tõstukiga taevaalla tõstmine eimaksa ehk suurt midagi aga mis puutub kliirensi suurendamisse on juba iseasi Räägi täpsemalt mida tehatahad ja mis on su eesmärk jne
Minu ja paljude teiste kogenud Niva omanike SÕBRALIK soovitus. Ära kuluta oma aega ja raha Niva suuremaks modifitseerimiseks.
Jää maksimsumõõduaga rahevi (205/80 R16) juurde ja sul jäävad kõik vajalikud pulgad reeglina terveks. Niva suurem modimine on umbtee ja lõputu rahaauk.
Kui tahad mõnd autot tõsta ja arendada, vali täistalasildadega maastur.
Tõrtmisel puudub tõesti mõte, sest 205-80-16 mahub ilma tõstmata alla ja tõstmine maastikuomadusi väga ei paranda.Küll aga halvendab sõiduomadusi.Vintsi paigaldamisel võib ju kompenseerimiseks vedrude aluseid vähe muuta. http://fotoalbum.ee/photos/rainer1221/31392115
Pigem võiks silla kere külge kinnitada ja selle lahtituleku ja purunemise mure unustada. http://fotoalbum.ee/photos/rainer1221/sets/515563/
Normaal Niva modimise lugu (TR1 reeglite piires) www.lahe.net/landy/niva
Kui huvi, võid mulle helistada ja räägin, mida KINDLASTI teha ja mida KINDLASTI mitte teha Niva juures seda maastikusuutlkumaks muutes.
Minu Niva on tõstetud 50mm ja ma olen väga rahul, mitte midagi ei pudene kuskilt. Tõstetud vedrutaldrikutest, mis on väga odav ja lihtne ning töötav lahendus.
antsa911 kirjutas:Minu Niva on tõstetud 50mm ja ma olen väga rahul, mitte midagi ei pudene kuskilt. Tõstetud vedrutaldrikutest, mis on väga odav ja lihtne ning töötav lahendus.
antsa911 kirjutas:Sidurile väga ei meeldi jah suure pidamisega rehvid, seega kui veel ostmata, siis tasub Saharade asemel hoopis võibolla Rangerite peale mõelda.
Mina olen igatahes hetkel rahul valikuga, masin läks ka tugevdamisse (sillakinnitused jms) et suured rattad kahju ei teeks.
siduriga ei juhtu midagi kui ise kärssama ei lase.pigem tunne muret esimeste poolteljeotste pärast,eriti sisemiste. Tagasilla kinnitusvardaid tasuks ka nats isasemaks toota ja vahekasti kinnitused üle vaadata siis saab isegi natuke aega sõita
Mul nival suurem remont käsil, on mõte natuke tõsta aga ei tahaks vedru taldrikuid ümber teha, et äkki läheb maantee juhitavus väga vedelaks,
prooviks esialgu neid 01 vedru aluseid mida lihtne jälle eemaldada.
Kui ikkagi plaanid kunagi NIVAT tõstma hakata, siis mine Veerenni´LADA poodi. Sealt ilusti küsides saab NIVALE tõste vedrude sarja. Ise ostsin ka. Tagavedrud tõmbasid amordid täiesti lahti, aitas sillaküljes amordikinnituste ümber keevitamine( kõrguse lisa sain taha kusagil üle 10cm. Kui nüüd mäletan siis oli kokku tõste mul taga 17cm aga sinna sisse vist kuulusid ka suuremad rehvid.) Täpselt ei mäleta, võisin ka 10 cm vähem pakkuda. Ees tuleb teha ülemisele sarniirile flants vahele( kusagil 6cm oleks hea), siis amordikinnitused ka taldriku pealt kõrgemale, muidu ei suuda sa amorte kuidagi paigaldada( mina tegin ka selle kusagil 6cm, vaatasin, et amort jääks tavaasendis keskele). Välimised rooliotsad ei ulatanud enam kuidagi ja need sai siis parem vasaku vastu ära vahetatud ja otsad suunaga alla paigaldatud.
Kuna mina ei piirdunud ainult nendest vedrudest saadava tõstega, mis muidu on ka muljet avaldav, siis kuulus mul sinna juurde veel hulk tööd. Kogu selle juurde käis minu auto puhul muidugi esisillal ülemiste ja alumiste vedrukandurite vahetus. Taga sai paralleelvarrastega natuke nalja tehtud, ehk siis need pikemaks keevitatud kuna sild tahtis liiga ette tulla ja ristivarras(stabikas) ka pikem kuna sild ronis ühele poolele ää.