Silverbeast 2.0
Moderaator: Moderators
Erik viilis kahte rauatükki 2 päeva, ning suutis peale seda asetada pumba oma koha peale. Hüdropumba. Muu hulgas võime raporteerida, et meil on nüüd rool. (nüüd võtke sellest lausest pöördväärtus, ning võite ette kujutada, miske ettevõtmine see oli)
Rooli koostamine oli tänu korralikule eeltööle väheste viperustega va fakt, et kurjamuse vene roolipeale oli keere kerge nurga all sisse vajutatud, ning esimese hooga oli meil roolipea juures _kerge_ leke. Operatiivselt saime selle koduste vahenditega parandatud.
Ühtlasi peale tõsisemat romulas tuustimist ilmusid lahedale ka pidurite supprtid.
Kevadsõit on 5 nädala pärast. märti lõpus oleme suusatamas. Kui võistlema ei jõua, siis teistima tuleme kindlasti.
Hetkel tegemata tööde nimekiri koos hinnanguliste tundide arvuga:
Nimekiri töödest enne esimest võistlust:
PIDURID 17h
4h Piduri kettad
4h Piduri sadulate remont
4h Piduri sadulate kinnitamine pardale
2h Pidurivoolikud, mõõta, pressida, paigaldada
2h Käsipiduri töösilinder ringiteha – paigaldada
1h Pidruivedelikud sisse – õhutada
VINTSID 6
4h Vintsitrossi toru põhja alla, paigaldada värvida
2h Tagavints hooldada, lõplikult paigaldada
MOOTOR 15
4h Summutile resonaatorid ja lõppuotsad täiendavalt kinnitada
4h Termomähkimine põhjaall
4h Gaasitross ja pedaali piiraja
1h Mootoriõli vahetada – Xado sisse
2h Snorkel väljaehitada, tuulutused
4h Kütusepumba kontroll
KASTID 5
1h Käigukasti õli vahetada
1h Vahekastile tuulutus
1h Vahekasti õli sisse
2h Sidurikoja tuulutus lõpetada, tekitada dreen – kork
SURUÕHK 26
8h Õhu süsteem koostada, torustik, voolikud, autom, käivitus
2h Rehvipumpamine, parraste poldid sisse voolikute vedu
4h Velje välised torud kraanidesse, vask
4h Velje torude katted
8h Sillalukkude paigaldus - kaitsed
ROOL 24
20 h Roolisüsteem koostada, pump kinnitada, rihmapingutid (tehtud 22.Feb)
4 Roolisüsteemi panzer
SILLAD 8
1h Sillapoldid kinni- kontrollida
1h Parrastesse õli – poldid kontrollida
4h Tuulutused sildadele, parrastele, voolikud vedada
4h Sillatõste trosside läbiviigud lõpetada, trossid paigaldad
KERE 24
1h Kojamehed kokku
8h Aknad ette – külge
2h Tagumine ventikate luuk
1h Täiendavalt jahutussüsteemi voolikud kinnitada – kaitsta
2h Istmed koostada – paigaldada
2h Dry Box`i pilsi pumba install ja süvend
4h Dry Box`i luuk
10h Fiiberkapote, teha, koostada, värvida
4h Auto värvida
ELEKTER 30
12 Elekter lõpetada, dokumenteerida
8 Tuled külge – tööle
10h kimbutamine, lõplik paigaldus
Mõni mõttetu pilt kah:


