Y61 Õhulugeja

Moderaatorid: jr, Moderators

Kasutaja avatar
TiitR
I live off from the mud
Postitusi: 5765
Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa

Postitus Postitas TiitR »

Kuidas EGR toimetab?
Kasutaja avatar
Tony
Rock Crawler
Postitusi: 648
Liitunud: L Mär 08, 2003 7:42 pm
Asukoht: Harjumaa, Tutermaa

Postitus Postitas Tony »

TiitR kirjutas:Kuidas EGR toimetab?
Õige, see ka neutraliseeritud.

Tony
Something between the mud and deep mud
Patrol 2,8 Y61 x2
UAZ 469
GSM: +372 5(yks)(three)(üks)(tri)(пят)3
Kasutaja avatar
sirr
Rock Crawler
Postitusi: 856
Liitunud: N Veebr 27, 2003 11:23 pm
Asukoht: Vääna-Jõesuu
Kontakt:

Postitus Postitas sirr »

Paar lolli küsimust aga mine tea...
- kütusefilter?
- paagi sõel (kui tal üldse on)?!
- kas ta tühikäigul läheb paremini pöördesse?
- oled sa kindel, et see auto üldse paremini liikuma peab? :)

Ja siis veel eriti loll küsimus - ega sul gaasipedaali all vaip rullis pole? Mul sõber otsis oma dislast pesukotil mitu kuud viga, kuni lõpuks selleni välja jõudis. :D
Kasutaja avatar
Tony
Rock Crawler
Postitusi: 648
Liitunud: L Mär 08, 2003 7:42 pm
Asukoht: Harjumaa, Tutermaa

Postitus Postitas Tony »

1. Kütuse filtrid OK
2. Paagisõelast ei tea midagi, aga kui ta kätte ei saaks siis selle "tunneks" ära
3. tyhikäik ka samasgune tuim
4. nu krt, enne käis parmini edasi.
Kui asi ikka turboni jõudis siis oli TUNDA et "turbo tuli", nyyd jahh, tunned et tuleb aga ........
5. Mul "kummist renn", seega vastus, ei

Best
Tony
Something between the mud and deep mud
Patrol 2,8 Y61 x2
UAZ 469
GSM: +372 5(yks)(three)(üks)(tri)(пят)3
nissan
Off Roader Wannabe
Postitusi: 32
Liitunud: E Juun 05, 2006 9:46 am
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas nissan »

mina prooviks kütet veits peale koputada.omal sama viga,peale pumba rem oli minek ok ,aga tahm taga.mitte erit aga ikkagi,hakkasin ülevaatust põdema ja lasin rem mehel kütet maha võtta,koos tahmaga kadus ka kiirendus,ülevaatus muidugi ok,aga lasen vist tagasi seada .see paras teadus.et ise torkida.jutt vähe segane aga loodan et saad aru.ps me vist rääkisime ka seda tel.teel.
patrol y61 2,8 99a
nissan
Off Roader Wannabe
Postitusi: 32
Liitunud: E Juun 05, 2006 9:46 am
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas nissan »

üks rumal mõttesähvatus,kas ei anna kuidagi sellest õhulugejast mööda hiilida,remontida .restaureerida jne.,tänapäeval ju kõik võimalik,nurgatagused igasuguseid nupumehi täis?
patrol y61 2,8 99a
Kasutaja avatar
Taavi2101
Fitting 38"
Postitusi: 253
Liitunud: T Apr 07, 2009 9:51 am
Asukoht: Järsi-Assaku-Tallinn 56502393

Postitus Postitas Taavi2101 »

nissan kirjutas:üks rumal mõttesähvatus,kas ei anna kuidagi sellest õhulugejast mööda hiilida,remontida .restaureerida jne.,tänapäeval ju kõik võimalik,nurgatagused igasuguseid nupumehi täis?
Saab ikka. Võta pistik maha ja ongi kõik.
Mootori aju ei arvesta enam tegelikku õhu kulu vaid võtab tehases programeeritud keskmise.
Ega auto siis eriti korralikult liikuda ei viitsi ja kütet võtab kah rohkem
Kasutaja avatar
Smithers
Mudder
Postitusi: 90
Liitunud: T Nov 22, 2005 11:18 am

