Kütusesüsteemi pesu

Gaz 69, UAZ 469 või Gaz 66 või ZIL. Ühine nimetaja kogu Vene maasturliikurite kohta. Olgu ta siis veok või sõiduk. Lubatud ka roomiksõidukid ja sõjaväetehnika.

Moderaatorid: jr, Landy, Moderators

Vasta
Kasutaja avatar
rmann
Rock Crawler
Postitusi: 949
Liitunud: R Mai 11, 2007 11:00 pm
Asukoht: Tallinn

Kütusesüsteemi pesu

Postitus Postitas rmann »

Millega saab küttesüsteemi läbi pesta - sees selline punakas pruun pasta moodi asi/ollus.
Väidetavalt mingi emulsioon.
Pidi olema mingi vahend selleks ?
LC70 2,4td
Chevy K5 6,2d V8
UAZ 31512
LC80 4,2td

Ja kui keegi tunneb vajadust siis : 50 97 26üheksa


Pilt
Kasutaja avatar
Tony
Rock Crawler
Postitusi: 648
Liitunud: L Mär 08, 2003 7:42 pm
Asukoht: Harjumaa, Tutermaa

Re: Kütusesüsteemi pesu

Postitus Postitas Tony »

rmann kirjutas:Millega saab küttesüsteemi läbi pesta - sees selline punakas pruun pasta moodi asi/ollus.
Väidetavalt mingi emulsioon.
Pidi olema mingi vahend selleks ?
Lase süsteem tühjaks ja lihtsalt suruõhuga puhu kõik torud läbi, aitab

Best
Tony
Something between the mud and deep mud
Patrol 2,8 Y61 x2
UAZ 469
GSM: +372 5(yks)(three)(üks)(tri)(пят)3
Kasutaja avatar
rmann
Rock Crawler
Postitusi: 949
Liitunud: R Mai 11, 2007 11:00 pm
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas rmann »

Aga paak ?
Oleks ikka vaja läbi ju pesta.
Bensiinis see "värk" ei lahustu
LC70 2,4td
Chevy K5 6,2d V8
UAZ 31512
LC80 4,2td

Ja kui keegi tunneb vajadust siis : 50 97 26üheksa


Pilt
Kasutaja avatar
Tony
Rock Crawler
Postitusi: 648
Liitunud: L Mär 08, 2003 7:42 pm
Asukoht: Harjumaa, Tutermaa

Postitus Postitas Tony »

rmann kirjutas:Aga paak ?
Oleks ikka vaja läbi ju pesta.
Bensiinis see "värk" ei lahustu
põhjapunn on ju olemas, sealt saad "sita" välja lasta, pesed "värske" bensuga
samuti istme all on paagi pealne kork, sealt saad filtri kätte
PARIM lahendus oleks paak maha võtta ja seda siis teha

Best
Tony
Something between the mud and deep mud
Patrol 2,8 Y61 x2
UAZ 469
GSM: +372 5(yks)(three)(üks)(tri)(пят)3
Kasutaja avatar
Alex
Fitting 38"
Postitusi: 318
Liitunud: T Nov 23, 2004 7:41 pm
Asukoht: Pealinna külje all
Kontakt:

Postitus Postitas Alex »

Kas Uazil on see jämefilter vajalik võib rahuliku südamega selle vahelt välja visata?Enne karpat sai peenfilter paigaldatud.
KVF 750...Jõhker Jõud , Uaz 3962 Sanitarka Viis null123 kuus seitse
Kasutaja avatar
hans
Rock Crawler
Postitusi: 510
Liitunud: E Mär 17, 2008 8:39 pm
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas hans »

kui paak on eelnevalt korralikult puhastatud,siis võid selle jämefiltri sealt minema visata.
Kasutaja avatar
Alex
Fitting 38"
Postitusi: 318
Liitunud: T Nov 23, 2004 7:41 pm
Asukoht: Pealinna külje all
Kontakt:

Postitus Postitas Alex »

hans kirjutas:kui paak on eelnevalt korralikult puhastatud,siis võid selle jämefiltri sealt minema visata.
paagid juba 6 a maas ja tagasi lähevad "lakutuina"Milleks see sinna kunagi üldse pandi?ja kas mädanenud metallist küttetoru(ca60 cm )võib rahulikult asendada kummivoolikuga?

p.s.peale 6 a. seismist kui täna filtri maha võtsin, tuli sealt ohtralt oranzikat löga....
KVF 750...Jõhker Jõud , Uaz 3962 Sanitarka Viis null123 kuus seitse
Kasutaja avatar
hans
Rock Crawler
Postitusi: 510
Liitunud: E Mär 17, 2008 8:39 pm
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas hans »

meil oli ka buss seisnud mingi 5 aastat.sai samamoodi paak maha võetud ja puhastatud.jämefilter oli 3/4 roostet ja läga täis.viskasime selle minema ja küttetoru,mis oli roostetanud ning murdus pooleks asendasime voolikuga.originaalis on tal peenfilter peale pumpa.teise filtri peaks panema enne pumpa.arvatavasti oli on tal jämefilter enne pumpa sellepärast,et sodi ei satuks pumba membraanide ja klappide vahele.
Kasutaja avatar
Aare
Mudder
Postitusi: 52
Liitunud: E Juul 11, 2005 2:01 pm
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Aare »