Rooli koostamine oli tänu korralikule eeltööle väheste viperustega va fakt, et kurjamuse vene roolipeale oli keere kerge nurga all sisse vajutatud, ning esimese hooga oli meil roolipea juures _kerge_ leke. Operatiivselt saime selle koduste vahenditega parandatud.
Ühtlasi peale tõsisemat romulas tuustimist ilmusid lahedale ka pidurite supprtid.
Kevadsõit on 5 nädala pärast. märti lõpus oleme suusatamas. Kui võistlema ei jõua, siis teistima tuleme kindlasti.
Hetkel tegemata tööde nimekiri koos hinnanguliste tundide arvuga:
Nimekiri töödest enne esimest võistlust:
PIDURID 17h
4h Piduri kettad
4h Piduri sadulate remont
4h Piduri sadulate kinnitamine pardale
2h Pidurivoolikud, mõõta, pressida, paigaldada
2h Käsipiduri töösilinder ringiteha – paigaldada
1h Pidruivedelikud sisse – õhutada
VINTSID 6
4h Vintsitrossi toru põhja alla, paigaldada värvida
2h Tagavints hooldada, lõplikult paigaldada
MOOTOR 15
4h Summutile resonaatorid ja lõppuotsad täiendavalt kinnitada
4h Termomähkimine põhjaall
4h Gaasitross ja pedaali piiraja
1h Mootoriõli vahetada – Xado sisse
2h Snorkel väljaehitada, tuulutused
4h Kütusepumba kontroll
KASTID 5
1h Käigukasti õli vahetada
1h Vahekastile tuulutus
1h Vahekasti õli sisse
2h Sidurikoja tuulutus lõpetada, tekitada dreen – kork
SURUÕHK 26
8h Õhu süsteem koostada, torustik, voolikud, autom, käivitus
2h Rehvipumpamine, parraste poldid sisse voolikute vedu
4h Velje välised torud kraanidesse, vask
4h Velje torude katted
8h Sillalukkude paigaldus - kaitsed
ROOL 24
20 h Roolisüsteem koostada, pump kinnitada, rihmapingutid (tehtud 22.Feb)
4 Roolisüsteemi panzer
SILLAD 8
1h Sillapoldid kinni- kontrollida
1h Parrastesse õli – poldid kontrollida
4h Tuulutused sildadele, parrastele, voolikud vedada
4h Sillatõste trosside läbiviigud lõpetada, trossid paigaldad
KERE 24
1h Kojamehed kokku
8h Aknad ette – külge
2h Tagumine ventikate luuk
1h Täiendavalt jahutussüsteemi voolikud kinnitada – kaitsta
2h Istmed koostada – paigaldada
2h Dry Box`i pilsi pumba install ja süvend
4h Dry Box`i luuk
10h Fiiberkapote, teha, koostada, värvida
4h Auto värvida
ELEKTER 30
12 Elekter lõpetada, dokumenteerida
8 Tuled külge – tööle
10h kimbutamine, lõplik paigaldus
Mõni mõttetu pilt kah:


Viimati muutis K.Kotkas, E Apr 05, 2010 12:00 pm, muudetud 2 korda kokku.
Katsu inimene olla siis olen ka mina.
4h Gaasitross ja pedaali piiraja - Tehtud
2h Pidurivoolikud, mõõta, pressida, paigaldada - Tehtud
2h Käsipiduri töösilinder ringiteha – paigaldada - Tehtud
4h Tuulutused sildadele, parrastele, voolikud vedada - Tehtud
8h Elektritöid
Nõme on see, et kuigi suurelt on nokitud pole nagu pilti mitte millestki teha. Mitte midagi nähtavat ei ole toimunud
2h Pidurivoolikud, mõõta, pressida, paigaldada - Tehtud
2h Käsipiduri töösilinder ringiteha – paigaldada - Tehtud
4h Tuulutused sildadele, parrastele, voolikud vedada - Tehtud
8h Elektritöid
Nõme on see, et kuigi suurelt on nokitud pole nagu pilti mitte millestki teha. Mitte midagi nähtavat ei ole toimunud

