Y61 Õhulugeja
Moderaatorid: jr, Moderators
Paar lolli küsimust aga mine tea...
- kütusefilter?
- paagi sõel (kui tal üldse on)?!
- kas ta tühikäigul läheb paremini pöördesse?
- oled sa kindel, et see auto üldse paremini liikuma peab?
Ja siis veel eriti loll küsimus - ega sul gaasipedaali all vaip rullis pole? Mul sõber otsis oma dislast pesukotil mitu kuud viga, kuni lõpuks selleni välja jõudis.
- kütusefilter?
- paagi sõel (kui tal üldse on)?!
- kas ta tühikäigul läheb paremini pöördesse?
- oled sa kindel, et see auto üldse paremini liikuma peab?

Ja siis veel eriti loll küsimus - ega sul gaasipedaali all vaip rullis pole? Mul sõber otsis oma dislast pesukotil mitu kuud viga, kuni lõpuks selleni välja jõudis.

1. Kütuse filtrid OK
2. Paagisõelast ei tea midagi, aga kui ta kätte ei saaks siis selle "tunneks" ära
3. tyhikäik ka samasgune tuim
4. nu krt, enne käis parmini edasi.
Kui asi ikka turboni jõudis siis oli TUNDA et "turbo tuli", nyyd jahh, tunned et tuleb aga ........
5. Mul "kummist renn", seega vastus, ei
Best
Tony
2. Paagisõelast ei tea midagi, aga kui ta kätte ei saaks siis selle "tunneks" ära
3. tyhikäik ka samasgune tuim
4. nu krt, enne käis parmini edasi.
Kui asi ikka turboni jõudis siis oli TUNDA et "turbo tuli", nyyd jahh, tunned et tuleb aga ........
5. Mul "kummist renn", seega vastus, ei
Best
Tony
Something between the mud and deep mud
Patrol 2,8 Y61 x2
UAZ 469
GSM: +372 5(yks)(three)(üks)(tri)(пят)3
Patrol 2,8 Y61 x2
UAZ 469
GSM: +372 5(yks)(three)(üks)(tri)(пят)3
mina prooviks kütet veits peale koputada.omal sama viga,peale pumba rem oli minek ok ,aga tahm taga.mitte erit aga ikkagi,hakkasin ülevaatust põdema ja lasin rem mehel kütet maha võtta,koos tahmaga kadus ka kiirendus,ülevaatus muidugi ok,aga lasen vist tagasi seada .see paras teadus.et ise torkida.jutt vähe segane aga loodan et saad aru.ps me vist rääkisime ka seda tel.teel.
patrol y61 2,8 99a
- Taavi2101
- Fitting 38"
- Postitusi: 253
- Liitunud: T Apr 07, 2009 9:51 am
- Asukoht: Järsi-Assaku-Tallinn 56502393
Saab ikka. Võta pistik maha ja ongi kõik.nissan kirjutas:üks rumal mõttesähvatus,kas ei anna kuidagi sellest õhulugejast mööda hiilida,remontida .restaureerida jne.,tänapäeval ju kõik võimalik,nurgatagused igasuguseid nupumehi täis?
Mootori aju ei arvesta enam tegelikku õhu kulu vaid võtab tehases programeeritud keskmise.
Ega auto siis eriti korralikult liikuda ei viitsi ja kütet võtab kah rohkem
- TiitR
- I live off from the mud
- Postitusi: 5765
- Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa
Bemmil näiteks oli vastupidi. Kui lugeja peetis, siis venis kui tatt, samas kui pistiku eemaldasin, siis liikus üsna talutavalt edasi. Ilmselt siis arvestaski mingeid keskmisi andmeid ajust vms.?sirr kirjutas:Pistik maas on avariireiim, mis võrdub mittetöötava lugejaga ehk tulemuseks on see, et kiirendus ja jõud on nullilähedane. 50-neni venitab miski 15-20 sekundit.
Mul läks eelmisel kevade keset AO võistlust lugeja pekki ning pool trassi tuli sellise autoga sõita. Oli väga vahva
Minu saaga oli selline, et alguses otsisin abi esindusest (räägin õhulugejast)sirr kirjutas:mul oleks ka väike huvi 3.0TD õhulugeja hinna vastu
Seal oli hind ca. 11 000Kr . (koodid - 22680-AD201 või 22680-AD20A )
Kuna seda raha ma maksta ei soovinud, siis sai edasi otsitud.
Välja jõudsin sellisesse kohta nagu Melasi auto oü . Täpselt sama asi B osana ( siiani toimib ilusti - 2 aastat siis) . hind koos käibega oli 1025kr, ehk 10X odavam . koodiks oli seal poes sellel 05-93127 .
Pärast lasin kodeerida esinduses!
4x4