekt läbi.

Terv Andres
Asjas sees 2005. Sügissõidust.
Kasutaja avatar
rommi
afroäi
Postitusi: 1931
Liitunud: P Veebr 15, 2004 12:59 am
Asukoht: California

Postitus Postitas rommi »

Movistar kirjutas:Minumeelest on see Rommi oma liiga kõrgeks liftitud.
Välja näeb nagu Uhti noorem vend :D
No katuseäär on siiski madalam kui defekal originaalis - kõigest 2m.
Aga tõesti äravahetamiseni sarnased, ju siis ikka vennad on :P
Pilt
Rommi / near Rubicon with Cherokee XJ '00 Long Arm
Vasta

Mine “Hooldus ja Remont”