Maasturit 1,8t haagiseveoks

Liiga tihti on meil see küsimus. Palun, Paneme siia oma uiteküsimused ja fleimime siin, et millist maasturit ma tahan või vajan

Moderaator: Moderators

Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 17416
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Postitus Postitas Landy »

ardi kirjutas: Kes seda maha võtma hakkab,pea 400kg ju genekas.Eks jah,kastikas oleks hea küll,kui on nii pika kastiga,kuhu genekas mahuks.
Mis kastikat siis Hilux,L200,King Cab,Mazda,Ford?
Land Rover 110 ja 109 kasti mahib ilusti ning jääb tiba ruumigi veel üle.

Kui C1 taskus siis oleks mõteks korraga CE ära teha ja saad kõisugu vigureid ning agregaate oma talumajapidamises vedada.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
seenior2
Fitting 38"
Postitusi: 328
Liitunud: T Juun 09, 2009 5:33 pm
Asukoht: Harjumaa.Keila

Postitus Postitas seenior2 »

Veits teemast väljas,aga Ardi,mul üks tuttav soome vana seda tööd teinud aastakümmneid ja teeb seda veetavaga,kuid ketassaega (silmajärgi üle meetrise läbimõõduga ketas )ja tuli korra jutuks ka lintsaag.Ütles,et talvel ei kõlba kuskile - jäävat kinni ja lähevat katki.Tal olevat olnud ja kirus kõvasti linti,kuigi olevat tal olnud miski rootslaste parim variant proovil. Mina ise ei tea sest miskit,aitasin küll teda korra selle ketassaega metsas töötamisel ja oli täitsa vahva töö! Kuid generaatori võid ka furgooni ju panna,asi see sumbuti ots välja tuua pole! Genekas varjul ilma ja pahade eest! Aga edu,soomlane sellega tööpuudust ei kurtnud !
Ka väikeses töökojas saab suuri töid teha!
ardi
Rock Crawler
Postitusi: 911
Liitunud: N Apr 01, 2004 1:47 am
Asukoht: Raplamaa,Juuru

Postitus Postitas ardi »

seenior2 kirjutas:Veits teemast väljas,aga Ardi,mul üks tuttav soome vana seda tööd teinud aastakümmneid ja teeb seda veetavaga,kuid ketassaega (silmajärgi üle meetrise läbimõõduga ketas )ja tuli korra jutuks ka lintsaag.Ütles,et talvel ei kõlba kuskile - jäävat kinni ja lähevat katki.Tal olevat olnud ja kirus kõvasti linti,kuigi olevat tal olnud miski rootslaste parim variant proovil. Mina ise ei tea sest miskit,aitasin küll teda korra selle ketassaega metsas töötamisel ja oli täitsa vahva töö! Kuid generaatori võid ka furgooni ju panna,asi see sumbuti ots välja tuua pole! Genekas varjul ilma ja pahade eest! Aga edu,soomlane sellega tööpuudust ei kurtnud !
Mobiilse ketassaekaatriga saab läbi lasta kuni 45cm palki ja seda peab vedama traktoriga.
Minu saekaater aga saab veetud autoga ja läbi lasta saab 91cm läbimõõduga palki.Kuna plaanin osutada teenust al.150kr/tm,siis peaks just jämedate palkide puhul olema ka konkurentsivõimeline hind.
Tõsi,tegelikult plaanin osutada teenust 300kr/h,kuid kuna tootlikus on olenevalt palgimaterjalist ja soovitavast saematerjalist 0,5-2tm/h,siis tulebki tihumeetrihinnaks al.150kr/tm.
Seda enam,et kliendil:
1.Jääb ära palkide vedu saekaatrisse.
2.Jääb ära saematerjali vedu koju.
3.Saab tagasi 100% materjali(keegi ei varasta osa materjali ära)
4.Saab tagasi just 100% enda materjalist(keegi ei vaheta osa ringi viletsamakvaliteedilisema vastu).
5.Kuna lintsaekaatri saetee on 2mm võrreldest,ketas- ja raamsaekaatrite 5-6mm saeteega,siis on ka materjalisääst 3-4mm igalt lõikelt.Kuna aga lõikeid on näiteks 70cm läbimõõduga palgist(tamm näiteks) tehes 2cm lauda üle 20,siis on võidetud materjali 6-8cm,mis teeb 2-3 lauda lisaks,puhtalt saepuru arvelt.Asja teeb atraktiivseks ka see,et PRIA on ävardanud,et kui ma selle masina ära ostan ja tema reegleid jälgin,siis maksab ta pea-aegu pole rahast tagasi(täpsemalt 268 000kr).Pea-aegu poole seetõttu,et algselt plaanisin osta diiselmootoriga saeraami,kuid olen ümber otsustanud elektrimootor+diiselgeneraator kasuks ja see tõstab hinda,seetõttu toetab PRIA algselt soovitud saeraami hinda pooles ulatuses.
Osutan palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.
Rendin välja halumasinat Japa 700
5280616
v6sa
I live off from the mud
Postitusi: 2479
Liitunud: R Aug 19, 2005 4:31 pm
Asukoht: Harjumaa lõunapiir

Postitus Postitas v6sa »

kui geneka pikkuseks on ümmarguselt 1500 mm, siis sellisel juhul tulevad kõne alla ainult lühikese kabiiniga(elik pika kastiga) mudelid. Ning ma ei usu, et ühtegi maasturisse see ilma tagaistmeid maha keeramata sisse mahuks. Samas tagaistmetest loobudes mahub igale poole, ka minu 124 kerega pereuniversaali. Kaal 400 kg kah OK, haagisele lubatud mass on sel küll küll vaid 1500, kuid neliveolisele isendile (jah, selliseid on) lubatakse 2100...

