uaz mootor ja selle pöörded

Gaz 69, UAZ 469 või Gaz 66 või ZIL. Ühine nimetaja kogu Vene maasturliikurite kohta. Olgu ta siis veok või sõiduk. Lubatud ka roomiksõidukid ja sõjaväetehnika.

Moderaatorid: jr, Landy, Moderators

Vasta
Kasutaja avatar
prt
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 103
Liitunud: R Okt 10, 2008 8:42 am
Asukoht: Eesti

uaz mootor ja selle pöörded

Postitus Postitas prt »

abi (pigem nõu) oleks vaja uaz 31512 mootoriga. seisab töökaaslase õue peal. kodanik ise kirjaldab probleemi nii :
Tegelikult see töötab küll, aga ei taha külmalt tuure ülesse võtta ja imeb bensiini kui loom. Kui soojaks läheb töötab nagu vana mees, aga mitte nii ühtlaselt, kui tahaks. Kui järsult gaasi anda paugub, keera tühikäigu kruvi või süüte-nurka kuhu tahad.
110 gs
Kasutaja avatar
carpets
Rock Crawler
Postitusi: 843
Liitunud: N Okt 25, 2007 6:29 pm
Asukoht: Kuusalu vald/Kõnnu/Valgejõe

Postitus Postitas carpets »

Soovitan kontaktivahe üle vaadata ja ka klapi vahed ära timmida. Võib proovida karpat vahetada.
Kasutaja avatar
uOzelfor69
Rookie
Postitusi: 5
Liitunud: N Dets 10, 2009 6:24 pm

Postitus Postitas uOzelfor69 »

Kontaktid nagu peab, aga klapid veel reguleerimata. Karburaatorivahetuse lükkame edasi kuna projekti eelarve selleks aastaks läbi.
Ten
Fitting 38"
Postitusi: 228
Liitunud: K Mai 13, 2009 11:37 pm
Asukoht: Valgejõe

Postitus Postitas Ten »

Mina vaataks üle kõik,mis jääb allapoole karbussi kuni blokini.Tihendid,kinnitused, kollektori võimalikud praod.
Kasutaja avatar
Aare
Mudder
Postitusi: 52
Liitunud: E Juul 11, 2005 2:01 pm
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Aare »

Kui karpa käib pooleks siis tasuks ka karpa tihend üle vaadata ja silikooniga tihendadada.
Kasutaja avatar
uOzelfor69
Rookie
Postitusi: 5
Liitunud: N Dets 10, 2009 6:24 pm

Postitus Postitas uOzelfor69 »

Ten kirjutas:Mina vaataks üle kõik,mis jääb allapoole karbussi kuni blokini.Tihendid,kinnitused, kollektori võimalikud praod.
See töö tehtud. Pragusid ei ole tihendid hermetiseeritud. Karpa (selline "aknaga" ühekambriline) käis lahti tihendid korras, kiirenduspump töötab, kütuse tasapid normis.
Käivitub nagu töötaks 1-2 potti. Tooreklapp kinni, seguklapp lahti. Vahel sureb välja. Mõne aja pärast, ärkavad ka teised silindrid ellu ja ettevaatlikult toorega manipuleerides saab mehe tööle.
ottocar
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 113
Liitunud: K Veebr 26, 2003 9:01 am
Asukoht: Kose vald

Postitus Postitas ottocar »

Klapid (auk sees või vajab regulli)!!! Mõõda surved ära.
Kasutaja avatar
uOzelfor69
Rookie
Postitusi: 5
Liitunud: N Dets 10, 2009 6:24 pm

Postitus Postitas uOzelfor69 »

carpets kirjutas:Soovitan kontaktivahe üle vaadata ja ka klapi vahed ära timmida. Võib proovida karpat vahetada.
Jagaja kontakti vahe normis, klapi vahed 1 ja 4 silinder 0,35-0,40mm 2ja3 0,30-0,35mm nagu raamatus.
Klapis auku ei tohiks olla, testitud suruõhuga, aga kindluse mõttes eks mõõdan kompressiooni.
Kasutaja avatar
Po18
Fitting 38"
Postitusi: 231
Liitunud: N Dets 14, 2006 1:54 pm
Asukoht: Tallinn Nõmme
Kontakt:

Postitus Postitas Po18 »

Minul olid kunagi sellised sümptomid et kohapeal käis kui siid ja kui sõitma hakkas katkus nagu loom.Mind aitas terve jagaja vahetus.Mul oli mingi kontaktplaat pees seal.
Kleebised,visitkad ja kaardid meilt.Kõik trükkimisest.

www.printbox.ee/

Info: 53507487
Kasutaja avatar
t6nu
Fitting 38"
Postitusi: 235
Liitunud: N Juul 29, 2004 3:06 pm

Postitus Postitas t6nu »

Po18 kirjutas:Minul olid kunagi sellised sümptomid et kohapeal käis kui siid ja kui sõitma hakkas katkus nagu loom.Mind aitas terve jagaja vahetus.Mul oli mingi kontaktplaat pees seal.
aga kas keegi sellist asja ka on kohanud, et jagajasse kaane alla koguneb vesi sisse! nagu kondens või nii. jutt ei ole tegelikult uazist vaid volvo850-st, kus jagaja nö külili, aga ehk adminnid annavad mu silmaringi harimise lootuses andeks? millest selline jama tulla võib, saan sõita umbes 3 km ja kukub puterdama, kaane alune ilusat selget vett täis. Proovitud igasugu niiskust tõrjuvat spreid jne, ei muhvigi, ilusa ilmaga on ok, kui sajab või kisub külmaks nagu eile, hakkab pull peale. Tegin isegi sellise liigutuse, et puurisin jagaja kaane auke täis, 8-se drelliga 10 tk, justkui aitas kuigivõrd aga mitte pidevalt. põhimure vist selles, et sõidan lühikest otsa, iga päev 3 km tööle ja õhtal tagasi, ei aja korralikult kuumaks? kui näiteks valgas edasi-tagsi ära küin ei köhi ka selle aja jooksul, kõik ilus. aga noh, kui kellegil analoogset kogemust pole, siis ärge pange mu offtopicut tähele:-) tänud.
meges
volgaemme
Postitusi: 14
Liitunud: K Juul 22, 2009 11:10 pm
Asukoht: ambla
Kontakt:

Postitus Postitas meges »

mul eile GA3 66 sama jama ,algul hakkas paukuma ,siis jäi lihtsalt aina lahjemaks,kartsin ,et jama karbas ,külmus ära või midagi taolist, täna ei läinudki käima. selgus viga jägajas ja tänu sellele lahkusid ka suurem jagu küünlaid. vahetasin rootori(pealt vaadates oli korras) ja küünlad käib nagu peab
tundub,et tuhnin kogu aeg maa sees
Vasta

Mine “UAZ / GAZ / ZIL jt”