Ostaks L200 alates 2007 aga...
Moderaator: Moderators
Ostaks L200 alates 2007 aga...
... aga ei tea Mitsudest midagi. Minu jaoks on oluline, et tagaistmel kannataks sõta ka veidi pikemaid otsi ja oleks võimalikult sõiduautolik (kuna põhiliselt on vaja linnas sõita). L200 pealtnäha selline paistab.
Ja hind ei läheks väga palju üle 200 tuhande.
Kes oskab keegi kommenteerida mootorit ja sõidumugavust?
Ja hind ei läheks väga palju üle 200 tuhande.
Kes oskab keegi kommenteerida mootorit ja sõidumugavust?
Re: Ostaks L200 alates 2007 aga...
Osta Hilux. Rohkem ei olegi nagu midagi öelda.ahtok kirjutas:... aga ei tea Mitsudest midagi. Minu jaoks on oluline, et tagaistmel kannataks sõta ka veidi pikemaid otsi ja oleks võimalikult sõiduautolik (kuna põhiliselt on vaja linnas sõita). L200 pealtnäha selline paistab.
Ja hind ei läheks väga palju üle 200 tuhande.
Kes oskab keegi kommenteerida mootorit ja sõidumugavust?
LR Defender 110 LandLord II- Peast Land Rover
-
- I live off from the mud
- Postitusi: 1740
- Liitunud: P Okt 26, 2008 8:09 pm
- Asukoht: Vääna
- Kontakt:
Re: Ostaks L200 alates 2007 aga...
Olen samal arvamusel.pirx kirjutas:
Osta Hilux. Rohkem ei olegi nagu midagi öelda.
Väga hea ja mugav auto isegi tagaistmel.
Väljaminekud kasvavad, et järele jõuda sissetulekutele....
http://www.rgb.ee
53449661 Kert
Team Linnamehed
http://www.rgb.ee
53449661 Kert
Team Linnamehed
- pets9555
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 169
- Liitunud: T Aug 14, 2007 7:36 pm
- Asukoht: Viljandimaa, Rapla, Läänemaa metsad
Olen teinud proovisõitu Hilux´iga, L200´ga ja D-Max´iga. L200 oli neist kõige kehvema sõidumugavusega, proovisin kõikidel kohtadel istuda, sõita jne. Juhikoht ei olnud konkurentidest oluliselt kehvem, aga mujal ei kannatanud üldse kriitikat. D-max ja Hilux olid minu jaoks suhteliselt võrdsed ja jäid mitsust ette.
Pets
Pets
Chevy Blazer S-10, 4.3 sport
Tänan nõuannete eest. Hilux on kindlasti parim, aga kui raha üle 200 tuhande eriti ei taha kulutada, siis peaks piirduma 2.5 mootoriga ja auto venib sellega nagu tigu (proovinud ei ole arvan nii
Seega langeb kastikas valikust välja. Nüüd on jäänud sõelale veel Jeep Grand Cherokee ja Subaru Outback/Forester. Selle raha eest saab kindlasti üsna hooldusvaba ja Jeebiga võrreldes öko Subaru. Jeebi pluss on jälle võimalus suvalises kohas põllule keerata ja ei pea muretsema, et stange lumehanges tükkideks läheb. Jeebi miinus on vist mitte eriti töökindel elektroonika ja 4.7V8 on minu jaoks ka üsna udune teema. Diislil pole suurt mõtet, sest aastane läbisõit jääks autol 10 000 km allapoole. Kui just keegi mõnd väga head 2.7-st eksemplari ei paku... Hirmus keeruline on auto valimine. Ilma mõtlemata ostaks III-IV põlvkonna Toyota 4Runneri. Aga neid Eestis pakutakse üliharva.

-
- True Off Roader!
