Määrde küsimuse juurest jõudsin palju olulisema probleemi juurde:suure hasardiga sai eile tehtud paar proovi ringi ja kahjuks selgus tõsiasi, et sisse lülitatud esisillaga ning rattad vasakule välja keeratud kostus vaikset krõpsumist.Ega pikalt ei mõelnud vaid sai sild osastatud.Tulemuseks:lühike pooltelg korras, kulumisjäljed minimaalsed, simmer läbi.Pikal suured kulumisjäljed, viiest kuulist 2 kandilised.Küsimus siis selline, et kas pikk pooltelg müüakse komplekselt koos kuulide ja välimise otsaga ning ega kellegil ei ole seda poehinnast odavamalt pakkuda?
Eeldan, et ainult kuulide vahetus ilmselt ei aita.
esisilla remont/ üks küsimus juures
Moderaatorid: jr, Landy, Moderators
Alex kirjutas:Määrde küsimuse juurest jõudsin palju olulisema probleemi juurde:suure hasardiga sai eile tehtud paar proovi ringi ja kahjuks selgus tõsiasi, et sisse lülitatud esisillaga ning rattad vasakule välja keeratud kostus vaikset krõpsumist.Ega pikalt ei mõelnud vaid sai sild osastatud.Tulemuseks:lühike pooltelg korras, kulumisjäljed minimaalsed, simmer läbi.Pikal suured kulumisjäljed, viiest kuulist 2 kandilised.Küsimus siis selline, et kas pikk pooltelg müüakse komplekselt koos kuulide ja välimise otsaga ning ega kellegil ei ole seda poehinnast odavamalt pakkuda?
Eeldan, et ainult kuulide vahetus ilmselt ei aita.Samuti oli ära"näritud"välimise otsa külge kinnituv hammasratas ja nn.hubi kapsli sees olev hammasratas aga mõlemad poole hamba pikkuse ulatuses ja erinevad pooled(ühe vasak külg ja teise parem külg)
Ja see jäigi arusaamatuks millest selline jama oli tekkinud.
Esiteks kas pooltelg jookseb käänmikust sirgelt läbi?
Reguleeritakse käändtelje laagrite alla pandavate lehtedega.
Kas püsikiirusliigendi pikilõtku reguleerisite seibidega minimaalseks?
Kui ei reguleerinud, siis ei tsentreeri keskmine kuul liigendit ja kuulide purunemine on võimalik.
Kas keskmise kuuli tsenter lõikub käändtelje avadest tõmmatud mõttelise
joonega?
Reguleeritakse seibide valikuga kummalegi poole püsikiirusliigendit.
Kas rummulukk hambus ikka täispikkuses?
Reguleeritakse tihendi paksuse valiku ja mõõdust väljas varuosa puhul ka
võlli lühendamisega.
Kuule saab sobivate kuulidega laagrist.
Veel ei maksa liialdada maksimaalse pöördenurgaga.
Üle 30* keerates võivad kuulid minna lihvimata pinnale ja liigendi lõhkuda.