õli lendas uaz 469l
Moderaatorid: jr, Landy, Moderators
-
jannuhellu
- Off Roader Wannabe
- Postitusi: 48
- Liitunud: E Jaan 11, 2010 8:58 pm
- Asukoht: viljandi;tartu kallaste
Mis siin ikka tublid...pole kogemusi kap remonditud mootori käima ajamises, mõne targema näpunäited oleks teretulnud kui keegi viicib oma tarkust jagada
mõned pildid ka siis ettevõtmisest
http://pilt.delfi.ee/my_album/161715/?page=1
mõned pildid ka siis ettevõtmisest
http://pilt.delfi.ee/my_album/161715/?page=1
- totu
- I live off from the mud
- Postitusi: 2889
- Liitunud: N Sept 06, 2007 8:26 pm
- Asukoht: Kallavere, kui just ära ei ole.
...oleks kogemused, oleks kevadet oodanudjannuhellu kirjutas:Mis siin ikka tublid...pole kogemusi kap remonditud mootori käima ajamises, mõne targema näpunäited oleks teretulnud kui keegi viicib oma tarkust jagada
mõned pildid ka siis ettevõtmisest
http://pilt.delfi.ee/my_album/161715/?page=1
Mis seal ikka keerulist, süüde paika, bensiin üles ja tuld. Mõistlik oleks enne õlirõhk üles ajada (UAZ l peaks jagaja alt õlipumba ajamini pääsema). Mõni tilk õli kolbide peale ei tee ka paha, eriti nii miinuselise ilmaga.
Tehtud, mõeldud.
Ilus mootor.jannuhellu kirjutas:Mis siin ikka tublid...pole kogemusi kap remonditud mootori käima ajamises, mõne targema näpunäited oleks teretulnud kui keegi viicib oma tarkust jagada
mõned pildid ka siis ettevõtmisest
http://pilt.delfi.ee/my_album/161715/?page=1
Kui isegi sellise leiaks siis vahetaks isegi mootorit.
-
jannuhellu
- Off Roader Wannabe
- Postitusi: 48
- Liitunud: E Jaan 11, 2010 8:58 pm
- Asukoht: viljandi;tartu kallaste
hey hey täna siis vähe pehmema ilmaga ajasin selle uue käraka käima.aga oh imet krdi õlirõhku ei taha näidata.käivitades õli tuli kustub siis läheb jälle põlema siis annad tuurid kõrgemale läheb põlema kui tuurid alla lasen kustub ära jälle.igavene jama...ja rõhku ka kella peal ei näita.....ei julgend väga lasta käia sellel kärakal
tegin nii ka et seee õli kraan mis laseb õli radikasse keerasin selle lahti ja võtsin vooliku otsast ära ning panin starterit siis lõi küll kõik sealt kraani august õli täis kapote all....et nagu siis on mingi rõhk tal v?
krt seda teab.Äkki peaksin uued andurid ostma v?pakkuge vähemalt midagi
tekkis siuke küsimus ka veel et äkki mul oligi kraan kinni ja õli ei läinud läbi radika tagasi mootorisse ja seetõttu ta ei löönudki rõhku üles või see ei koti teda et kraan kinni on.?
tegin nii ka et seee õli kraan mis laseb õli radikasse keerasin selle lahti ja võtsin vooliku otsast ära ning panin starterit siis lõi küll kõik sealt kraani august õli täis kapote all....et nagu siis on mingi rõhk tal v?
krt seda teab.Äkki peaksin uued andurid ostma v?pakkuge vähemalt midagi
tekkis siuke küsimus ka veel et äkki mul oligi kraan kinni ja õli ei läinud läbi radika tagasi mootorisse ja seetõttu ta ei löönudki rõhku üles või see ei koti teda et kraan kinni on.?
