4x4

Liiga tihti on meil see küsimus. Palun, Paneme siia oma uiteküsimused ja fleimime siin, et millist maasturit ma tahan või vajan

Moderaator: Moderators

tyyp07
I live off from the mud
Postitusi: 1740
Liitunud: P Okt 26, 2008 8:09 pm
Asukoht: Vääna
Kontakt:

Postitus Postitas tyyp07 »

karmo182 kirjutas:
tyyp07 kirjutas:
Selleks tegevuseks võiks siis ju ikka vähe tummisema maasturi soetada kui pargimaasturi.
Ootan siis sinu poolseid soovitusi?[/quote] defender, navara, hilux, discovery?
Väljaminekud kasvavad, et järele jõuda sissetulekutele....
http://www.rgb.ee
53449661 Kert
Team Linnamehed
karmo182
Rookie
Postitusi: 15
Liitunud: T Okt 20, 2009 2:26 pm

Postitus Postitas karmo182 »

Defender minu jaoks liiga robustne siiski.
Navara kastiga, mis tähendab et salongi ruumi vähem. Kasti jaoks nagu vajadust ei ole kui alati saab kärgu järgi panna :)
Hiluxiga sama teema.

Ühesõnaga peab mõtlema :D
tyyp07
I live off from the mud
Postitusi: 1740
Liitunud: P Okt 26, 2008 8:09 pm
Asukoht: Vääna
Kontakt:

Postitus Postitas tyyp07 »

Mina isiklikult intelligentse neliveoga metsa puude järgi igatahes küll ei sõidaks... :wink:
Väljaminekud kasvavad, et järele jõuda sissetulekutele....
http://www.rgb.ee
53449661 Kert
Team Linnamehed
karmo182
Rookie
Postitusi: 15
Liitunud: T Okt 20, 2009 2:26 pm

Postitus Postitas karmo182 »

Njah, kahjuks nendest asjadest väga palju ei jäga.

Pajero spordil ka inteligentne nelikvedu?
Kasutaja avatar
tarmo
I live off from the mud
Postitusi: 5137
Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas tarmo »

enx kirjutas:Rav4 ja crv neliveod on jah vist kehvemad kui grand vitaral.
Kuigi teemaalgatajale kindlasti Rav4 ei sobi (metsast puude väljavedu?), siis lihtsalt infoks, et Rav4 nelikvedu ei ole kindlasti sarnane Cr-v omale.
RAV4-l on pidev nelikvedu koos keskdiferentsiaaliga, veojõudu jaotatakse ühtlaselt nagu tavalise keskdifri puhul ikka, aeglusti puudub ja osadel mudelitel on keskdifris automaatne lukk sees (originaalosana).
Cr-v'l aga peaks olema mingi isemõtlev süsteem-balalaika seal, mis veab siis, kui heaks arvab (nähtud).
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
karmo182
Rookie
Postitusi: 15
Liitunud: T Okt 20, 2009 2:26 pm

Postitus Postitas karmo182 »

No ütleme, et seal metsas kus käisime sai vitara ilusti hakkama...(st. polnud ühtegi kahtlast hetke), muidugi siis käru ei olnud taga.

Sellist olukorda on muidugi ainult kevadel, kui küttepuid vaja :)

Point olekski, et kui on vaja siis ka saaks minna.
Ei pea igakord töölt autot minema võtma jne.
Kliirents on ka suht tähtis, mõnikord jääb ka mõni känd ette.
Praegune auto, mazda6 väga seda ei võimalda :D
Kasutaja avatar
tarmo
I live off from the mud
Postitusi: 5137
Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas tarmo »

karmo182 kirjutas:No ütleme, et seal metsas kus käisime sai vitara ilusti hakkama...(st. polnud ühtegi kahtlast hetke), muidugi siis käru ei olnud taga.
Ok, ma arvasin, et metsa väljaveo all peetakse silmas midagi sellist :twisted:
http://gm.e21.ee/gm/0/0/3/1491/0/108318/
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
karmo182
Rookie
Postitusi: 15
Liitunud: T Okt 20, 2009 2:26 pm

