zum kirjutas:Nojah... Minuarust ei ole kusagil kirjas, et 33+ rehviga PEAB ilmtingimata isegi 80-ga sõitma..

Sõltub mitmest asjast, kas see on sul tehasest all või ei ja kui oled selle ümberehitusega saavutanud siis kas ARK on 70 nõude peale löönud või mitte?
zum kirjutas:Laske ometi Darwini teoorial oma tööd teha, mida on koguaeg vaja kõike reguleerida.
Sellega on see asi, et meie ühiskonnas oled sa riigile võlgu. Riik on sind kasvatanud, kasinud, arstinud, turvanud, koolitanud. On ju välja rehkendatud, mitu miljonit üks hukkunu maksma läheb riigile saamata jäänud tuludena jne.
Põhimõtteliselt võiks selles valguses välja töötada lisakindlustussüsteemi - võid sõita piirangutevaba auto-tsikliga, aga siis on liikluse koefitsent sul vot selline ja kindlustusseltsid müüvad sulle toodet, millega katta sinu ravikulud ja haiglapäevad kui kuskile lepikusse põrutad. Kamikaze pakett niiöelda, ega see oluliselt hullema hinnaga ehk tuleks kui klassikalise libedakatuseautode kasko, ma pakun, 20-50k aastas. AGA siinkohal jääb süütute kõrvalseisjate probleem. Isegi kui kindlustus nende kokku lappimise kinni maksab - kannatusi ja kadunud elukvaliteeti ei kompenseeri kuidagi.
Metsamaa oleks näiteks ilmselt kõik asjad ostnud ja maksnud, aga Tabasalu teel pani ikka rivist autodest oma mersuga läbi. Can't cure stupid.
Mina isiklikult siin head lahendust välja pakkuda ei oska. Tõsi ta on, bürokraadid n***ivad tehnonõuetega juba täiesti idiootsusteni (eriti kui naaberriike vaadata jne). Tõsi ta on, väga karvaseks ja tigedaks muudaks perspektiiv et lähedane või pereliige saab viga-surma mingi soss-sepa käkerdise või idiootse juhi tõttu. Tõsi ta on, vana maailm liigub sinna poole, et vähegi efektiivseid vahendeid üritatakse vabakasutusest eemaldada, ma ei imestaks kui kuskil heaoluriigis keelatakse 10 a perspektiivis mootorsae vabamüük ilma koolituse läbimiseta. Tõsi ta on - tehnika ja tehnoloogia ei tee häda ega tapa, lollus tapab. Surma saamiseks pole vaja tsiklit ega naelapüssi, tavaline haamer ja jalgratas ajavad ka asja ära. Tehnika on mõeldud protsesside efektiivistamiseks, järelikult kui oled end tehnikaga relvastatult sättinud "on the harm's way", siis saad oma kolaka ka efektiivsemalt kätte.
Maailma üritatakse muuta lollikindlaks, pisiasi, et peale lollide ei soovi seal keegi enam elada siis. Paraku ei saa siinkohal (mina isiklikult) astuda ka nende ridadesse, kes räägivad küpsetest inimestest, vastutusest, arukast käitumisest jne - ringi vaadates ei saa lihtsalt nõustuda. Kokkuvõttes taandub teema sinna, kuidas luua kodanikule võimalus riigile tõestamiseks, et TEMA pole kaamel ja võib teha seda-teist-kolmandat... kenake pähkel, pehmelt öeldes. Mingeid litsentse võib ju jagada, midagi see kindlasti päästab, samas sõidavad paberiega juhid end ja teisi surnuks ja lasevad jahimehed üksteist auklikuks jne. Igasse eluvaldkonda mingeid lube sisse seada - kes seda masinavärki üleval hoiab meie õhukeses riigis..? Lubadele uus kategooria B ja BE kõrvale, BT ehk B-kategooria torn, võib sõita tõstetud maasturiga?
Linnukesi inimese nime taha laduda: "ei ole professionaal, aga võib oma tarbeks mitteolulisel määral modifitseerida ja hiljem kasutada:" autot, tsiklit elektrisüsteemi, küttesüsteemi... check all that apply. Lihtsam oleks kuidagi riiklik mitteidioodi kutsetunnistus sisse seada, terve mõistuse diplom. Jälle, inimese intelligentsust on üritatud sajal moel mõõta, IQ, EQ, teaduskraadid - midagi need ei näita.

Kutselised arstid tapavad inimesi.
Ei ole mul head nõu.
Soovitus, et "toimeta vaikselt omi asju ja ära jää vahele" pole ei konstruktiivne ega ilus...
Küll aga võiks enne liiklejate n***ima asumist sellise väikese korra sisse seada, et
korduva üledoosi saanud, brigaadidele vana tuttavat narkarit enam ei elustata. Me räägime siin "kodanike kaitsmisest nende eneste eest," riigi kuludest, maksude kogumisest ja vastutustundliku käitumise nõudmisest eksole.
zum kirjutas:P.S. Allasõidutõkete kohta: ise ka keegi usub, et mõni neist külgmistest sõiduauto kinni püüab või?
Kui jõud on taga siis läheb ka siga mesipuusse. Puust, postist ja majaseinast sõidetakse ka läbi. Ma PAKUN, et need on küljelt alla ronimise kaitseks pigem, noh et oma korvetiga oled möödasõidul ja siis mingil põhjusel vajud paremale... et piirduks teema siis värvitöökojaga ja ei peaks vaene rekkamees sind tagarataste vahelt lusikaga kraapima ja su autojuppidega oma käsi veristama.
zum kirjutas:zum@ loodab jätkuvalt pigem kainele mõistusele
Jep. Ma mängin ka netis lotot.
