Palju huvitavaid lahendusi on välja pakutud ja tore lugeda, kuidas teised metsatööd võtavad. Eks mul reaalselt on see puukogus ikka 15 ruumi +, sest tihtipeale soovid metsas justkui mingi ala korda teha, siis juba korralikult. Võib vast tõsta koguse 20 peale.
seenior2 Sinu poolt lähevad plusspunktid siis 66-le. See keeramise teema on jah jama. Mis puutub vintsi siis tõsi, see on vägev. Metsa minekuks saan ka mina minna oma sõiduautoga, kuid seal kaupa vedada on teine asi.
GC ATVga töötaksin siis, kui koht oleks samas. Selle vedamine edasi-tagasi on jura tegevus. Peale selle tuleb tuua puud kuidagi ära, paari ruumi kaupa vedamine muutub juba üsna kalliks tegevuseks ja soov on ära jätta mitmekordne laadimine.
taxopets Kuna oled juba mitmes inimene, kes seda varianti pakub, siis panen ta paberile kirja.
Landy Magirused on suured autod, nendega on metsas jama seigelda. Peale selle on neil üks sild liiast, lisasild nõuab aga oma - eelkõige kummide näol, sest metsas liikumiseks peavad need olema mustriga.
Reix Gaz 52/53 on väärt ostmist ainult siis, kui sa saad odavalt heas korras auto. Metsas liikumiseks meie kliimavõõtmes peab arvestama, et võib olla kuiv, märg ja lumi. Enda 52ga sai 6 aastat puid tehtud, kuid iga aasta sai ka kinni oldud (mitmeid kordi otsisin traktorit küla pealt), või poole koorma kaupa veetud, sest sa lihtsalt ei saanud mingisugusest hangest läbi (vehi jälle labidaga, otsi oksi ja kasuta lumekette). Alati pidi arvestama, kust puid teha, niikui mingi väike kraav ette jäi pidid ringi sõitma (kändudest ja suurtest puujuurtest rääkimata). Puudub aeglusti ja kui sellega kord harjud, siis on ikka väga hea seda kangi tõmmata. Kaaluksin selle auto ostmist ainult siis, kui saad puud jätta talvel metsa ja minna kuiva pinnasega järgi, lumes ja märjas liikudes ei ole ta eriti pädev. Viimase miinusena metsas käimisel toon välja kabiini nina - olen nõus, et saab sõita küll, kuid kordades parem on sõita buldogkabiiniga.
Ühe aasta sai tehtud puid 63-ga ja pärast seda, kui tulin täiskoormaga üle põllu, kus oli 50 cm lund ma tagavedu ei taha. Mugavus maksab.
Mis puudutab ehituspoodi minekut, siis on asi natuke parem, kuid olen leidnud, et need vähesed korrad, mis minul on teda selle eesmärgi nimel vaja läinud ei kaalu metsas rassimist üle. Vastupidavusele ma suurt ette ei heida, kuid ikkagi näpud peavad seda autot tundma (kord pidin tulema metsas välja mees pudeliga bensu karbussi valades, sest karbuss ei tahtnud enam töötada) ja Lääne kvaliteeti seal kahjuks ei ole. Kui ise peaksin ostma paregu auto eterniidi ja muu kõvakattega teel toimuva veo jaoks auto ja see oleks 4x2, siis võtaksin mõne Mersu, VW või Mani. Need maksavad umbes samapalju, kui korralik GAZ, on diiselmootoriga ja nad on Saksa autod (saab sõita ka 90-ga).
fagott Olen sinuga 100% nõus, et see ümberladumine on nuhtlus. Minu eesmärk ongi see, et peale laduda ja maha laduda üks kord. 4x4 veokaga sõidan ma puu kõrvale (ei pea lohistama ega ekstra tükeldama) ja kaup peale. Panen kirja ka plusspunkti mogile, 66 tahavad üllatavalt palju raha.
tai Olen näinud ühte Gaz 51, millel oli 66 sild taga. Läks hästi, kuid oli siiski tagavedu. Nelikvedu on väga väga mugav, kui sellega harjud.
Jarel Varuosade kohta ma ei tea, pole väga sügavalt uurinud, kuid kahtlen, et neid siit väga saada on. Kindlasti maastikusuutlik, kuid see auto on suur, metsas liikudes loevad kõik mõõtmed ja tihtipeale on kõrgus väga ebameeldiv. Lisaks sellele olen aastatega õppinud selgeks selle, et laadida saab kõikidele kõrgustele, kuid madalamale on lihtsam laadida. See on väiksemate väga suur pluss, sest alguses võib neid puid upitada küll, kuid lõpuks kerkib ikka küsimus, et mida ma siin jauran.
GC 15 ruumi ei ole palju, kuid on minu silmis rumal teha liiga palju tööd. Palju ei ole alati paha, hoiab tervist ja nii edasi, kuid liiga palju ei taha ka teha. Minu metsad paraku tahavad saada 4x4 masinat.
Mis puudutab laadimist, siis kõikide koormate puhul tuleb kasutada mõistust-raskemad ikka allapoole, kergem kraam kõrgemale.
Vanade eestlaste tarkus puude juurs on väga suur. Olen nõus, et puud võiksid olla metsas, paraku on uute eestlaste hulgas olemas selliseid, kes sõidavad kõrvale ja laovad peale. Kahju.
lance Kastiga maasturid ja pikapid võtavad liiga vähe peale. Nendega oleks rohkem edasi-tagasi jebimist.
uputaja Ei nimetaks siin mehi nõrkadeks
