Ostaks L200 alates 2007 aga...

Liiga tihti on meil see küsimus. Palun, Paneme siia oma uiteküsimused ja fleimime siin, et millist maasturit ma tahan või vajan

Moderaator: Moderators

ahtok
Mudder
Postitusi: 82
Liitunud: E Aug 07, 2006 10:03 am
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Ostaks L200 alates 2007 aga...

Postitus Postitas ahtok »

... aga ei tea Mitsudest midagi. Minu jaoks on oluline, et tagaistmel kannataks sõta ka veidi pikemaid otsi ja oleks võimalikult sõiduautolik (kuna põhiliselt on vaja linnas sõita). L200 pealtnäha selline paistab.
Ja hind ei läheks väga palju üle 200 tuhande.
Kes oskab keegi kommenteerida mootorit ja sõidumugavust?
pirx
Mudder
Postitusi: 78
Liitunud: N Dets 11, 2008 12:28 pm
Asukoht: Pärnu

Re: Ostaks L200 alates 2007 aga...

Postitus Postitas pirx »

ahtok kirjutas:... aga ei tea Mitsudest midagi. Minu jaoks on oluline, et tagaistmel kannataks sõta ka veidi pikemaid otsi ja oleks võimalikult sõiduautolik (kuna põhiliselt on vaja linnas sõita). L200 pealtnäha selline paistab.
Ja hind ei läheks väga palju üle 200 tuhande.
Kes oskab keegi kommenteerida mootorit ja sõidumugavust?
Osta Hilux. Rohkem ei olegi nagu midagi öelda.
LR Defender 110 LandLord II- Peast Land Rover
tyyp07
I live off from the mud
Postitusi: 1740
Liitunud: P Okt 26, 2008 8:09 pm
Asukoht: Vääna
Kontakt:

Re: Ostaks L200 alates 2007 aga...

Postitus Postitas tyyp07 »

pirx kirjutas:

Osta Hilux. Rohkem ei olegi nagu midagi öelda.
Olen samal arvamusel.
Väga hea ja mugav auto isegi tagaistmel.
Väljaminekud kasvavad, et järele jõuda sissetulekutele....
http://www.rgb.ee
53449661 Kert
Team Linnamehed
Kasutaja avatar
pets9555
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 169
Liitunud: T Aug 14, 2007 7:36 pm
Asukoht: Viljandimaa, Rapla, Läänemaa metsad

Postitus Postitas pets9555 »

Olen teinud proovisõitu Hilux´iga, L200´ga ja D-Max´iga. L200 oli neist kõige kehvema sõidumugavusega, proovisin kõikidel kohtadel istuda, sõita jne. Juhikoht ei olnud konkurentidest oluliselt kehvem, aga mujal ei kannatanud üldse kriitikat. D-max ja Hilux olid minu jaoks suhteliselt võrdsed ja jäid mitsust ette.

Pets
Chevy Blazer S-10, 4.3 sport
Kasutaja avatar
amevier
I live off from the mud
Postitusi: 1602
Liitunud: N Jaan 25, 2007 10:58 am
Asukoht: Narva-Jõesuu

Postitus Postitas amevier »

Pikapitest on linnas parim sõita Navaraga, kuna kaane all on konkurentidest enam kilovatte. Ise valisin just seetõttu. Muudes omadustes ka alla ei jää.

PS. Nissanifänn ma pole, Patroli ja Länkkari vahel valiksin Länkkari.
Land Cruiser KZJ73 - ledbar, turbokell ja punased sillad.
ahtok
Mudder
Postitusi: 82
Liitunud: E Aug 07, 2006 10:03 am
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas ahtok »

Tänan nõuannete eest. Hilux on kindlasti parim, aga kui raha üle 200 tuhande eriti ei taha kulutada, siis peaks piirduma 2.5 mootoriga ja auto venib sellega nagu tigu (proovinud ei ole arvan nii :)) Seega langeb kastikas valikust välja. Nüüd on jäänud sõelale veel Jeep Grand Cherokee ja Subaru Outback/Forester. Selle raha eest saab kindlasti üsna hooldusvaba ja Jeebiga võrreldes öko Subaru. Jeebi pluss on jälle võimalus suvalises kohas põllule keerata ja ei pea muretsema, et stange lumehanges tükkideks läheb. Jeebi miinus on vist mitte eriti töökindel elektroonika ja 4.7V8 on minu jaoks ka üsna udune teema. Diislil pole suurt mõtet, sest aastane läbisõit jääks autol 10 000 km allapoole. Kui just keegi mõnd väga head 2.7-st eksemplari ei paku... Hirmus keeruline on auto valimine. Ilma mõtlemata ostaks III-IV põlvkonna Toyota 4Runneri. Aga neid Eestis pakutakse üliharva.
honkomees
True Off Roader!
Postitusi: 1292
Liitunud: P Juul 05, 2009 4:57 pm
Asukoht: Metsaelajate keskel Haanjamaa serval

Postitus Postitas honkomees »

pets9555 kirjutas:Olen teinud proovisõitu Hilux´iga, L200´ga ja D-Max´iga. L200 oli neist kõige kehvema sõidumugavusega, ... D-max ja Hilux olid minu jaoks suhteliselt võrdsed ja jäid mitsust ette.