Tallinnas pirni tn on müügil spets voolik üks ots otse mootorisse ja teine kella.margus61 kirjutas:Tõe tooks päevavalgele mehaaniline manomeeter mingis augus kohe pärast õlipumpa. Umbes nii, et kuskilt sebid kella, ca meetrine jupp 3...4 mm vasktoru vahele (et esiaknast näha oleks) ja vanast andurist tutsi joodad üheks tükiks kokku. Ja ongi asjast selge pilt silme ees.
-
jannuhellu
- Off Roader Wannabe
- Postitusi: 48
- Liitunud: E Jaan 11, 2010 8:58 pm
- Asukoht: viljandi;tartu kallaste
selle käraka sain 3000ga
kogu teema oli küljes,karbuss,starter,jagaja,genekas jne ainult tõsta peale.
kogu teema oli küljes,karbuss,starter,jagaja,genekas jne ainult tõsta peale.
Viimati muutis jannuhellu, E Jaan 25, 2010 5:40 pm, muudetud 1 kord kokku.
kui sul mehh. manomeetrit kuskilt saada ei õnnestu,siis : Kas vana mootoriga tuled-näitajad olid normis? Kui olid,siis võta vana mootori andurid ja pane uue peale.Kui muutust ei ole,siis viga ikka mootoris!
Õliradika kraani kinnikeeramine pigem tõstab õlirõhku(pumbal vähem tööd !) ja külmaga ta kinni peakski olema.
Õliradika kraani kinnikeeramine pigem tõstab õlirõhku(pumbal vähem tööd !) ja külmaga ta kinni peakski olema.
Ka väikeses töökojas saab suuri töid teha!
-
jannuhellu
- Off Roader Wannabe
- Postitusi: 48
- Liitunud: E Jaan 11, 2010 8:58 pm
- Asukoht: viljandi;tartu kallaste
vana mootori peal oli kõik tibens-tobens...
kas õlirõhu muidu ajasin ilusti üles kui käitusin nii:
võtsin küünlad maha panin õli sisse ootasin kunas alla vajus,varras normi näitas ja siis panin seni starterit kuni õlituli ära kustus.siis panin küünlad peale ja käima ta läkski.
homme võtan õlifiltri korra maha,vaatan kas see on ikka õline ja siis proovin veel korra käima panna ja piilun klapikambrikaane august sisse kas peksab õli üles.peaks nagu peksma eksju?
kas õlirõhu muidu ajasin ilusti üles kui käitusin nii:
võtsin küünlad maha panin õli sisse ootasin kunas alla vajus,varras normi näitas ja siis panin seni starterit kuni õlituli ära kustus.siis panin küünlad peale ja käima ta läkski.
homme võtan õlifiltri korra maha,vaatan kas see on ikka õline ja siis proovin veel korra käima panna ja piilun klapikambrikaane august sisse kas peksab õli üles.peaks nagu peksma eksju?
-
jannuhellu
- Off Roader Wannabe
- Postitusi: 48
- Liitunud: E Jaan 11, 2010 8:58 pm
- Asukoht: viljandi;tartu kallaste
Pakun, et õlitule ja õlirõhu andurite juhtmed on omavahel vahetuses.jannuhellu kirjutas:hey hey täna siis vähe pehmema ilmaga ajasin selle uue käraka käima.aga oh imet krdi õlirõhku ei taha näidata.käivitades õli tuli kustub siis läheb jälle põlema siis annad tuurid kõrgemale läheb põlema kui tuurid alla lasen kustub ära jälle.igavene jama...ja rõhku ka kella peal ei näita.....ei julgend väga lasta käia sellel kärakal
tegin nii ka et seee õli kraan mis laseb õli radikasse keerasin selle lahti ja võtsin vooliku otsast ära ning panin starterit siis lõi küll kõik sealt kraani august õli täis kapote all....et nagu siis on mingi rõhk tal v?
krt seda teab.Äkki peaksin uued andurid ostma v?pakkuge vähemalt midagi
tekkis siuke küsimus ka veel et äkki mul oligi kraan kinni ja õli ei läinud läbi radika tagasi mootorisse ja seetõttu ta ei löönudki rõhku üles või see ei koti teda et kraan kinni on.?
