Ootan siis sinu poolseid soovitusi?[/quote] defender, navara, hilux, discovery?karmo182 kirjutas:Selleks tegevuseks võiks siis ju ikka vähe tummisema maasturi soetada kui pargimaasturi.tyyp07 kirjutas:
4x4
Moderaator: Moderators
-
- I live off from the mud
- Postitusi: 1740
- Liitunud: P Okt 26, 2008 8:09 pm
- Asukoht: Vääna
- Kontakt:
Väljaminekud kasvavad, et järele jõuda sissetulekutele....
http://www.rgb.ee
53449661 Kert
Team Linnamehed
http://www.rgb.ee
53449661 Kert
Team Linnamehed
-
- I live off from the mud
- Postitusi: 1740
- Liitunud: P Okt 26, 2008 8:09 pm
- Asukoht: Vääna
- Kontakt:
Mina isiklikult intelligentse neliveoga metsa puude järgi igatahes küll ei sõidaks... 

Väljaminekud kasvavad, et järele jõuda sissetulekutele....
http://www.rgb.ee
53449661 Kert
Team Linnamehed
http://www.rgb.ee
53449661 Kert
Team Linnamehed
- tarmo
- I live off from the mud
- Postitusi: 5137
- Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Kuigi teemaalgatajale kindlasti Rav4 ei sobi (metsast puude väljavedu?), siis lihtsalt infoks, et Rav4 nelikvedu ei ole kindlasti sarnane Cr-v omale.enx kirjutas:Rav4 ja crv neliveod on jah vist kehvemad kui grand vitaral.
RAV4-l on pidev nelikvedu koos keskdiferentsiaaliga, veojõudu jaotatakse ühtlaselt nagu tavalise keskdifri puhul ikka, aeglusti puudub ja osadel mudelitel on keskdifris automaatne lukk sees (originaalosana).
Cr-v'l aga peaks olema mingi isemõtlev süsteem-balalaika seal, mis veab siis, kui heaks arvab (nähtud).
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
No ütleme, et seal metsas kus käisime sai vitara ilusti hakkama...(st. polnud ühtegi kahtlast hetke), muidugi siis käru ei olnud taga.
Sellist olukorda on muidugi ainult kevadel, kui küttepuid vaja
Point olekski, et kui on vaja siis ka saaks minna.
Ei pea igakord töölt autot minema võtma jne.
Kliirents on ka suht tähtis, mõnikord jääb ka mõni känd ette.
Praegune auto, mazda6 väga seda ei võimalda
Sellist olukorda on muidugi ainult kevadel, kui küttepuid vaja

Point olekski, et kui on vaja siis ka saaks minna.
Ei pea igakord töölt autot minema võtma jne.
Kliirents on ka suht tähtis, mõnikord jääb ka mõni känd ette.
Praegune auto, mazda6 väga seda ei võimalda

- tarmo
- I live off from the mud
- Postitusi: 5137
- Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Ok, ma arvasin, et metsa väljaveo all peetakse silmas midagi sellistkarmo182 kirjutas:No ütleme, et seal metsas kus käisime sai vitara ilusti hakkama...(st. polnud ühtegi kahtlast hetke), muidugi siis käru ei olnud taga.

