Tõstmine?
Moderaatorid: Landy, Moderators
- MootorNiva
- Off Roader Wannabe
- Postitusi: 21
- Liitunud: L Jaan 30, 2010 8:20 pm
Tõstmine?
Tere kas keegi Niva meestest oskab öelda kui palju maksab Niva tõstmine?
Ise veel algaja
Ise veel algaja
- coollaager
- Mudder
- Postitusi: 58
- Liitunud: N Jaan 03, 2008 10:49 pm
- Asukoht: Tõrva
- Kontakt:
tõstukiga taevaalla tõstmine eimaksa ehk suurt midagi aga mis puutub kliirensi suurendamisse on juba iseasi Räägi täpsemalt mida tehatahad ja mis on su eesmärk jne
http://fotoalbum.ee/photos/coollaager/sets
Kaartivaataja-atlaseamatöör GPS`i puudumisel kas või tähtede järgi
Kaartivaataja-atlaseamatöör GPS`i puudumisel kas või tähtede järgi
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17328
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Minu ja paljude teiste kogenud Niva omanike SÕBRALIK soovitus. Ära kuluta oma aega ja raha Niva suuremaks modifitseerimiseks.
Jää maksimsumõõduaga rahevi (205/80 R16) juurde ja sul jäävad kõik vajalikud pulgad reeglina terveks. Niva suurem modimine on umbtee ja lõputu rahaauk.
Kui tahad mõnd autot tõsta ja arendada, vali täistalasildadega maastur.
Jää maksimsumõõduaga rahevi (205/80 R16) juurde ja sul jäävad kõik vajalikud pulgad reeglina terveks. Niva suurem modimine on umbtee ja lõputu rahaauk.
Kui tahad mõnd autot tõsta ja arendada, vali täistalasildadega maastur.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Tõrtmisel puudub tõesti mõte, sest 205-80-16 mahub ilma tõstmata alla ja tõstmine maastikuomadusi väga ei paranda.Küll aga halvendab sõiduomadusi.Vintsi paigaldamisel võib ju kompenseerimiseks vedrude aluseid vähe muuta.
http://fotoalbum.ee/photos/rainer1221/31392115
Pigem võiks silla kere külge kinnitada ja selle lahtituleku ja purunemise mure unustada.
http://fotoalbum.ee/photos/rainer1221/sets/515563/
http://fotoalbum.ee/photos/rainer1221/31392115
Pigem võiks silla kere külge kinnitada ja selle lahtituleku ja purunemise mure unustada.
http://fotoalbum.ee/photos/rainer1221/sets/515563/
- MootorNiva
- Off Roader Wannabe
- Postitusi: 21
- Liitunud: L Jaan 30, 2010 8:20 pm
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17328
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Normaal Niva modimise lugu (TR1 reeglite piires)
www.lahe.net/landy/niva
Kui huvi, võid mulle helistada ja räägin, mida KINDLASTI teha ja mida KINDLASTI mitte teha Niva juures seda maastikusuutlkumaks muutes.
Ulemeline Niva ümber ehitamine
www.lahe.net/landy/nivamees
www.lahe.net/landy/niva
Kui huvi, võid mulle helistada ja räägin, mida KINDLASTI teha ja mida KINDLASTI mitte teha Niva juures seda maastikusuutlkumaks muutes.
Ulemeline Niva ümber ehitamine
www.lahe.net/landy/nivamees
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
- MootorNiva
- Off Roader Wannabe
- Postitusi: 21
- Liitunud: L Jaan 30, 2010 8:20 pm
-
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 118
- Liitunud: R Dets 26, 2008 5:58 pm
- Asukoht: Tallinn/Keila/Põltsamaa
Sidurile väga ei meeldi jah suure pidamisega rehvid, seega kui veel ostmata, siis tasub Saharade asemel hoopis võibolla Rangerite peale mõelda.
Mina olen igatahes hetkel rahul valikuga, masin läks ka tugevdamisse (sillakinnitused jms) et suured rattad kahju ei teeks.
Mina olen igatahes hetkel rahul valikuga, masin läks ka tugevdamisse (sillakinnitused jms) et suured rattad kahju ei teeks.
Ostan laste ATV või krossika, pakkumine PS!
siduriga ei juhtu midagi kui ise kärssama ei lase.pigem tunne muret esimeste poolteljeotste pärast,eriti sisemiste. Tagasilla kinnitusvardaid tasuks ka nats isasemaks toota ja vahekasti kinnitused üle vaadata siis saab isegi natuke aega sõitaantsa911 kirjutas:Sidurile väga ei meeldi jah suure pidamisega rehvid, seega kui veel ostmata, siis tasub Saharade asemel hoopis võibolla Rangerite peale mõelda.
Mina olen igatahes hetkel rahul valikuga, masin läks ka tugevdamisse (sillakinnitused jms) et suured rattad kahju ei teeks.
-
- Mudder
- Postitusi: 93
- Liitunud: L Sept 27, 2008 2:21 am
- Asukoht: Keila
Kui ikkagi plaanid kunagi NIVAT tõstma hakata, siis mine Veerenni´LADA poodi. Sealt ilusti küsides saab NIVALE tõste vedrude sarja. Ise ostsin ka. Tagavedrud tõmbasid amordid täiesti lahti, aitas sillaküljes amordikinnituste ümber keevitamine( kõrguse lisa sain taha kusagil üle 10cm. Kui nüüd mäletan siis oli kokku tõste mul taga 17cm aga sinna sisse vist kuulusid ka suuremad rehvid.) Täpselt ei mäleta, võisin ka 10 cm vähem pakkuda. Ees tuleb teha ülemisele sarniirile flants vahele( kusagil 6cm oleks hea), siis amordikinnitused ka taldriku pealt kõrgemale, muidu ei suuda sa amorte kuidagi paigaldada( mina tegin ka selle kusagil 6cm, vaatasin, et amort jääks tavaasendis keskele). Välimised rooliotsad ei ulatanud enam kuidagi ja need sai siis parem vasaku vastu ära vahetatud ja otsad suunaga alla paigaldatud.
Kuna mina ei piirdunud ainult nendest vedrudest saadava tõstega, mis muidu on ka muljet avaldav, siis kuulus mul sinna juurde veel hulk tööd. Kogu selle juurde käis minu auto puhul muidugi esisillal ülemiste ja alumiste vedrukandurite vahetus. Taga sai paralleelvarrastega natuke nalja tehtud, ehk siis need pikemaks keevitatud kuna sild tahtis liiga ette tulla ja ristivarras(stabikas) ka pikem kuna sild ronis ühele poolele ää.
Kuna mina ei piirdunud ainult nendest vedrudest saadava tõstega, mis muidu on ka muljet avaldav, siis kuulus mul sinna juurde veel hulk tööd. Kogu selle juurde käis minu auto puhul muidugi esisillal ülemiste ja alumiste vedrukandurite vahetus. Taga sai paralleelvarrastega natuke nalja tehtud, ehk siis need pikemaks keevitatud kuna sild tahtis liiga ette tulla ja ristivarras(stabikas) ka pikem kuna sild ronis ühele poolele ää.