Osadel pumpadel on sisendis toru sees täiendav sõel. See pisike sõel on mulle hulgaliselt peavalu põhjustanud.
Sureb mootor välja ja kõik sümptomid näitavad, et pump ei funka. Esmane oletus, et pumba klapid on välja veninud ja sooja mootori puhul ei jaksa enam tööd teha. Jahutad siis külma veega pumpa ja saad mõne kilomeetri jälle edasi kuni kordad jahutus protsessi uuesti. Koju jõudes vahetad "vigase pumba" välja.
Sõela avstasin muide täitsa juhuslikult kui võtsin ühe vana "vigase pumba"
algosadeks. Ja siis olid kõik oleksid kohal. Kui mitmel võistlusel oleks tulemus olnud parem või lausa poodiumi kohtki käega katsutav kui oleks pumba sisemise anatoomiaga ennem tutvust teinud.
Nüüd on 1 tavaline bensufiler peale paaki ja enne pumpa. Pumba sõela ja jäme filtri abi enam ei kasuta. Originaal peenfilter on asendatud tavalise bensufiltriga. Tänu oma läbipaistavale korpusele on hea jälgida kaugele bens jõuab ja kas filtrit on vaja vahetada.
Kasutaja avatar
Alex
Fitting 38"
Postitusi: 318
Liitunud: T Nov 23, 2004 7:41 pm
Asukoht: Pealinna külje all
Kontakt:

Postitus Postitas Alex »

Kiire küsimus veel:kas enne pumpa võib tavalise nn.paberfiltri panna või peaks miski võrgutaoline olema?Jaksab pump suvalisest filtrist läbi imeda?Ise vaatasin mingeid 30 eeguseid, läbipaistvaid diislile mõeldud võrkfiltreid aga pole veel ostnud.
KVF 750...Jõhker Jõud , Uaz 3962 Sanitarka Viis null123 kuus seitse
Kasutaja avatar
Aare
Mudder
Postitusi: 52
Liitunud: E Juul 11, 2005 2:01 pm
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Aare »

Minul on enne pumpa tavaline bensiinile mõeldud "paber filter". 200 liitrit bensu kannatab sealt läbi lasta siis vahetan. Filtri värvus muutub pruunikaks ja mingi olluse tükikesi olen ka leidnud.
Muide paagiks on plastikpaak mis on nüüdseks peal olnud 6a., torudeks on vask- ja kummi torud. Nii, et paagi ja torude seintest ei tohiks bensu hulka midagi lisanduda. Tankinud olen ka ainult tankla püstolist.
Kasutaja avatar
weix2
Fitting 44"
Postitusi: 423
Liitunud: K Sept 03, 2008 8:14 pm
Asukoht: Rakvere, Palmse, 51kaksüks740

Postitus Postitas weix2 »

Aare kirjutas:Osadel pumpadel on sisendis toru sees täiendav sõel. See pisike sõel on mulle hulgaliselt peavalu põhjustanud.
Sureb mootor välja ja kõik sümptomid näitavad, et pump ei funka. Esmane oletus, et pumba klapid on välja veninud ja sooja mootori puhul ei jaksa enam tööd teha. Jahutad siis külma veega pumpa ja saad mõne kilomeetri jälle edasi kuni kordad jahutus protsessi uuesti. Koju jõudes vahetad "vigase pumba" välja.
Sõela avstasin muide täitsa juhuslikult kui võtsin ühe vana "vigase pumba"
algosadeks. Ja siis olid kõik oleksid kohal. Kui mitmel võistlusel oleks tulemus olnud parem või lausa poodiumi kohtki käega katsutav kui oleks pumba sisemise anatoomiaga ennem tutvust teinud.
Nüüd on 1 tavaline bensufiler peale paaki ja enne pumpa. Pumba sõela ja jäme filtri abi enam ei kasuta. Originaal peenfilter on asendatud tavalise bensufiltriga. Tänu oma läbipaistavale korpusele on hea jälgida kaugele bens jõuab ja kas filtrit on vaja vahetada.
Tuttav tekst justkui välja leigatud meie selle aastasest kukepea peatükist :)
"Anatoomia" on vajalik õppeaine :D
Veiko Aart 51 kaksüks 740
Offroad is better road than bad road!
Asjaarmastajad 179
Vasta

Mine “UAZ / GAZ / ZIL jt”