http://gm.e21.ee/gm/0/0/3/1491/0/108318/
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Tere,
mina teemaalgataja asemel ei mõtleks, osta LandCruiser 95 - vaadata korralik, hooldatud, hea varustusega isend. Jääb üksjagu raha üle peale ostu elementaarsed asjad üle käia, tehnika on lollikindel, ülalpidamiskulud mõistlikud...muretu elu. Kui eputada pole vaja siis tavainimese jaoks täiesti piisav maastur. LC120 ka hea aga selle raha eest viisakat ei saa. X-Trail, CRV isiklikult maasturiks ei julgeks nimetada, RAV4 jätaks samuti asfaldil liiklemiseks (tõsi kui autost kahju pole, suudavad nood linnamaasturid teinekord ka maastikul üllatada). Aga noh, kellele ema, kellele tütar, kellele mõlemad. Eks lõpuks pead ikka ise otsustama, loe foorumit, tutvu erinevate autode omanike muredega ja vali endale meelepärane, jõudu.
mina teemaalgataja asemel ei mõtleks, osta LandCruiser 95 - vaadata korralik, hooldatud, hea varustusega isend. Jääb üksjagu raha üle peale ostu elementaarsed asjad üle käia, tehnika on lollikindel, ülalpidamiskulud mõistlikud...muretu elu. Kui eputada pole vaja siis tavainimese jaoks täiesti piisav maastur. LC120 ka hea aga selle raha eest viisakat ei saa. X-Trail, CRV isiklikult maasturiks ei julgeks nimetada, RAV4 jätaks samuti asfaldil liiklemiseks (tõsi kui autost kahju pole, suudavad nood linnamaasturid teinekord ka maastikul üllatada). Aga noh, kellele ema, kellele tütar, kellele mõlemad. Eks lõpuks pead ikka ise otsustama, loe foorumit, tutvu erinevate autode omanike muredega ja vali endale meelepärane, jõudu.
Nimetatutest mida oled siin maininud.
X-trail ja Grand vitara
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
ma arvan, et sealt tingib ka natukene aga hiljaks jäid vahepeal oli masu ja täpe koralku töö teinud.
Ise oman Grand Vitara 06 ja LC 06
Olen oma vitaraga samamoodi nagu tarmo siin näitas puid väljavedanud.
Kui siin mõned mehed ütlevad, et GV ja X-T on pargimaasturid siis julgen vastu vaielda. Mul on GV läinud läbi sealt kus LC sisse jäi. (Räägime poekaubast) aga kindlasti on GV ja X-t parendamine keerulisem kui siin mainitud LC, GC, pajero jne. Küsisid X-t kohta ja ütlesid, et GV väike siis see on küll suht nagu tähe närimine mis see pakiruumi vahe on 10L? põhimõtteliselt sama suured.
Minu teada on X-t ja GV suht sarnased oleneb millist X-t osta. Neil peaks mõlemal olema sisseehitatud raam, mõlemal peaks olema aeglusti ja keskdiffer mingisugunegi. Et kui paati ja käru tõmmata siis vaata kinlasti diislit enda 2l B olen vedanud ka autot haagisepeal saab hakkama kuid ega see nii mugav ei ole. Kui tegu on paadiga peaks ka Bens ok olema.
Eks iga mees kiidab oma _ _ _ _ _! Lõpuks paneb su rahakott asja paika kas vana suur -200 000 või uuem keskmine -200 000
Tuli see meelde, et kui LC 120 plaanid osta siis oota uue aastani! Tuleb uus mudel ja see toob ka mudeli hinna alla praegu on juba isendeid 2003 a. ca 230 000 nii, et mine sõida ja uuri kõige tähtsam on oma istmiku tunnetus mis mugav ja praktiline.
X-trail ja Grand vitara
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
ma arvan, et sealt tingib ka natukene aga hiljaks jäid vahepeal oli masu ja täpe koralku töö teinud.
Ise oman Grand Vitara 06 ja LC 06
Olen oma vitaraga samamoodi nagu tarmo siin näitas puid väljavedanud.
Kui siin mõned mehed ütlevad, et GV ja X-T on pargimaasturid siis julgen vastu vaielda. Mul on GV läinud läbi sealt kus LC sisse jäi. (Räägime poekaubast) aga kindlasti on GV ja X-t parendamine keerulisem kui siin mainitud LC, GC, pajero jne. Küsisid X-t kohta ja ütlesid, et GV väike siis see on küll suht nagu tähe närimine mis see pakiruumi vahe on 10L? põhimõtteliselt sama suured.
Minu teada on X-t ja GV suht sarnased oleneb millist X-t osta. Neil peaks mõlemal olema sisseehitatud raam, mõlemal peaks olema aeglusti ja keskdiffer mingisugunegi. Et kui paati ja käru tõmmata siis vaata kinlasti diislit enda 2l B olen vedanud ka autot haagisepeal saab hakkama kuid ega see nii mugav ei ole. Kui tegu on paadiga peaks ka Bens ok olema.
Eks iga mees kiidab oma _ _ _ _ _! Lõpuks paneb su rahakott asja paika kas vana suur -200 000 või uuem keskmine -200 000
Tuli see meelde, et kui LC 120 plaanid osta siis oota uue aastani! Tuleb uus mudel ja see toob ka mudeli hinna alla praegu on juba isendeid 2003 a. ca 230 000 nii, et mine sõida ja uuri kõige tähtsam on oma istmiku tunnetus mis mugav ja praktiline.
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php ... rhash=3f1b
Aga selline masin? Mind hätta pole jätnud... Sõidan nii linnas kui metsas ja mere ääres. Käru võib kuni 2,7 t olla.
Aga selline masin? Mind hätta pole jätnud... Sõidan nii linnas kui metsas ja mere ääres. Käru võib kuni 2,7 t olla.
Hyundai Terracan
Krt meelde tuli üks HEVY isend
jääb rahagi üle http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html

Nüüd siis hakkab asi juba edenema, kuna homme ostetakse vana auto ära ja saab uut jahtima minna.
Praegu siis sõelale jäänud:
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=677495
ja
http://auto.motors24.ee/vehicles/265275 ... =price.ASC
Kuulaks teie arvamusi ja põhjendusi.
Kuna autot otsin isale siis võiks põhjendused head olla.
Ise pooldan rohkem Jeepi, kuid vanamees kaldub rohkem Mitsu poole, sest tollel väiksem mootor ja manuaal kast.
Kardab just väga suurt küttekulu ja remondikulusi mis võivad kaasneda Jeebiga.
Tänud kõigile kes viitsivad vastata,
Karmo.
Praegu siis sõelale jäänud:
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=677495
ja
http://auto.motors24.ee/vehicles/265275 ... =price.ASC
Kuulaks teie arvamusi ja põhjendusi.
Kuna autot otsin isale siis võiks põhjendused head olla.

Ise pooldan rohkem Jeepi, kuid vanamees kaldub rohkem Mitsu poole, sest tollel väiksem mootor ja manuaal kast.
Kardab just väga suurt küttekulu ja remondikulusi mis võivad kaasneda Jeebiga.
Tänud kõigile kes viitsivad vastata,
Karmo.
Ma tean, et chero 2,7 mootor on kiidetud aga lähtudes, et olen lähedalt seotud kahe sõiduautoga mitsu ja chrisler siis silla juppide ja pukside hinnad on ikka väga arinevad mitsu kasuks. Aga ei tea kuidas just nendel on nende juppidega.
Siis vaatasin velgi ja siis cherol 17 ja pajerol silma järgi 16 siis mine vaata rehvide hinna vahesid. Aga mina võtaks neist kahest mitsu.
Siis vaatasin velgi ja siis cherol 17 ja pajerol silma järgi 16 siis mine vaata rehvide hinna vahesid. Aga mina võtaks neist kahest mitsu.