automaatsed rummulukud

Tõsisemad ja spetsiifilist laadi tehnilised arutelud erinevate tehniliste sõlmede üle 4x4 liikuri juures. Võta sõna kui tead millest räägid, lahmijad lendavad Idiot Cornerisse.

Moderaatorid: jr, Veiko, erik, Moderators

Vasta
tomy
Rookie
Postitusi: 15
Liitunud: P Veebr 21, 2010 1:19 pm
Asukoht: Ida-viru

automaatsed rummulukud

Postitus Postitas tomy »

Kas keegi automaatsed lukud ära taastab või on see lolli petmine ja targem ikka manuaalid alla lüüa.
mudasõltlane
Kasutaja avatar
uputaja
I live off from the mud
Postitusi: 4713
Liitunud: T Dets 14, 2004 11:17 am
Asukoht: Kuusalu lähedal metsas

Postitus Postitas uputaja »

Manuaalid ikka. Variant veel automaatlukud kinni keevitada.
Asjas sees 2005. Sügissõidust.
tomy
Rookie
Postitusi: 15
Liitunud: P Veebr 21, 2010 1:19 pm
Asukoht: Ida-viru

Postitus Postitas tomy »

Siis ikkagi manuaalid. Mul Terranol väikeste lisavidinatega lukud jäigaks tehtud, aga trassil kah vahest harva tarvis veereda.
mudasõltlane
Kasutaja avatar
tai
unistus TR nullist
Postitusi: 1282
Liitunud: P Veebr 26, 2006 7:56 pm
Asukoht: Pärnu/talin lennujaama juures

Postitus Postitas tai »

Automaat hubist saab lihtsate vahenditega teha manuaal huubi. Opereerimine saab natuke ebamugavam olema aga tulemus kauakestev.
Asjadele tuleb lennukalt läheneda
58021221
Kasutaja avatar
kussu
Mudder
Postitusi: 73
Liitunud: P Dets 14, 2008 6:08 pm
Asukoht: Harju, Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas kussu »

tai, tahad sellest ehk lähemlt rääkida?
Kasutaja avatar
MahviaDeTyrk
I live off from the mud
Postitusi: 4498
Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
Kontakt:

Postitus Postitas MahviaDeTyrk »

kussu kirjutas:tai, tahad sellest ehk lähemlt rääkida?
Ma olen paaril korral ikka kurja vaeva näinud, et hub näpu vahel treialile selgeks teha, kuhu ja mis junni ta mulle valmistama peab, et ma saaks selle automaadi manuaalseks tehtud :D - seega ma arvan, et seda siin lahti seletada on ......
Kasutada on pärast suht ebamugav - aga töökindlus on :thumb: kui oma lollusega ära ei lõhu - Igasugu AVM ja Superwinch jne ning isegi OEM manuaalsed hubid ei saa ligilähedalegi
tartuoffroad.ee
5581340
Kasutaja avatar
uputaja
I live off from the mud
Postitusi: 4713
Liitunud: T Dets 14, 2004 11:17 am
Asukoht: Kuusalu lähedal metsas

Postitus Postitas uputaja »

Aga äkki ikkagi valgustad meid pimedaid. :roll: Ehk on mõni ilustreeriv pildikegi.
Asjas sees 2005. Sügissõidust.
Kasutaja avatar
MahviaDeTyrk
I live off from the mud
Postitusi: 4498
Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
Kontakt:

Postitus Postitas MahviaDeTyrk »

uputaja kirjutas:Aga äkki ikkagi valgustad meid pimedaid. :roll: Ehk on mõni ilustreeriv pildikegi.
Ook - võtan kisun homme ühe juppeks teen pilte
Aga põhimõtselt on vaja teha polt millega tõmbad hubi hambumusse
tartuoffroad.ee
5581340
Kasutaja avatar
heints
True Off Roader!
Postitusi: 1226
Liitunud: E Mär 17, 2008 10:11 pm
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas heints »

Pakun ,et Tai mõtles keevituse peale.
Ifa l60 9,6d
Heints 55 36 944
Kasutaja avatar
MahviaDeTyrk
I live off from the mud
Postitusi: 4498
Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
Kontakt:

Postitus Postitas MahviaDeTyrk »

MahviaDeTyrk kirjutas:
uputaja kirjutas:Aga äkki ikkagi valgustad meid pimedaid. :roll: Ehk on mõni ilustreeriv pildikegi.
Ook - võtan kisun homme ühe juppeks teen pilte
Aga põhimõtselt on vaja teha polt millega tõmbad hubi hambumusse
Miskid pildid tegin - mitte just kõikse õnnestunumad saivad :(

Aga teema siis järgmine = Selle kõikse sisemise "nuutmuhvi" välimisse otsa on vaja teha/treida/keevitada sobiva suurusega "seib"
Udune pilt selle muhvi siseküljest koos "seibiga"
Pilt

Siin pilt sama asja teisest küljest
Materjal ei ole CO pealt eriti hästi keevitatav - sai katsetatud aga ei saanud korralikult pidama - teine katsel elektroodiga = toimib
(noolega näidatud kohas on hubil originaalis sisse lülitavad "kõrvad" maha lõigatud, sest vastasel korral ei tule hub igas asendis lukust lahti)
Pilt

Otsa kaas vaja teha paksemaks, et keskele oleks võimalik teha keermestatud auk
Keskel on astmega ja mõlemast astmest keermestatud polt (jämmem osa on siis hubi hambumusse tõmbamiseks - peenemasse mutter mis sai sinna ka kärniga kinni "needitud"
Peenem osa jookseb läbi selle keskmise "nuutmuhvi" seibi augu - ees olev mutter tõmbabki polti välja poole keerates vedrud pinge alla ja hubi hambumusse - keeret+mutrit sai kasutatu lihtsalt selleks, et see "tõmbaja" oleks poldi otsas võimalikult tugevalt kinni ja suudaks taluda vedru survet.
Pilt

Ja lõpuks asja kasutamise juures on kõige tüütum lugu selle hubi tööasendisse/hambumusse saamine - 99,9% juhtudest satuvad hambad kohakuti ja siis saab autot veeretada ja muudpidi vaeva näha hambumusse saamiseks :twisted:
Kui hub lõpuks tööasendis, siis ei ole miskit võimalust, et kuidagi hammastest üle viskab või ei saanud korralikult sisse või oli määre liiga paks või mis iganes :thumb:
tartuoffroad.ee
5581340
Kasutaja avatar
uno
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 190
Liitunud: K Aug 13, 2008 11:38 am
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas uno »

vana teema küll, aga kas keegi seletaks lahti, mismoodi selle luku lahti saab võtta. Keera ja kääna, aga juppideks ei saa.
Jutt siis Patroli Y61 hubist.
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

uno kirjutas:vana teema küll, aga kas keegi seletaks lahti, mismoodi selle luku lahti saab võtta. Keera ja kääna, aga juppideks ei saa.
Jutt siis Patroli Y61 hubist.
Võtad küljest ära ja seal on sees stopperrõngad. Need on vaja välja urgitseda.
+372 5028488
Vasta

Mine “Modifikatsioonid edasijõudnutele”