Kui mu jutt jäi segaseks, siis küsige selgitust
UAZi esisilla välimiste laagrite reguleerimine
Moderaatorid: jr, Landy, Moderators
- uputaja
- I live off from the mud
- Postitusi: 4713
- Liitunud: T Dets 14, 2004 11:17 am
- Asukoht: Kuusalu lähedal metsas
UAZi esisilla välimiste laagrite reguleerimine
Kuis saab neid regullida? Kapsli alt paistab suur mutter millest peale keerata laagrite pingsust, kuid see kuradi poolassi hammastega ots on ees.
Kui mu jutt jäi segaseks, siis küsige selgitust
Kui mu jutt jäi segaseks, siis küsige selgitust
UAZ poes (pärnu mnt) minuarust oli olemas. Kas sama võtmega mitte ei käi esisilla hubi kapslid maha? Mul nagu meeles, et sellega sai ka rattalaagreid pingutatud.uputaja kirjutas:Mul alguses sama mõte , aga sellist võtit pole ikke leidnud ,Selle võtme suurus on 42 või 44
Kui kellelgi on seukest toruvõtit pakkuda (võiks olla Tallinnas) siis antke palun teada
+372 5028488
Kõige mugavam originaalvõtit (spetsvõti) kasutada (Vaata siit alafoorumist UAZ 3151 raamat, lk 193 joonisel 32). Vaevalt, et kusagilt võtmekomplektist nii õhukese seinaga padruni leiad - see on toruvõti.
Kui mingi meisliotsaga mutrit ärataguda ei taha (nagunii vaja hiljem veel reguleerida), hangi see võti poest või mõne lähima UAZ-mehe käest.
NB! Vaata, et üle ei pinguta!
Kui mingi meisliotsaga mutrit ärataguda ei taha (nagunii vaja hiljem veel reguleerida), hangi see võti poest või mõne lähima UAZ-mehe käest.
NB! Vaata, et üle ei pinguta!
Uaz-i rattalaagri pingutamisega tuleb ettevaatlik olla.
Manualist: Välimine mutter maha stopperseib samuti.
Keera esiteks sisemine mutter pool pööret lahti ja pööra ratast mõlemas suunas. Siis pööra mutrit kinni kuni ratas hakkab takistusega pöörlema. Nüüd keera mutrit 1/4 kuni1/3 pööret lahti tagasi. Aseta terve stopperseib ja stoperda mutter. Pisimagi prao puhul vaheta seib. Pealmine mutter tagasi, ka stoperda. Kontrolli ratta pöörlemist.
Äia tarkus: Kui rattalaagri liiga tihkelt pingutad, jookseb laager soojenedes kinni ja järgi annab pind laagri välispinna ja rummu vahelt, sööb malmkorpuse ruttu ära. Ennem ratas kolisegu, mida uazil raske kuulda, kui et ratta laagri üle pingutad.
Manualist: Välimine mutter maha stopperseib samuti.
Keera esiteks sisemine mutter pool pööret lahti ja pööra ratast mõlemas suunas. Siis pööra mutrit kinni kuni ratas hakkab takistusega pöörlema. Nüüd keera mutrit 1/4 kuni1/3 pööret lahti tagasi. Aseta terve stopperseib ja stoperda mutter. Pisimagi prao puhul vaheta seib. Pealmine mutter tagasi, ka stoperda. Kontrolli ratta pöörlemist.
Äia tarkus: Kui rattalaagri liiga tihkelt pingutad, jookseb laager soojenedes kinni ja järgi annab pind laagri välispinna ja rummu vahelt, sööb malmkorpuse ruttu ära. Ennem ratas kolisegu, mida uazil raske kuulda, kui et ratta laagri üle pingutad.
Ja jah, nii me tegime ja peale igat metsaskäiku pidi laagreid üle pingutama. Seejärel tegime nii nagi Patroli manual ütleb ... võtad 1m pikkuse torujupi ja keerad asja KINNI (lihtsustatult) ... punkt. Peale seda ei olnud enam kunagi probleemi, et laager lõtkuga peale sõitu. Samuti ei ole siiamaani laager kinni jooksnud või muidu soojaks läinud. Sama tehnikat olen kasutanud kõikidel autodel ja edukalt. Kui on ikka mutter, siis tuleb see kinni keerata!Ain kirjutas:Uaz-i rattalaagri pingutamisega tuleb ettevaatlik olla.
Manualist: Välimine mutter maha stopperseib samuti.
Keera esiteks sisemine mutter pool pööret lahti ja pööra ratast mõlemas suunas. Siis pööra mutrit kinni kuni ratas hakkab takistusega pöörlema. Nüüd keera mutrit 1/4 kuni1/3 pööret lahti tagasi. Aseta terve stopperseib ja stoperda mutter. Pisimagi prao puhul vaheta seib. Pealmine mutter tagasi, ka stoperda. Kontrolli ratta pöörlemist.
Äia tarkus: Kui rattalaagri liiga tihkelt pingutad, jookseb laager soojenedes kinni ja järgi annab pind laagri välispinna ja rummu vahelt, sööb malmkorpuse ruttu ära. Ennem ratas kolisegu, mida uazil raske kuulda, kui et ratta laagri üle pingutad.
+372 5028488
Rattalaagrit ei saa ikka üle pingutada. 95 talvel vahetasin seetõttu Helsingis Biltema esisel platsil laagrit, hea et tööriistakast kaasas oli.
Samas jah, difi laagrid tuleb kindlasti pingutada, aga kui kuumaks läheb, tuleb uuesti sättida. Eks rattalaagriga ole sama, kuumenenud rumm on rattalaagrist.
Samas jah, difi laagrid tuleb kindlasti pingutada, aga kui kuumaks läheb, tuleb uuesti sättida. Eks rattalaagriga ole sama, kuumenenud rumm on rattalaagrist.