Suur Mure: Veeplokis surve
Moderaatorid: jr, vtl, Moderators
Suur Mure: Veeplokis surve
Et siis täna hommiku sõitsin autoga ja seisma jättes kuulsin et susiseb tõbras. Kapoti alla vaadates leidsin susiseva paisupaagi (tegelt lausa urises).
Küsimus on tegelt selles et hakkan homme asja laiali arutama ja kui keegi oskab öelda et kuda ma seal sees aru saan et kas plokk või on lihtsalt tihend. Üks kurb asi veel et sai krt keema ajatud paar kuud tagasi.
Äkki on kuskil mingi lahti seletatud õpetus et kuda ma sinna plokini välja jõuan,kuna ennem ei ole sellist mootorit lammutanud.
Tänud ette juba vastajatele.
Mario
Küsimus on tegelt selles et hakkan homme asja laiali arutama ja kui keegi oskab öelda et kuda ma seal sees aru saan et kas plokk või on lihtsalt tihend. Üks kurb asi veel et sai krt keema ajatud paar kuud tagasi.
Äkki on kuskil mingi lahti seletatud õpetus et kuda ma sinna plokini välja jõuan,kuna ennem ei ole sellist mootorit lammutanud.
Tänud ette juba vastajatele.
Mario
- tarmo
- I live off from the mud
- Postitusi: 5137
- Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Enne, kui mootorit lammutad, kontrollid äkki termostaadi üle?
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
- sambla-aadu
- Rock Crawler
- Postitusi: 528
- Liitunud: N Apr 05, 2007 7:37 am
- Asukoht: Tartumaa/Võrumaa
plokikaas/plokikaane tihend deformeerunud-laseb jahutussärgile suurema surve sisse kui tehasest sinna sisse on loodud. Kui tosooli kaob,siis peab see lahkuma kas põlemiskambrisse ja tagant valge suitsuna välja või jõuab karterisse õli sekka-sel juhul muutub õlitase kõrgemaks. Edu otsirännakutel!:D
51963080
Pisemat leket silindrisse ei pruugigi märgata valge auru näol.Kui aga satub karterisse õli sekka,tekib kõigepealt õlikorgi alla emulsioon,siis kogu õli selline ja hiljem tedagi mis...sambla-aadu kirjutas:plokikaas/plokikaane tihend deformeerunud-laseb jahutussärgile suurema surve sisse kui tehasest sinna sisse on loodud. Kui tosooli kaob,siis peab see lahkuma kas põlemiskambrisse ja tagant valge suitsuna välja või jõuab karterisse õli sekka-sel juhul muutub õlitase kõrgemaks. Edu otsirännakutel!:D
GAZ 69A
Elu on ilus
5177232
Elu on ilus
5177232
Kondensist tekib samuti õlikorgi alla väike emulsioonikiht...ei maksa kohe hirmutama hakataMell kirjutas:Pisemat leket silindrisse ei pruugigi märgata valge auru näol.Kui aga satub karterisse õli sekka,tekib kõigepealt õlikorgi alla emulsioon,siis kogu õli selline ja hiljem tedagi mis...sambla-aadu kirjutas:plokikaas/plokikaane tihend deformeerunud-laseb jahutussärgile suurema surve sisse kui tehasest sinna sisse on loodud. Kui tosooli kaob,siis peab see lahkuma kas põlemiskambrisse ja tagant valge suitsuna välja või jõuab karterisse õli sekka-sel juhul muutub õlitase kõrgemaks. Edu otsirännakutel!:D

Kui õlivardalt nähtav on muutunud juba kollakas-halliks,siis võib muretsema hakata.
Jeep GC 4,7 WJ 99a.
Jeep GC 2,7 WJ 02a.
Jeep GC 2,7 WJ 02a.
Ühesõnaga mootor laiali
Igavene nuss rsk
4. silindris oli 4 mm jahutusvedelikku sees, ei tea kas tekkis laiali võttes või oli ennem, Tihendi pealt vaadates tundub et 4. silindrisse jooksis jahutusvedelik sisse, üks jutt oli ühenduses.
5. silindriga on see imelik asi et plokikaas ja silindri pealmine osa olid kuidagi imelikult ühtllaselt märjad,aga ei kujuta ette miks.
Kokkuvõttes panen uue tihendi ja asjad sinna laon kokku ja kui ikka jamab siis tuleb sitt põlema panna


4. silindris oli 4 mm jahutusvedelikku sees, ei tea kas tekkis laiali võttes või oli ennem, Tihendi pealt vaadates tundub et 4. silindrisse jooksis jahutusvedelik sisse, üks jutt oli ühenduses.
5. silindriga on see imelik asi et plokikaas ja silindri pealmine osa olid kuidagi imelikult ühtllaselt märjad,aga ei kujuta ette miks.
Kokkuvõttes panen uue tihendi ja asjad sinna laon kokku ja kui ikka jamab siis tuleb sitt põlema panna

- LR90
- I live off from the mud
- Postitusi: 1563
- Liitunud: T Dets 28, 2004 1:55 pm
- Asukoht: Kunda taga metsas 5111459
Enne kui kokku paned, soovitan pea survestada (tartus ju koht olemas)via101 kirjutas:Ühesõnaga mootor laialiIgavene nuss rsk
![]()
4. silindris oli 4 mm jahutusvedelikku sees, ei tea kas tekkis laiali võttes või oli ennem, Tihendi pealt vaadates tundub et 4. silindrisse jooksis jahutusvedelik sisse, üks jutt oli ühenduses.
5. silindriga on see imelik asi et plokikaas ja silindri pealmine osa olid kuidagi imelikult ühtllaselt märjad,aga ei kujuta ette miks.
Kokkuvõttes panen uue tihendi ja asjad sinna laon kokku ja kui ikka jamab siis tuleb sitt põlema panna
ja kontrollida ega pea kõver ei ole.
ps: põlema jõuad hiljem ka panna

kui suureks saan, hakkan DEFENDERIKS
äkki sellest abi:via101 kirjutas:Kellelgi on äkki autodata käepärast ja oskab öelda mis jõuga tuleb plokikaan kinni väänata?
http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?p=408 ... 5uga#40802