Pets
Tegin proovisõitu kõigiga kastikatega peale L-200, kuna selle pedevälimus ei istu no kohe üldse.
Mulle Hiluxi vedrustuse jäikus ja mootori uimasus ei istunud, ka käimar oli ebamugav.
Käigukasti ja mootori koostöös jättis kõige sõiduautolikuma mulje Mazda, samas vedrustus ikka raputas.
Nissan NP300-l viskas üle vastu põlve hõõruv vahekasti kang, aga välimuselt kõige soliidsem, tagasihoidlik kuid mehine stiil, Navara liig suur ja ka kallis, mõttetult luksuslik.
Jäin Isuzu peale sõidumugavuselt, eriti vedrustuse omadustelt pean parimaks, suurimaks puuduseks pean tal servomootoriga aeglusti ja neliveo lülitust, nelivedu lülitub liig aeglaselt hädaolukorras, aeglusti aga mitte iga kord, peab meelitama.
Kasutaja avatar
yanekk
I live off from the mud
Postitusi: 1840
Liitunud: P Mär 11, 2007 4:49 pm
Asukoht: haapsalu

Postitus Postitas yanekk »

Ütleks paas sõna Mitsu kaitseks.
Eelmis aasta alguses sai ka ühele tegelasele autot otsitud.
Valik ja tingimused suht sarnased(raha oli suts rohkem) ja lõpuks ostetud sai Mitsu.
Välimus on alguses ainuke mis häiris aga sai kuudi peale ja asi muutus.
Nüüd masin olnud juba üle aasta ja omanik väga rahul.
Eriti ei lagune(ostes oli veel garantii),läbivus eeskujulik(super select),suht öko.
Ja suudab ennast liigutada ka koos raske käruga.
Pakun autoremondi teenust Haapsalus.
ahtok
Mudder
Postitusi: 82
Liitunud: E Aug 07, 2006 10:03 am
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas ahtok »

'Ostaks mõtlemata' tähenas seda, et III põlvkonna 3.4 mootor on tuntud oma vastupidavuse poolest ja Toyota ja kvaliteet on sünonüümid. Minu II põlvkonna 4Runneri 3.0V6 töötas ka ülihästi (s.n. 220 tuhat km). Mitsude kohta mul midagi väga positiivset pole kõrvu jäänud. Pajero Spordi diislid tunduvad tehniliste näitajete alusel üsna uimased.
Uko
Rock Crawler
Postitusi: 663
Liitunud: E Nov 29, 2004 4:38 pm
Asukoht: viljandi

Postitus Postitas Uko »

Aga pookige Toyo 3,0 mootor Mitsule külge,venelased on vähemalt ühe teinud.Pidi hea olema.Kuskil olid pildidki.
olge marurahulikud!
kaalikas
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 132
Liitunud: T Dets 21, 2004 4:18 pm
Asukoht: harjumaa

Postitus Postitas kaalikas »

no vähemalt üks III põlvkonna 4jooksja on auto24-s praegu müüa,eemalt vaadates näeb suht normaalne välja!
Uko
Rock Crawler
Postitusi: 663
Liitunud: E Nov 29, 2004 4:38 pm
Asukoht: viljandi

Postitus Postitas Uko »

Hinna piir oli200 tuhat või? Selle eest saab vabalt Lc 90.Peaks kah suht hea olema.
olge marurahulikud!
Kasutaja avatar
TiitR
I live off from the mud
Postitusi: 5765
Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa

Postitus Postitas TiitR »

LC90 on selle raha eest juba natuke "vana"..samas mingi riidest sisu ja manuaal kepikesega LC120-ne võib sinna auku juba leida: http://www.auto24.ee/used/684522
Uko
Rock Crawler
Postitusi: 663
Liitunud: E Nov 29, 2004 4:38 pm
Asukoht: viljandi

Postitus Postitas Uko »

Vana küll.Aga minu elu on nüidanud ,mida lihtsam seda kindlam.Keerulisi elektri ja muid vidinaid seoses küttesüsteemidega ei oska meil tegelikult keegi remontida,uusi tükke oskan mina ka külge panna.Endale ostaks üldse Hj 60 ne,Remondiks kere ära ja lihtsalt sõidaks,see on ikka tõsine rauast auto.On jah küll moraalselt vananenud,ei ole ka paugu pill,aga on lihtsalt remonditav ja saab ise jagu.Ainult korralikke pole saada.Kui sedasorti vana auto ikka korralikult siledaks ajada,mulle nad küll meeldivad.Aga asi on maitses muidugi.
olge marurahulikud!
ahtok
Mudder
Postitusi: 82
Liitunud: E Aug 07, 2006 10:03 am
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas ahtok »

LC90 ja 120 on liiga suured ja rasked (minu jaoks). 4-Runner on paraja suurusega. See müügis olev III põlvkonna 4Runner on üle vaadatud - ei sobinud. Pildil on asi ilusam kui tegelikult.
Vasta

Mine “Tahan osta aga ?”