uaz mootor ja selle pöörded
Moderaatorid: jr, Landy, Moderators
uaz mootor ja selle pöörded
abi (pigem nõu) oleks vaja uaz 31512 mootoriga. seisab töökaaslase õue peal. kodanik ise kirjaldab probleemi nii :
Tegelikult see töötab küll, aga ei taha külmalt tuure ülesse võtta ja imeb bensiini kui loom. Kui soojaks läheb töötab nagu vana mees, aga mitte nii ühtlaselt, kui tahaks. Kui järsult gaasi anda paugub, keera tühikäigu kruvi või süüte-nurka kuhu tahad.
Tegelikult see töötab küll, aga ei taha külmalt tuure ülesse võtta ja imeb bensiini kui loom. Kui soojaks läheb töötab nagu vana mees, aga mitte nii ühtlaselt, kui tahaks. Kui järsult gaasi anda paugub, keera tühikäigu kruvi või süüte-nurka kuhu tahad.
110 gs
- uOzelfor69
- Rookie
- Postitusi: 5
- Liitunud: N Dets 10, 2009 6:24 pm
- uOzelfor69
- Rookie
- Postitusi: 5
- Liitunud: N Dets 10, 2009 6:24 pm
See töö tehtud. Pragusid ei ole tihendid hermetiseeritud. Karpa (selline "aknaga" ühekambriline) käis lahti tihendid korras, kiirenduspump töötab, kütuse tasapid normis.Ten kirjutas:Mina vaataks üle kõik,mis jääb allapoole karbussi kuni blokini.Tihendid,kinnitused, kollektori võimalikud praod.
Käivitub nagu töötaks 1-2 potti. Tooreklapp kinni, seguklapp lahti. Vahel sureb välja. Mõne aja pärast, ärkavad ka teised silindrid ellu ja ettevaatlikult toorega manipuleerides saab mehe tööle.
- uOzelfor69
- Rookie
- Postitusi: 5
- Liitunud: N Dets 10, 2009 6:24 pm
Jagaja kontakti vahe normis, klapi vahed 1 ja 4 silinder 0,35-0,40mm 2ja3 0,30-0,35mm nagu raamatus.carpets kirjutas:Soovitan kontaktivahe üle vaadata ja ka klapi vahed ära timmida. Võib proovida karpat vahetada.
Klapis auku ei tohiks olla, testitud suruõhuga, aga kindluse mõttes eks mõõdan kompressiooni.
aga kas keegi sellist asja ka on kohanud, et jagajasse kaane alla koguneb vesi sisse! nagu kondens või nii. jutt ei ole tegelikult uazist vaid volvo850-st, kus jagaja nö külili, aga ehk adminnid annavad mu silmaringi harimise lootuses andeks? millest selline jama tulla võib, saan sõita umbes 3 km ja kukub puterdama, kaane alune ilusat selget vett täis. Proovitud igasugu niiskust tõrjuvat spreid jne, ei muhvigi, ilusa ilmaga on ok, kui sajab või kisub külmaks nagu eile, hakkab pull peale. Tegin isegi sellise liigutuse, et puurisin jagaja kaane auke täis, 8-se drelliga 10 tk, justkui aitas kuigivõrd aga mitte pidevalt. põhimure vist selles, et sõidan lühikest otsa, iga päev 3 km tööle ja õhtal tagasi, ei aja korralikult kuumaks? kui näiteks valgas edasi-tagsi ära küin ei köhi ka selle aja jooksul, kõik ilus. aga noh, kui kellegil analoogset kogemust pole, siis ärge pange mu offtopicut tähele:-) tänud.Po18 kirjutas:Minul olid kunagi sellised sümptomid et kohapeal käis kui siid ja kui sõitma hakkas katkus nagu loom.Mind aitas terve jagaja vahetus.Mul oli mingi kontaktplaat pees seal.
mul eile GA3 66 sama jama ,algul hakkas paukuma ,siis jäi lihtsalt aina lahjemaks,kartsin ,et jama karbas ,külmus ära või midagi taolist, täna ei läinudki käima. selgus viga jägajas ja tänu sellele lahkusid ka suurem jagu küünlaid. vahetasin rootori(pealt vaadates oli korras) ja küünlad käib nagu peab
tundub,et tuhnin kogu aeg maa sees