Patroli mootor

Moderaatorid: jr, Moderators

Vasta
Tafka
Rookie
Postitusi: 18
Liitunud: R Nov 27, 2009 11:56 pm
Asukoht: Tartu

Patroli mootor

Postitus Postitas Tafka »

Tervist mis mootorit annab 82a 3.3d patrolile peale panna ilma erilise raketiteaduseta ?
Kas kõnealla tuleks mõni 2.5td bmw-elt.
Kasutaja avatar
sambla-aadu
Rock Crawler
Postitusi: 528
Liitunud: N Apr 05, 2007 7:37 am
Asukoht: Tartumaa/Võrumaa

Postitus Postitas sambla-aadu »

3,3td näituseks. või soetad korras 3,3d ja paned aiste vahele.
51963080
Kasutaja avatar
Movistar
Teel kaaluta olekusse
Postitusi: 4433
Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
Asukoht: Tallinn

Re: Patroli mootor

Postitus Postitas Movistar »

Tafka kirjutas:Tervist mis mootorit annab 82a 3.3d patrolile peale panna ilma erilise raketiteaduseta ?
Kas kõnealla tuleks mõni 2.5td bmw-elt.
Patroli enda 3,3 TD pane peale.Sidurikoda ära vahetada ja keerulist ei tohiks olla seal rohkem midagi.
Väänet igast otsast rohkem kui bmw 2,5 td-l.
Kasutaja avatar
isakene
I know how to fix stuff
Postitusi: 1807
Liitunud: R Veebr 04, 2005 5:07 pm
Asukoht: L-Virumaa, Kadrina vald

Re: Patroli mootor

Postitus Postitas isakene »

Movistar kirjutas: Patroli enda 3,3 TD pane peale.Sidurikoda ära vahetada ja keerulist ei tohiks olla seal rohkem midagi.
Väänet igast otsast rohkem kui bmw 2,5 td-l.
Sidurikoda jääb sama. Vahetada tuleb ainult survelaagri pukk, kuna TD-l on hooratas ja sidur suuremad.
Noh ja veel nipet-näpet, gaasitross ja õhupuhasti kopsik ja võibolla veel miskit...

...aga seda küll, et miski sõiduauto diisli aretusel küll sügavat pointi ei ole. Neid (diisel)mootoreid on vähe, mis patroli enda omast paremat väänet annavad ja seejuures mõistlikumate parameetritega on.
Patrol, Pajero, Trooper kasutatud jupid.
56 486769, isakene@gmail.com
Tafka
Rookie
Postitusi: 18
Liitunud: R Nov 27, 2009 11:56 pm
Asukoht: Tartu

bmw süda patrolile

Postitus Postitas Tafka »

Bmw tundus hea mõte kuna ise neil suht suured kered analookselt patrolile. Ja uuemad mootorid mis on ökonoomsemamad sellise kubatuuri juures. Aga eks 3.3TD on ka ilus mõte.
Tänud info eest ,kellelgi veel mõtteid antke teada.
Kasutaja avatar
isakene
I know how to fix stuff
Postitusi: 1807
Liitunud: R Veebr 04, 2005 5:07 pm
Asukoht: L-Virumaa, Kadrina vald

Re: bmw süda patrolile

Postitus Postitas isakene »

Tafka kirjutas:Bmw tundus hea mõte kuna ise neil suht suured kered analookselt patrolile. Ja uuemad mootorid mis on ökonoomsemamad sellise kubatuuri juures. Aga eks 3.3TD on ka ilus mõte.
Tänud info eest ,kellelgi veel mõtteid antke teada.
Korras patrol võtab trassil tavalise sõiduga 9l/100, kui regulliga vaeva näha ja mitte raskelt gaasi tallata, saab vähemaga ka hakkama. Ei usu mina, et bemmi mootor sama õhu- ja veeretakistuse juures oluliselt vähem võtab.
Patrol, Pajero, Trooper kasutatud jupid.
56 486769, isakene@gmail.com
seff
Rock Crawler
Postitusi: 690
Liitunud: R Veebr 21, 2003 7:43 pm

Re: Patroli mootor

Postitus Postitas seff »

Movistar kirjutas:
Tafka kirjutas:Tervist mis mootorit annab 82a 3.3d patrolile peale panna ilma erilise raketiteaduseta ?
Kas kõnealla tuleks mõni 2.5td bmw-elt.
Patroli enda 3,3 TD pane peale.Sidurikoda ära vahetada ja keerulist ei tohiks olla seal rohkem midagi.
Väänet igast otsast rohkem kui bmw 2,5 td-l.
silmaringi avardamiseks :

patrol:
SD-33T
SAE Net Horsepower............101 @ 3100 RPM
SAE Net Torque (lb/ft)........175 @ 2200 RPM

lisaks kaalub 305kg
--------------------------------
Make BMW
Model 525 tds
Production Year 1991
Maximum Engine Power 143 HP (106.6 kW)
Maximum Engine Torque 260 N.m (191.9 lb.ft , 26.5 kg.m)
Maximum Engine Torque rpm 2200 d/d

TuningBoxiga´ga 121kw 165hp 330nm :twisted:

Teemaalgatajale: kui enne mõnda teist mootorit kuhugi vahele aretanud ei ole siis soovitaks originaaltoodangut
Kasutaja avatar
Movistar
Teel kaaluta olekusse
Postitusi: 4433
Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
Asukoht: Tallinn

Re: Patroli mootor

Postitus Postitas Movistar »

seff kirjutas:
Movistar kirjutas:
Tafka kirjutas:Tervist mis mootorit annab 82a 3.3d patrolile peale panna ilma erilise raketiteaduseta ?
Kas kõnealla tuleks mõni 2.5td bmw-elt.
Patroli enda 3,3 TD pane peale.Sidurikoda ära vahetada ja keerulist ei tohiks olla seal rohkem midagi.
Väänet igast otsast rohkem kui bmw 2,5 td-l.
silmaringi avardamiseks :

patrol:
SD-33T
SAE Net Horsepower............101 @ 3100 RPM
SAE Net Torque (lb/ft)........175 @ 2200 RPM

lisaks kaalub 305kg
--------------------------------
Make BMW
Model 525 tds
Production Year 1991
Maximum Engine Power 143 HP (106.6 kW)
Maximum Engine Torque 260 N.m (191.9 lb.ft , 26.5 kg.m)
Maximum Engine Torque rpm 2200 d/d

TuningBoxiga´ga 121kw 165hp 330nm :twisted:

Teemaalgatajale: kui enne mõnda teist mootorit kuhugi vahele aretanud ei ole siis soovitaks originaaltoodangut
Numbrites võib asi küll niimoodi olla kuid reaalsus on midagi muud.Patroli mootoril ei ole mingi kosmoseteadus "jõudu" lihtsalt juurde keerata.
Sellel BMW-l on parem ainult kaal.
Kasutaja avatar
erik
Aktiivne Pikendus
Postitusi: 2776
Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
Asukoht: Jõe laboratoorium

Postitus Postitas erik »

Kaal tähendab jälle, et iga miinus 10 kg annab pluss 0,7 hobust. Ehk kui auto on näit. 200 kg kergem on 14 hobust nagu maast leitud.

Aga ma ka soovitaks eelkõige paigaldada originaalmootor.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!

Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Vasta

Mine “Nissan / Renault”