Postitus Postitas Smithers »

Õhulugejast hiilitakse mööda ka kõikvõimalike chiptuningutega. Või siis söödetakse õhulugejale valeinfot.
Hyundai Terracan
Kasutaja avatar
sirr
Rock Crawler
Postitusi: 856
Liitunud: N Veebr 27, 2003 11:23 pm
Asukoht: Vääna-Jõesuu
Kontakt:

Postitus Postitas sirr »

Pistik maas on avariirežiim, mis võrdub mittetöötava lugejaga ehk tulemuseks on see, et kiirendus ja jõud on nullilähedane. 50-neni venitab miski 15-20 sekundit.
Mul läks eelmisel kevade keset AO võistlust lugeja pekki ning pool trassi tuli sellise autoga sõita. Oli väga vahva :D
Gennadi
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 128
Liitunud: K Veebr 25, 2009 10:07 am

Postitus Postitas Gennadi »

Egas Sa pole saanud mõõta turbo rõhku sõites?
Kasutaja avatar
TiitR
I live off from the mud
Postitusi: 5765
Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa

Postitus Postitas TiitR »

sirr kirjutas:Pistik maas on avariirežiim, mis võrdub mittetöötava lugejaga ehk tulemuseks on see, et kiirendus ja jõud on nullilähedane. 50-neni venitab miski 15-20 sekundit.
Mul läks eelmisel kevade keset AO võistlust lugeja pekki ning pool trassi tuli sellise autoga sõita. Oli väga vahva :D
Bemmil näiteks oli vastupidi. Kui lugeja peetis, siis venis kui tatt, samas kui pistiku eemaldasin, siis liikus üsna talutavalt edasi. Ilmselt siis arvestaski mingeid keskmisi andmeid ajust vms.?
Kasutaja avatar
Tony
Rock Crawler
Postitusi: 648
Liitunud: L Mär 08, 2003 7:42 pm
Asukoht: Harjumaa, Tutermaa

Postitus Postitas Tony »

Gennadi kirjutas:Egas Sa pole saanud mõõta turbo rõhku sõites?
seda pole ma veel mõõtnud eeldades et kui turbo remos käis siis ta ka töötab.

Tony
Something between the mud and deep mud
Patrol 2,8 Y61 x2
UAZ 469
GSM: +372 5(yks)(three)(üks)(tri)(пят)3
Kasutaja avatar
hans
Rock Crawler
Postitusi: 510
Liitunud: E Mär 17, 2008 8:39 pm
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas hans »

äkki laseb turbo rõhuklapp liiga ruttu rõhu välja ega tekita piisavalt rõhku,et mootor korralikult liiguks?
Gennadi
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 128
Liitunud: K Veebr 25, 2009 10:07 am

Postitus Postitas Gennadi »

Ma soovitan Sul igaks juhuks ära kontrollida turbo rõhk, see lihtne tegevus, kolmik koos volla ja kellaga vahele ning gaasi. Kui see tehtud, siis jälle üks asi kontrollitud ja välistatud.
rak-kim
Mudder
Postitusi: 90
Liitunud: E Dets 01, 2008 6:01 pm
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas rak-kim »

sirr kirjutas:mul oleks ka väike huvi 3.0TD õhulugeja hinna vastu
Minu saaga oli selline, et alguses otsisin abi esindusest (räägin õhulugejast)
Seal oli hind ca. 11 000Kr . (koodid - 22680-AD201 või 22680-AD20A )

Kuna seda raha ma maksta ei soovinud, siis sai edasi otsitud.

Välja jõudsin sellisesse kohta nagu Melasi auto oü . Täpselt sama asi B osana ( siiani toimib ilusti - 2 aastat siis) . hind koos käibega oli 1025kr, ehk 10X odavam . koodiks oli seal poes sellel 05-93127 .

Pärast lasin kodeerida esinduses!
4x4
Vasta

Mine “Nissan / Renault”