Suur Mure: Veeplokis surve

Moderaatorid: jr, vtl, Moderators

via101

Suur Mure: Veeplokis surve

Postitus Postitas via101 »

Et siis täna hommiku sõitsin autoga ja seisma jättes kuulsin et susiseb tõbras. Kapoti alla vaadates leidsin susiseva paisupaagi (tegelt lausa urises).
Küsimus on tegelt selles et hakkan homme asja laiali arutama ja kui keegi oskab öelda et kuda ma seal sees aru saan et kas plokk või on lihtsalt tihend. Üks kurb asi veel et sai krt keema ajatud paar kuud tagasi.
Äkki on kuskil mingi lahti seletatud õpetus et kuda ma sinna plokini välja jõuan,kuna ennem ei ole sellist mootorit lammutanud.

Tänud ette juba vastajatele.

Mario
Kasutaja avatar
tarmo
I live off from the mud
Postitusi: 5137
Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas tarmo »

Enne, kui mootorit lammutad, kontrollid äkki termostaadi üle?
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
via101

Postitus Postitas via101 »

ee mmm mis see head teeb?
Põhimõtteliselt on jahutusvedelikku ka kuidagi imelikult kadunud viimasel ajal
Mell
Fitting 44"
Postitusi: 481
Liitunud: T Mär 20, 2007 8:39 pm
Asukoht: Sweet Home Kalamaja

Postitus Postitas Mell »

via101 kirjutas:ee mmm mis see head teeb?
Põhimõtteliselt on jahutusvedelikku ka kuidagi imelikult kadunud viimasel ajal
3.1 D ütleb juba ise,et viga plokikaanes.See nende mootorite hell koht.
GAZ 69A
Elu on ilus
5177232
Kasutaja avatar
sambla-aadu
Rock Crawler
Postitusi: 528
Liitunud: N Apr 05, 2007 7:37 am
Asukoht: Tartumaa/Võrumaa

Postitus Postitas sambla-aadu »

plokikaas/plokikaane tihend deformeerunud-laseb jahutussärgile suurema surve sisse kui tehasest sinna sisse on loodud. Kui tosooli kaob,siis peab see lahkuma kas põlemiskambrisse ja tagant valge suitsuna välja või jõuab karterisse õli sekka-sel juhul muutub õlitase kõrgemaks. Edu otsirännakutel!:D
51963080
Mell
Fitting 44"
Postitusi: 481
Liitunud: T Mär 20, 2007 8:39 pm
Asukoht: Sweet Home Kalamaja

Postitus Postitas Mell »

sambla-aadu kirjutas:plokikaas/plokikaane tihend deformeerunud-laseb jahutussärgile suurema surve sisse kui tehasest sinna sisse on loodud. Kui tosooli kaob,siis peab see lahkuma kas põlemiskambrisse ja tagant valge suitsuna välja või jõuab karterisse õli sekka-sel juhul muutub õlitase kõrgemaks. Edu otsirännakutel!:D
Pisemat leket silindrisse ei pruugigi märgata valge auru näol.Kui aga satub karterisse õli sekka,tekib kõigepealt õlikorgi alla emulsioon,siis kogu õli selline ja hiljem tedagi mis...
GAZ 69A
Elu on ilus
5177232
Kasutaja avatar
Ergo K
Fitting 38"
Postitusi: 275
Liitunud: L Aug 08, 2009 11:33 am

Postitus Postitas Ergo K »

Mell kirjutas:
sambla-aadu kirjutas:plokikaas/plokikaane tihend deformeerunud-laseb jahutussärgile suurema surve sisse kui tehasest sinna sisse on loodud. Kui tosooli kaob,siis peab see lahkuma kas põlemiskambrisse ja tagant valge suitsuna välja või jõuab karterisse õli sekka-sel juhul muutub õlitase kõrgemaks. Edu otsirännakutel!:D
Pisemat leket silindrisse ei pruugigi märgata valge auru näol.Kui aga satub karterisse õli sekka,tekib kõigepealt õlikorgi alla emulsioon,siis kogu õli selline ja hiljem tedagi mis...
Kondensist tekib samuti õlikorgi alla väike emulsioonikiht...ei maksa kohe hirmutama hakata ;).
Kui õlivardalt nähtav on muutunud juba kollakas-halliks,siis võib muretsema hakata.
Jeep GC 4,7 WJ 99a.
Jeep GC 2,7 WJ 02a.
via101

Postitus Postitas via101 »

Ühesõnaga mootor laiali :lol: Igavene nuss rsk :evil:
4. silindris oli 4 mm jahutusvedelikku sees, ei tea kas tekkis laiali võttes või oli ennem, Tihendi pealt vaadates tundub et 4. silindrisse jooksis jahutusvedelik sisse, üks jutt oli ühenduses.
5. silindriga on see imelik asi et plokikaas ja silindri pealmine osa olid kuidagi imelikult ühtllaselt märjad,aga ei kujuta ette miks.
Kokkuvõttes panen uue tihendi ja asjad sinna laon kokku ja kui ikka jamab siis tuleb sitt põlema panna :?
Kasutaja avatar
LR90
I live off from the mud
Postitusi: 1563
Liitunud: T Dets 28, 2004 1:55 pm
Asukoht: Kunda taga metsas 5111459

Postitus Postitas LR90 »

via101 kirjutas:Ühesõnaga mootor laiali :lol: Igavene nuss rsk :evil:
4. silindris oli 4 mm jahutusvedelikku sees, ei tea kas tekkis laiali võttes või oli ennem, Tihendi pealt vaadates tundub et 4. silindrisse jooksis jahutusvedelik sisse, üks jutt oli ühenduses.
5. silindriga on see imelik asi et plokikaas ja silindri pealmine osa olid kuidagi imelikult ühtllaselt märjad,aga ei kujuta ette miks.
Kokkuvõttes panen uue tihendi ja asjad sinna laon kokku ja kui ikka jamab siis tuleb sitt põlema panna :?
Enne kui kokku paned, soovitan pea survestada (tartus ju koht olemas)
ja kontrollida ega pea kõver ei ole.

ps: põlema jõuad hiljem ka panna :lol:
kui suureks saan, hakkan DEFENDERIKS
via101

Postitus Postitas via101 »

PEA???

See et kaaned saatsin ka igaksjuhuks lihvi
via101

Postitus Postitas via101 »

Kellelgi on äkki autodata käepärast ja oskab öelda mis jõuga tuleb plokikaan kinni väänata?
Kasutaja avatar
väikevend
Fitting 38"
Postitusi: 210
Liitunud: E Dets 29, 2008 10:57 am
Asukoht: Saku kant

Postitus Postitas väikevend »

via101 kirjutas:Kellelgi on äkki autodata käepärast ja oskab öelda mis jõuga tuleb plokikaan kinni väänata?
äkki sellest abi:
http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?p=408 ... 5uga#40802
via101

Postitus Postitas via101 »

Pole kasu, mul ju 5 silkuga diisel 3.1
Kasutaja avatar
väikevend
Fitting 38"
Postitusi: 210
Liitunud: E Dets 29, 2008 10:57 am
Asukoht: Saku kant

Postitus Postitas väikevend »

via101 kirjutas:Pole kasu, mul ju 5 silkuga diisel 3.1
sorry ei vaadanud jah :oops:
via101

Postitus Postitas via101 »

Nii mootor koos, Kaaned lihvitud jne. Algus tõotab põlema panemist. mingi sitane kiht on jahutusvedeliku peal ikka ja vahutab raibe.
Et oskab keegi soovitada midagi?
Vasta

Mine “Chrysler / Jeep / Wrangler”