õli lendas uaz 469l
Moderaatorid: jr, Landy, Moderators
-
jannuhellu
- Off Roader Wannabe
- Postitusi: 48
- Liitunud: E Jaan 11, 2010 8:58 pm
- Asukoht: viljandi;tartu kallaste
mina soovitan küll kasutada mingit paremat õli kui ziguli oma.see läheb soojast peast vedelaks nagu k..si ja ei ole määrde omadustelt parim.oma bussil oli ka alguses selline õli sees,külma mootoriga oli surve ok,aga sooja mootoriga alla 1.sai pandud lääne mineraal sisse ja nüüd on ka sooja mootoriga õlisurve tühikäigul 2juures ja nati pealegi.jannuhellu kirjutas:ülo ärist ostsin.vana ütles et ziguli õli om häää küll sinna
-
jannuhellu
- Off Roader Wannabe
- Postitusi: 48
- Liitunud: E Jaan 11, 2010 8:58 pm
- Asukoht: viljandi;tartu kallaste
Õli viga see nüüd kindlasti pole, et rõhku pole, olgu või "zigulli" õli.
Ei mäleta kus, aga kuskil peab olema reduktsioonklapp, mis avaneb kui õlirõhk peaks mingil põhjusel liiga kõrgeks minema... see võib mingil põhjusel irvakil olla. Ega mujale see rõhk eriti kaduda ei saa kui on saalede poolest ok mootor.
Ei mäleta kus, aga kuskil peab olema reduktsioonklapp, mis avaneb kui õlirõhk peaks mingil põhjusel liiga kõrgeks minema... see võib mingil põhjusel irvakil olla. Ega mujale see rõhk eriti kaduda ei saa kui on saalede poolest ok mootor.
gaz fs 1
UAZ´i mootoril asub reduktsioonklapp õlipumba seesGC kirjutas:Õli viga see nüüd kindlasti pole, et rõhku pole, olgu või "zigulli" õli.
Ei mäleta kus, aga kuskil peab olema reduktsioonklapp, mis avaneb kui õlirõhk peaks mingil põhjusel liiga kõrgeks minema... see võib mingil põhjusel irvakil olla. Ega mujale see rõhk eriti kaduda ei saa kui on saalede poolest ok mootor.
-
jannuhellu
- Off Roader Wannabe
- Postitusi: 48
- Liitunud: E Jaan 11, 2010 8:58 pm
- Asukoht: viljandi;tartu kallaste
Kunagi vanal ajal oli esivanemal uaz kastikas, mis töötas täitsa ok, aga ka tühikäigul sooja mootoriga oli õlirõhk olematu.
Tõenäoliselt on õli leke nukkvõlli saalede vahelt, neid eriti rem. käigus ei vahetatud ja need ei tee häält ka, kuigi lõtk sees.
Muidugi võib veel igasuguseid ime põhjuseid olla, mis vene tehnikaga ikka kaasas käivad.
Aga ära heida meelt, hakka otsast arutama. Alustuseks tutvu selle mootori õlitusskeemiga, mille saad siit samast foorumist.
Tõenäoliselt on õli leke nukkvõlli saalede vahelt, neid eriti rem. käigus ei vahetatud ja need ei tee häält ka, kuigi lõtk sees.
Muidugi võib veel igasuguseid ime põhjuseid olla, mis vene tehnikaga ikka kaasas käivad.
Aga ära heida meelt, hakka otsast arutama. Alustuseks tutvu selle mootori õlitusskeemiga, mille saad siit samast foorumist.
gaz fs 1
-
jannuhellu
- Off Roader Wannabe
- Postitusi: 48
- Liitunud: E Jaan 11, 2010 8:58 pm
- Asukoht: viljandi;tartu kallaste
Aga õlituli läheb ka põlema kui mootor soojaks läheb. Kui.mootor külm on siis on tuli kustunud...eks ma homme siis ostan uued andurid.vana peal töötasid nad küll,krt neil siis viga hakkas nii äkki ....
mootoril muidu uued saaled,nukkvõll,väntvõll kolvid,rõngad,veepump,ÕLIPUMP (mille nüüd maha kakkusin ja vana vastu vahetasin) ...midagi oli veel aga ma ka neid kõiki juppe meelde ei jätnud mis ette loeti kui mootori ostsin.
mootoril muidu uued saaled,nukkvõll,väntvõll kolvid,rõngad,veepump,ÕLIPUMP (mille nüüd maha kakkusin ja vana vastu vahetasin) ...midagi oli veel aga ma ka neid kõiki juppe meelde ei jätnud mis ette loeti kui mootori ostsin.
-
jannuhellu
- Off Roader Wannabe
- Postitusi: 48
- Liitunud: E Jaan 11, 2010 8:58 pm
- Asukoht: viljandi;tartu kallaste
Kuna sa katsetasid ka oma vana õlipumbaga,siis viga ei ole õlipmbas ega ka redukts.klapis. Vii mootor tagasi ja nõua kulud müüjalt ! pole sinu mure otsida vigu mootoris,mida sa pole ise remontinud - see ikka tegija asi!
Võib olla,et plokkis on viga,mida polegi võimalik kõrvaldada,ei hakka rohkemat seletama.
Ka väikeses töökojas saab suuri töid teha!
Enne muude meeleheitlike otsuste tegemist võiks klapikambrikaane maha võtta ja korra käima panna.Näiteks on võimalik nookuritelje otsast punni lahtitulek.Veel meenub õliradika klapi kinnijäämine ja detailide puudumine.
Üldiselt nukkvõllilaagreid keegi eriti ei vahetanud ja sinna surve kadumine
võimalik.Oli ju neid vaja peale sissepressimist pika erihõõritsaga läbi ajada
ja sellega võis ka laagri õlikanali kohalt ära liigutada ja plokis ringi tõmmata.
Nukkvõllilaagreid sobitasid paljud tegijad võllikaelte treimisega ja kui seal
mõõtmisel eksitud, siis mõni kael loksub ja laseb õli välja.
Veel on võimalik, et nukahammasratta õlitoru on panemata.
Ühesõnaga tundmatu tegija remonditud mootori ost on riskantne äri.
Üldiselt nukkvõllilaagreid keegi eriti ei vahetanud ja sinna surve kadumine
võimalik.Oli ju neid vaja peale sissepressimist pika erihõõritsaga läbi ajada
ja sellega võis ka laagri õlikanali kohalt ära liigutada ja plokis ringi tõmmata.
Nukkvõllilaagreid sobitasid paljud tegijad võllikaelte treimisega ja kui seal
mõõtmisel eksitud, siis mõni kael loksub ja laseb õli välja.
Veel on võimalik, et nukahammasratta õlitoru on panemata.
Ühesõnaga tundmatu tegija remonditud mootori ost on riskantne äri.