patroli turbo

Moderaatorid: jr, Moderators

kala
DJ ja AÜ
Postitusi: 1381
Liitunud: K Nov 10, 2004 11:57 am
Asukoht: viimsi

Postitus Postitas kala »

mingi lõtke peab olema ja sellepärast turbomootoritel ei olegi soovitav esimese paari minuti jooksul pööret anda,sest selle ajaga see juba paisub!
56157755
casca
Fitting 44"
Postitusi: 420
Liitunud: R Veebr 04, 2005 2:44 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas casca »

jätke lõtku üle vaidlemine, sest seal pole mingit lõtku. mina oma käega seda küll vähemalt ei tundnud. aga mootor on ikka õline! ja ega kellelgi ei juhtu olema seda kummitoru mis õhupuhastist turbosse läheb. ma suutsin oma oma veits vigastada :oops:
Offroadiga tegelnud alates 2006.
Päkapikk
Fitting 38"
Postitusi: 240
Liitunud: K Veebr 01, 2006 12:55 pm

Postitus Postitas Päkapikk »

Lõtk peab olema. Turbo laagriteks on liuglaagrid ja õli tsentreerib turbo. Turbo peaks libisema õlipadjal:)
Ärge lööge, kui loll jutt on. Samas BMW 525tds mootori puhul see kehtis. Minu käes sõitis see auto >100000 õlise õhuvoolikuga ja mingi turbofriik väitis, et väike õlileke võlli pukside vahelt on normaalne, nagu ka kerge lõtk.
al
True Off Roader!
Postitusi: 1126
Liitunud: T Apr 22, 2003 11:47 am
Asukoht: Elva

Postitus Postitas al »

Järelikult oli ka minu soetatud Scania trubo juba uuest peast piiksus, sest pikilõtk oli võrreldav klapvahe lõtkuga ja oli tunda ka ristivõlli lõtku. Vana lõtkud lubasid rootori labadel korpusesse lõikuda ja õli läks 180 km peale 7l, mis eraldus valge suitsuna gaasipedaali vabastamisel ja üle 1500 rpm.

Esimene märk turbo piiksu minekust ikka õli sattumine sisselaskesse/intercoolerisse ja väljalaskesse. seda viimast tavaliselt ei näe, sest õli lihtsalt põleb ära.
Vasta

Mine “Nissan / Renault”