Katsu inimene olla siis olen ka mina.
peh pah plah viuh vah.
Kõik sai alguse sellest, et panna auto külge need:

aga, et söe duuningus on asjad kümnendiku täpsusega, siis olid meil need kettad tiba täpsed. selleks, et nad sinna sobiks tuli see 1/10 maha lihvida selle pealt:

parim meetod on see jurakas pöörlema panna ning siis talle hellalt nurklihvijaga läheneda. Uskuge mind, seda ei viitsi keegi ära kiskuda ja treipinki toppida...
aaagaa... seoses sellega, et autol on diferentsiaalid ja noh, kui kõik rattad on õhus ... siis ei taha nad kõik teps mitte korraga ringi pörelda tuli sildade külge paigaldada ära ka need:

ja et NEED asjad töötavad suruõhuga, siis oli ju ka terve suruõhu voolikutamine ja lülitamine valmis teha...
...
elektritööd edenevad kuradi aeglaselt. Täna sai õnneks paika kogu tagumine ots, jäänud on vaid teha viimane kimbutamine ning juhtmed õige pikkuseks lõigata. See aga seisab tagumiste tulede paigaldamise taga.
Esimene armauur hakkab iga päevaga järjest kosmoselaevalikum välja nägema, tänagi sai sinna kolm lülitit taas juurde kruvitud.
Erik lõpetas pmst tööd dry-boxis. Pilsi pump on paigas (JAH pilsi pump) ning ja selle juhtimine on tehtud, kaablid kimbutatud ja ilusti komplektseks tõmmatud. Päris palju tühja ruumi sai. Kompressor lärmab seal sees ikka kah päris kõvasti.
Lauri tegi valmis porikaitsed paagi kõrvale, seega nüüd ei loobita poolt maja paska täis...
Jamade poole pealt: rõve lärm ja vibra on autos sees, tagumise silla kardaani kinnitus flans otsustas meeetult loopida ning rajult vibra taguda sisse.
8h Õhu süsteem koostada, torustik, voolikud, autom, käivitus - Tehtud.
8h Sillalukkude paigaldus Tehtud.
Kõik sai alguse sellest, et panna auto külge need:

aga, et söe duuningus on asjad kümnendiku täpsusega, siis olid meil need kettad tiba täpsed. selleks, et nad sinna sobiks tuli see 1/10 maha lihvida selle pealt:

parim meetod on see jurakas pöörlema panna ning siis talle hellalt nurklihvijaga läheneda. Uskuge mind, seda ei viitsi keegi ära kiskuda ja treipinki toppida...
aaagaa... seoses sellega, et autol on diferentsiaalid ja noh, kui kõik rattad on õhus ... siis ei taha nad kõik teps mitte korraga ringi pörelda tuli sildade külge paigaldada ära ka need:

ja et NEED asjad töötavad suruõhuga, siis oli ju ka terve suruõhu voolikutamine ja lülitamine valmis teha...
...
elektritööd edenevad kuradi aeglaselt. Täna sai õnneks paika kogu tagumine ots, jäänud on vaid teha viimane kimbutamine ning juhtmed õige pikkuseks lõigata. See aga seisab tagumiste tulede paigaldamise taga.
Esimene armauur hakkab iga päevaga järjest kosmoselaevalikum välja nägema, tänagi sai sinna kolm lülitit taas juurde kruvitud.
Erik lõpetas pmst tööd dry-boxis. Pilsi pump on paigas (JAH pilsi pump) ning ja selle juhtimine on tehtud, kaablid kimbutatud ja ilusti komplektseks tõmmatud. Päris palju tühja ruumi sai. Kompressor lärmab seal sees ikka kah päris kõvasti.
Lauri tegi valmis porikaitsed paagi kõrvale, seega nüüd ei loobita poolt maja paska täis...
Jamade poole pealt: rõve lärm ja vibra on autos sees, tagumise silla kardaani kinnitus flans otsustas meeetult loopida ning rajult vibra taguda sisse.
8h Õhu süsteem koostada, torustik, voolikud, autom, käivitus - Tehtud.
8h Sillalukkude paigaldus Tehtud.
Katsu inimene olla siis olen ka mina.
ooh ahh plaah.
Nädalakene lendas piuh, ning midagi saime taas tehtud. Klaasid on välja lõigatud, tagumise ots on kinni pandud ning tänase seisuga on ka tagatuled sinna külge kruvitud, ühendatud juhtmed jne. Tagasi saabus kardaan treiali juurest, enam ei toimu meeletut värinat põhja all.
Lisaks said paika summutite resonaatorid, rõve mölin on nüüd asendunud mõnusa v8 lõrinaga, mis loodetavasti ei hakka ajudele. Lisaks said ka kõik sillakinnitused kõvasti kinni keeratud.
Exeli kunn Lauri kirjutas alla ka sellele, et vahetasime ära esimesed ja tagumised Tender vedrud, auto asend keeras end nagu paremaks. Tundub, et oleme veidi kergemad, kui plaanitud ...
Hetkel tõmbab üks rihm ajudele, kipub teine maha jooksma või õigemini tahab kuidagi maha keerata end. Peame põhjuseks seda, et puudu on ikkagi 1 leevendi, mis siis, et asi automaat pingusega on.
Hüdropump iniseb ka naljakalt, eriti suurematel pööretel.
Lisaks pesime põrandat motuli ülikalli jahutusvedelikuga, mis seletamatutel asjaoludel otsustas fontäänina purskuda auto tagaosas olnud ainukesest liitmikust... Libises ära sunnik.
Pilte pole, lihtsalt polnud millestki uuest teha neid.
Nädalakene lendas piuh, ning midagi saime taas tehtud. Klaasid on välja lõigatud, tagumise ots on kinni pandud ning tänase seisuga on ka tagatuled sinna külge kruvitud, ühendatud juhtmed jne. Tagasi saabus kardaan treiali juurest, enam ei toimu meeletut värinat põhja all.
Lisaks said paika summutite resonaatorid, rõve mölin on nüüd asendunud mõnusa v8 lõrinaga, mis loodetavasti ei hakka ajudele. Lisaks said ka kõik sillakinnitused kõvasti kinni keeratud.
Exeli kunn Lauri kirjutas alla ka sellele, et vahetasime ära esimesed ja tagumised Tender vedrud, auto asend keeras end nagu paremaks. Tundub, et oleme veidi kergemad, kui plaanitud ...

Hetkel tõmbab üks rihm ajudele, kipub teine maha jooksma või õigemini tahab kuidagi maha keerata end. Peame põhjuseks seda, et puudu on ikkagi 1 leevendi, mis siis, et asi automaat pingusega on.
Hüdropump iniseb ka naljakalt, eriti suurematel pööretel.
Lisaks pesime põrandat motuli ülikalli jahutusvedelikuga, mis seletamatutel asjaoludel otsustas fontäänina purskuda auto tagaosas olnud ainukesest liitmikust... Libises ära sunnik.
Pilte pole, lihtsalt polnud millestki uuest teha neid.
Katsu inimene olla siis olen ka mina.
Appppppiiii, hullumaja
Puhkasime mõnuga nädalakese kogu kaadriga ning juba reisilt naastes kõvemad mehed lippasid garaazi (allakirjutanu ei ole kõvemate kambast)
Nii ehk naapidi on autol nüüd PI DU RI D. Yeah, pidurid, korralikud sellised. Pidurdavad ja puha.
http://www.youtube.com/watch?v=XYei_rTCYb4 - nii panime külge neid.
Auto külge on igast kraami lisandunud ning nimekiri ühest otsast lüheneb, kuid iga suletud punkt kipub viimasel ajal kaks uut avama.
Tegelikult no same ol' same ol' kuid tegime proovisõidu täna. Sellise, kus vahetati käike kaugemale kui esimene ja teine...
Jutt siis selline, et kolmanda kiirega andis Erik gaasi ja me aparaat läks powerslidema .. See oli HAIGLANE tune. Vedrustus vähemalt Luite auklikul teel Espaki poole peal toimis suurepäraselt.
Ma ei oska seda jõudu kirjeldada, mis rabas, kui haamer kukkus. See oli rsk ... just selline nagu ette kujutad neid hääli kuulates. Peale resode installi on tegu tõelise hundiga lambanahas, kes tühikäigul nurrub malbelt ja sõbralikult, kuid peale õigesse kohta vajutamist muutub milleskiks ääretult ebamaiseks.
Tunnistan, ilma vöödeta ma selles autos ei sõida hea meelega meetritki ning me peame igaks petteks hakkama pooltelgi jms kama varuma, sest mu sisetunne ütleb, et me keerame neid nii mõnedki pilbasteks..
aga okei, mõni pilt ka:




Nii ehk naapidi on autol nüüd PI DU RI D. Yeah, pidurid, korralikud sellised. Pidurdavad ja puha.
http://www.youtube.com/watch?v=XYei_rTCYb4 - nii panime külge neid.
Auto külge on igast kraami lisandunud ning nimekiri ühest otsast lüheneb, kuid iga suletud punkt kipub viimasel ajal kaks uut avama.
Tegelikult no same ol' same ol' kuid tegime proovisõidu täna. Sellise, kus vahetati käike kaugemale kui esimene ja teine...
Jutt siis selline, et kolmanda kiirega andis Erik gaasi ja me aparaat läks powerslidema .. See oli HAIGLANE tune. Vedrustus vähemalt Luite auklikul teel Espaki poole peal toimis suurepäraselt.
Ma ei oska seda jõudu kirjeldada, mis rabas, kui haamer kukkus. See oli rsk ... just selline nagu ette kujutad neid hääli kuulates. Peale resode installi on tegu tõelise hundiga lambanahas, kes tühikäigul nurrub malbelt ja sõbralikult, kuid peale õigesse kohta vajutamist muutub milleskiks ääretult ebamaiseks.
Tunnistan, ilma vöödeta ma selles autos ei sõida hea meelega meetritki ning me peame igaks petteks hakkama pooltelgi jms kama varuma, sest mu sisetunne ütleb, et me keerame neid nii mõnedki pilbasteks..
aga okei, mõni pilt ka:




Katsu inimene olla siis olen ka mina.
- erik
- Aktiivne Pikendus
- Postitusi: 2776
- Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
- Asukoht: Jõe laboratoorium
Kui nüüd pilte vaadata, siis tekib küsimus mida kuradit me kaks aastat ehitanud oleme? Ok, võrreldes varasemaga on auto pisut madalam, natuke laiem, teljevahe on ka pikem. Mootor on ka võimsam... aga kas poleks ikka targem olnud need aastad siin vahepeal sõita? Sisuliselt lammutasime ju töökorras ja enamvähem konkurentsivõimelise auto.
Mul on vist sünnitusjärgne stress
Sõit selle autoga teepeal aga on päris fun
Mul on vist sünnitusjärgne stress

Sõit selle autoga teepeal aga on päris fun
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
- tarmo
- I live off from the mud
- Postitusi: 5137
- Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Kuidas rool on? Kas vajab kõvasti lappamist või mitte?
Mul endal nt võttis hüdrorooliga harjumine ikka päris pikka aega, enne kui julgesin 90-100-ga maanteel kihutada
Mul endal nt võttis hüdrorooliga harjumine ikka päris pikka aega, enne kui julgesin 90-100-ga maanteel kihutada

Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
- erik
- Aktiivne Pikendus
- Postitusi: 2776
- Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
- Asukoht: Jõe laboratoorium
Kannatas rullnokana lollimängides kitsastel kodutänavatel mingi 80 sisse vajutada. Rool tundus väga hea. Väikse tootlikusega pump tundub olema pigem suur pluss, sest rool polnud absoluutselt närviline, tundus nagu täiesti tavaline karbiga rool olevat.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.