LC70 veoskeem
Moderaatorid: jr, Moderators
LC70 veoskeem
tervist asjatundjad
minul selline mure, et spetsialistid ei luba LC70 1987 aasta mudeliga 4x4ga maanteel sõita. nüüd aga kui teed paiguti väga libedad sooviksin seda teha.
Mida ütlete? kas pean kohe kui libe lõik läbi saab autost välja ronima ja hubid välja keerama?
minul selline mure, et spetsialistid ei luba LC70 1987 aasta mudeliga 4x4ga maanteel sõita. nüüd aga kui teed paiguti väga libedad sooviksin seda teha.
Mida ütlete? kas pean kohe kui libe lõik läbi saab autost välja ronima ja hubid välja keerama?
-
tyyp07
- I live off from the mud
- Postitusi: 1740
- Liitunud: P Okt 26, 2008 8:09 pm
- Asukoht: Vääna
- Kontakt:
Mõlemat pidi peaks saama lülitada.
Väljaminekud kasvavad, et järele jõuda sissetulekutele....
http://www.rgb.ee
53449661 Kert
Team Linnamehed
http://www.rgb.ee
53449661 Kert
Team Linnamehed
ehk siis kui libe lõik läbi siis auto peaaegu seisma ja H4 välja?
natuke jama kui arvestada, et vahes on mö libedaoht ja tahaks nagu 4x4 sees hoida aga nagu ma aru saan ei mõju see auto tervisele kuigi hästi.
Millised siis ohud on kui 4x4 ka vähe paremal teel näiteks kruus või märjal asfaldil sees hoida?
natuke jama kui arvestada, et vahes on mö libedaoht ja tahaks nagu 4x4 sees hoida aga nagu ma aru saan ei mõju see auto tervisele kuigi hästi.
Millised siis ohud on kui 4x4 ka vähe paremal teel näiteks kruus või märjal asfaldil sees hoida?
- tarmo
- I live off from the mud
- Postitusi: 5137
- Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Kui on manuaalsed hub'id, siis pole suurt vahet, missugusel kiirusel sa 4veo välja või sisse lülitad. Peaasi, et ei ole parasjagu (väga) suurt veokoormust ega ei ole ka kurvi koht.
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Pole seal häda midagi. ma ei saa aru miks need spetsialistid sulle sellist nõu andsid. Talvel kui libe, või kui viibid pikemalt 4x4 vajaduse tingimustes, hoia hubid sees ja kui on libe(vajadus), sidur alla ja H4 nupp sisse. Pole enam vaja , sidur alla jälle, nupp välja..armatuuris sul 4WD tuluke põleb? PArem on jah kui auto otse sõidaks sel hetkel..ma olen niimoodi sisse-välja lülitand kuni 90kmh maanteel. Pole juhtunud midagi. kui siduriga kannatamatu oled siis teeb koledalt häält, mis pole hea. Kruusa peal võid külma kõhuga 4x4 minna anda. Mis sul seal sildades on? vabadifrid mõlemad? LSD taga , vaba ees?, LSD+LSD? Lukud või keevislukud? ma ei saa tõepoolest aru selle spetsialisti soovitusest. Ja kui sul on mõlemad vabadifrid..näiteks..siis võid sõita südamerahus kogu aeg4X4, suureneb ainult küttekulu veidi. midagi ta seal ei lõhu või ei kahjusta. ja kui on taga LSD sees, kulutab vast kettaid, kui enam ei pea siis tihendusseibid maksavad 54 eek tk amservis. Kui on lukus(lockright nt.) või keevis, siis sööb rehve rohkem.. mulle tundub see sinu spetsialist veits totu.
Metsas käiakse ikka seljakotiga. Jimny.
Ex kallimad: LC LJ73 ja G300td
Ex kallimad: LC LJ73 ja G300td
see küll Offtopic, aga ära häbene aeglusti kasutamist. See ei ole mitte räme eriti hull offroad käik vaid igapäevaseks kasutuseks mõeldud vidin. Igal pool kus tunned et vaja rohkem jõudu ja pööret- mäekünkad maastikul, tuisuvaaludest läbimurdmine, pikem paks lumi, liiv,kasvõi sile ja sügavate aukudega (loe teravad ääred ka) metsatee jne jne. Ühtlusa vedu aeglustiga ära ja kasuta rõõmsalt kasvõi 5. käiguga. Aeglase ukerdamise puhul jääb aeglustiga ära siduri libistamise ja kärsatamise vajadus, ka pidurdamine..valid sobiva käigu, vastavalt tempole ja siis gaasiga mängid aint. Ma sain omal alguses ikka väga idiootselt siduri haisu tuppa. 
Metsas käiakse ikka seljakotiga. Jimny.
Ex kallimad: LC LJ73 ja G300td
Ex kallimad: LC LJ73 ja G300td
pmst saab aeglusti tasase sõidu pealt aeglastele lülitada, kui vahegaasiga käiguvahetus selge. Ega seal palju muud ole, kui sünkrodeta 2k kast.
Ise kasutan aeglustit manööverdamisel, roolivõimu puudumine ja suured rattad. Auto tahab kiiremini liikuda, kui käed keerata jõuavad.
4H tuleb meite isendil vahel maha ainult tagurpidi käiku sisse lülides, ei tea, kas on mingi kang pinges vm jama.
Ise kasutan aeglustit manööverdamisel, roolivõimu puudumine ja suured rattad. Auto tahab kiiremini liikuda, kui käed keerata jõuavad.
4H tuleb meite isendil vahel maha ainult tagurpidi käiku sisse lülides, ei tea, kas on mingi kang pinges vm jama.
- totu
- I live off from the mud
- Postitusi: 2889
- Liitunud: N Sept 06, 2007 8:26 pm
- Asukoht: Kallavere, kui just ära ei ole.
2H/4H lülitub ja on lülitatav igal kiirusel, tingimusel et rummulukud kinni, rehvid ühesugused, rattad ei libise ja auto liigub otse. Kui väljalülitamiseks peab tagurpidi sõitma, on üks kolmest viimasest tingimusest täitmata või sildades erineva ülekandearvuga peaülekanded (seda ennegi juhtunud).al kirjutas:pmst saab aeglusti tasase sõidu pealt aeglastele lülitada, kui vahegaasiga käiguvahetus selge. Ega seal palju muud ole, kui sünkrodeta 2k kast.
Ise kasutan aeglustit manööverdamisel, roolivõimu puudumine ja suured rattad. Auto tahab kiiremini liikuda, kui käed keerata jõuavad.
4H tuleb meite isendil vahel maha ainult tagurpidi käiku sisse lülides, ei tea, kas on mingi kang pinges vm jama.
Tehtud, mõeldud.