- Postitusi: 1292
- Liitunud: P Juul 05, 2009 4:57 pm
- Asukoht: Metsaelajate keskel Haanjamaa serval
Tegin proovisõitu kõigiga kastikatega peale L-200, kuna selle pedevälimus ei istu no kohe üldse.pets9555 kirjutas:Olen teinud proovisõitu Hilux´iga, L200´ga ja D-Max´iga. L200 oli neist kõige kehvema sõidumugavusega, ... D-max ja Hilux olid minu jaoks suhteliselt võrdsed ja jäid mitsust ette.
Pets
Mulle Hiluxi vedrustuse jäikus ja mootori uimasus ei istunud, ka käimar oli ebamugav.
Käigukasti ja mootori koostöös jättis kõige sõiduautolikuma mulje Mazda, samas vedrustus ikka raputas.
Nissan NP300-l viskas üle vastu põlve hõõruv vahekasti kang, aga välimuselt kõige soliidsem, tagasihoidlik kuid mehine stiil, Navara liig suur ja ka kallis, mõttetult luksuslik.
Jäin Isuzu peale sõidumugavuselt, eriti vedrustuse omadustelt pean parimaks, suurimaks puuduseks pean tal servomootoriga aeglusti ja neliveo lülitust, nelivedu lülitub liig aeglaselt hädaolukorras, aeglusti aga mitte iga kord, peab meelitama.
Ütleks paas sõna Mitsu kaitseks.
Eelmis aasta alguses sai ka ühele tegelasele autot otsitud.
Valik ja tingimused suht sarnased(raha oli suts rohkem) ja lõpuks ostetud sai Mitsu.
Välimus on alguses ainuke mis häiris aga sai kuudi peale ja asi muutus.
Nüüd masin olnud juba üle aasta ja omanik väga rahul.
Eriti ei lagune(ostes oli veel garantii),läbivus eeskujulik(super select),suht öko.
Ja suudab ennast liigutada ka koos raske käruga.
Eelmis aasta alguses sai ka ühele tegelasele autot otsitud.
Valik ja tingimused suht sarnased(raha oli suts rohkem) ja lõpuks ostetud sai Mitsu.
Välimus on alguses ainuke mis häiris aga sai kuudi peale ja asi muutus.
Nüüd masin olnud juba üle aasta ja omanik väga rahul.
Eriti ei lagune(ostes oli veel garantii),läbivus eeskujulik(super select),suht öko.
Ja suudab ennast liigutada ka koos raske käruga.
Pakun autoremondi teenust Haapsalus.
'Ostaks mõtlemata' tähenas seda, et III põlvkonna 3.4 mootor on tuntud oma vastupidavuse poolest ja Toyota ja kvaliteet on sünonüümid. Minu II põlvkonna 4Runneri 3.0V6 töötas ka ülihästi (s.n. 220 tuhat km). Mitsude kohta mul midagi väga positiivset pole kõrvu jäänud. Pajero Spordi diislid tunduvad tehniliste näitajete alusel üsna uimased.
- TiitR
- I live off from the mud
- Postitusi: 5765
- Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa
LC90 on selle raha eest juba natuke "vana"..samas mingi riidest sisu ja manuaal kepikesega LC120-ne võib sinna auku juba leida: http://www.auto24.ee/used/684522
Vana küll.Aga minu elu on nüidanud ,mida lihtsam seda kindlam.Keerulisi elektri ja muid vidinaid seoses küttesüsteemidega ei oska meil tegelikult keegi remontida,uusi tükke oskan mina ka külge panna.Endale ostaks üldse Hj 60 ne,Remondiks kere ära ja lihtsalt sõidaks,see on ikka tõsine rauast auto.On jah küll moraalselt vananenud,ei ole ka paugu pill,aga on lihtsalt remonditav ja saab ise jagu.Ainult korralikke pole saada.Kui sedasorti vana auto ikka korralikult siledaks ajada,mulle nad küll meeldivad.Aga asi on maitses muidugi.
olge marurahulikud!