OK, tegelikult sellisele kooslusele valiks mina kas USAraua (kui raha on) või Mazda/Nissani - kui raha pole ja ei ole ka tulemas näha.

Kõik muud on juba...kompromissid. Mulle. Aga võib-olla mitte teemaalgatajale.

Ahjaa, CE maksab praegu ca 10 kEEK, koos eksamitega. Tegelikult küll natuke vähem, kuid mitte oluliselt. BE (üks mõttetumaid kategooriaid üldse) vist 6 kEEK.
Aga üldiselt tasub E ära teha - hulga lihtsam oma elu eldada, kui ei pea kogu aeg kilosid liitma ja lahutama...
Kasutaja avatar
heints
True Off Roader!
Postitusi: 1226
Liitunud: E Mär 17, 2008 10:11 pm
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas heints »

Äkki paned mingi lingi kus C1 lubadega kodanik saab 10 kiloga CE kategooria omanikuks? Tundub maru soodne nagu :shock:
Ifa l60 9,6d
Heints 55 36 944
Kasutaja avatar
tarmo
I live off from the mud
Postitusi: 5137
Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas tarmo »

v6sa kirjutas:kui geneka pikkuseks on ümmarguselt 1500 mm, siis sellisel juhul tulevad kõne alla ainult lühikese kabiiniga(elik pika kastiga) mudelid. Ning ma ei usu, et ühtegi maasturisse see ilma tagaistmeid maha keeramata sisse mahuks. Samas tagaistmetest loobudes mahub igale poole, ka minu 124 kerega pereuniversaali. Kaal 400 kg kah OK, haagisele lubatud mass on sel küll küll vaid 1500, kuid neliveolisele isendile (jah, selliseid on) lubatakse 2100...
Quad cab (6 istekohta) kabiiniga Dodge RAM - kasti pikkus ca 1800 mm.
Mahutasin sinna kasti just Zubronok haagise tükid kenasti sisse, et neid liivapritsi viia. Selle Zubrjonoki kasti mõõdud on 1500x1600 mm. :twisted:

Aga vaevalt ardil seda pikka kabiini üldse tarvis on? Sel juhul pädevad 2-3-kohalised japside kastikad ka päris hästi...
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
svatski
Fitting 44"
Postitusi: 436
Liitunud: P Nov 04, 2007 1:39 pm
Asukoht: tartu

Postitus Postitas svatski »

heints kirjutas:Äkki paned mingi lingi kus C1 lubadega kodanik saab 10 kiloga CE kategooria omanikuks? Tundub maru soodne nagu :shock:
http://www.soiduekspert.ee/index.php?pg=hinnakiri lausa 7000.- pluss riigi lõivud :D
Mihkel
v6sa
I live off from the mud
Postitusi: 2479
Liitunud: R Aug 19, 2005 4:31 pm
Asukoht: Harjumaa lõunapiir

Postitus Postitas v6sa »

Palju sellel rattakoobaste vahe on? Meeter?

Õige märkus,ma millegipärast eeldasin, et selliseid isendeid peetakse kalliks. Aga sobivad muidu maru hästi sihukeseks otstarbeks: korralik mootor ja piisav kaal tagavad selle, et autorongi juhib auto ja mitte haagis, pikk kast mahutab ja kandevõime lubab laadida märkimisväärse koguse laadungit ning kuuekohaline kabiin võimaldab ka sees inimese kombel olla.

Kahjuks maksab sihuke loom kuuekohalise numbriga kirjutatava hinna. Siin vist küsitakse viiekohalise hinnanumbriga asja kohta...
tarmo kirjutas: Quad cab (6 istekohta) kabiiniga Dodge RAM - kasti pikkus ca 1800 mm.
Mahutasin sinna kasti just Zubronok haagise tükid kenasti sisse, et neid liivapritsi viia. Selle Zubrjonoki kasti mõõdud on 1500x1600 mm. :twisted:

Aga vaevalt ardil seda pikka kabiini üldse tarvis on? Sel juhul pädevad 2-3-kohalised japside kastikad ka päris hästi...
Kasutaja avatar
tarmo
I live off from the mud
Postitusi: 5137
Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas tarmo »

v6sa kirjutas:Palju sellel rattakoobaste vahe on? Meeter?

Õige märkus,ma millegipärast eeldasin, et selliseid isendeid peetakse kalliks. Aga sobivad muidu maru hästi sihukeseks otstarbeks: korralik mootor ja piisav kaal tagavad selle, et autorongi juhib auto ja mitte haagis, pikk kast mahutab ja kandevõime lubab laadida märkimisväärse koguse laadungit ning kuuekohaline kabiin võimaldab ka sees inimese kombel olla.

Kahjuks maksab sihuke loom kuuekohalise numbriga kirjutatava hinna. Siin vist küsitakse viiekohalise hinnanumbriga asja kohta...
Rattakoobaste vahe on ca 135-140 cm, muidu 150 cm (2003a).

Vanemate RAMide eest ei küsita sugugi kuuekohalist (90ndate omad).
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Vasta

Mine “Tahan osta aga ?”