automaatsed rummulukud
Moderaatorid: jr, Veiko, erik, Moderators
automaatsed rummulukud
Kas keegi automaatsed lukud ära taastab või on see lolli petmine ja targem ikka manuaalid alla lüüa.
mudasõltlane
- MahviaDeTyrk
- I live off from the mud
- Postitusi: 4498
- Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
- Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
- Kontakt:
Ma olen paaril korral ikka kurja vaeva näinud, et hub näpu vahel treialile selgeks teha, kuhu ja mis junni ta mulle valmistama peab, et ma saaks selle automaadi manuaalseks tehtudkussu kirjutas:tai, tahad sellest ehk lähemlt rääkida?

Kasutada on pärast suht ebamugav - aga töökindlus on

tartuoffroad.ee
5581340
5581340
- MahviaDeTyrk
- I live off from the mud
- Postitusi: 4498
- Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
- Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
- Kontakt:
- MahviaDeTyrk
- I live off from the mud
- Postitusi: 4498
- Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
- Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
- Kontakt:
Miskid pildid tegin - mitte just kõikse õnnestunumad saivadMahviaDeTyrk kirjutas:Ook - võtan kisun homme ühe juppeks teen pilteuputaja kirjutas:Aga äkki ikkagi valgustad meid pimedaid.Ehk on mõni ilustreeriv pildikegi.
Aga põhimõtselt on vaja teha polt millega tõmbad hubi hambumusse

Aga teema siis järgmine = Selle kõikse sisemise "nuutmuhvi" välimisse otsa on vaja teha/treida/keevitada sobiva suurusega "seib"
Udune pilt selle muhvi siseküljest koos "seibiga"

Siin pilt sama asja teisest küljest
Materjal ei ole CO pealt eriti hästi keevitatav - sai katsetatud aga ei saanud korralikult pidama - teine katsel elektroodiga = toimib
(noolega näidatud kohas on hubil originaalis sisse lülitavad "kõrvad" maha lõigatud, sest vastasel korral ei tule hub igas asendis lukust lahti)

Otsa kaas vaja teha paksemaks, et keskele oleks võimalik teha keermestatud auk
Keskel on astmega ja mõlemast astmest keermestatud polt (jämmem osa on siis hubi hambumusse tõmbamiseks - peenemasse mutter mis sai sinna ka kärniga kinni "needitud"
Peenem osa jookseb läbi selle keskmise "nuutmuhvi" seibi augu - ees olev mutter tõmbabki polti välja poole keerates vedrud pinge alla ja hubi hambumusse - keeret+mutrit sai kasutatu lihtsalt selleks, et see "tõmbaja" oleks poldi otsas võimalikult tugevalt kinni ja suudaks taluda vedru survet.

Ja lõpuks asja kasutamise juures on kõige tüütum lugu selle hubi tööasendisse/hambumusse saamine - 99,9% juhtudest satuvad hambad kohakuti ja siis saab autot veeretada ja muudpidi vaeva näha hambumusse saamiseks

Kui hub lõpuks tööasendis, siis ei ole miskit võimalust, et kuidagi hammastest üle viskab või ei saanud korralikult sisse või oli määre liiga paks või mis iganes

tartuoffroad.ee
5581340
5581340