Postitus Postitas karmo182 »

Seda ma millegi pärast arvasin... :D

Nii hullud tingimused pole, lihtsalt vanad sihid metsas, kus kännud ja värki ees. :P
ZFR
Mudder
Postitusi: 69
Liitunud: E Apr 13, 2009 11:09 am
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas ZFR »

Tere,

mina teemaalgataja asemel ei mõtleks, osta LandCruiser 95 - vaadata korralik, hooldatud, hea varustusega isend. Jääb üksjagu raha üle peale ostu elementaarsed asjad üle käia, tehnika on lollikindel, ülalpidamiskulud mõistlikud...muretu elu. Kui eputada pole vaja siis tavainimese jaoks täiesti piisav maastur. LC120 ka hea aga selle raha eest viisakat ei saa. X-Trail, CRV isiklikult maasturiks ei julgeks nimetada, RAV4 jätaks samuti asfaldil liiklemiseks (tõsi kui autost kahju pole, suudavad nood linnamaasturid teinekord ka maastikul üllatada). Aga noh, kellele ema, kellele tütar, kellele mõlemad. Eks lõpuks pead ikka ise otsustama, loe foorumit, tutvu erinevate autode omanike muredega ja vali endale meelepärane, jõudu.
AXI
Rookie
Postitusi: 6
Liitunud: K Mär 21, 2007 1:51 pm
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas AXI »

Nimetatutest mida oled siin maininud.
X-trail ja Grand vitara
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
ma arvan, et sealt tingib ka natukene aga hiljaks jäid vahepeal oli masu ja täpe koralku töö teinud.
Ise oman Grand Vitara 06 ja LC 06
Olen oma vitaraga samamoodi nagu tarmo siin näitas puid väljavedanud.
Kui siin mõned mehed ütlevad, et GV ja X-T on pargimaasturid siis julgen vastu vaielda. Mul on GV läinud läbi sealt kus LC sisse jäi. (Räägime poekaubast) aga kindlasti on GV ja X-t parendamine keerulisem kui siin mainitud LC, GC, pajero jne. Küsisid X-t kohta ja ütlesid, et GV väike siis see on küll suht nagu tähe närimine mis see pakiruumi vahe on 10L? põhimõtteliselt sama suured.
Minu teada on X-t ja GV suht sarnased oleneb millist X-t osta. Neil peaks mõlemal olema sisseehitatud raam, mõlemal peaks olema aeglusti ja keskdiffer mingisugunegi. Et kui paati ja käru tõmmata siis vaata kinlasti diislit enda 2l B olen vedanud ka autot haagisepeal saab hakkama kuid ega see nii mugav ei ole. Kui tegu on paadiga peaks ka Bens ok olema.

Eks iga mees kiidab oma _ _ _ _ _! Lõpuks paneb su rahakott asja paika kas vana suur -200 000 või uuem keskmine -200 000

Tuli see meelde, et kui LC 120 plaanid osta siis oota uue aastani! Tuleb uus mudel ja see toob ka mudeli hinna alla praegu on juba isendeid 2003 a. ca 230 000 nii, et mine sõida ja uuri kõige tähtsam on oma istmiku tunnetus mis mugav ja praktiline.
Kasutaja avatar
Smithers
Mudder
Postitusi: 90
Liitunud: T Nov 22, 2005 11:18 am

Postitus Postitas Smithers »

http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php ... rhash=3f1b
Aga selline masin? Mind hätta pole jätnud... Sõidan nii linnas kui metsas ja mere ääres. Käru võib kuni 2,7 t olla.
Hyundai Terracan
karmo182
Rookie
Postitusi: 15
Liitunud: T Okt 20, 2009 2:26 pm

Postitus Postitas karmo182 »

Jh selles suhtes, et isegi Tallinnast Rakverre treila peal vedanud autot GV-ga.
Ära vedas küll.


Ja see Terrano on tõesti kahesilma vahele siiamaani jäänud. :P
Aga nagu A24-st näha siis neid eriti ei ole, kõik kole vanad ja suure läbisõiduga.
AXI
Rookie
Postitusi: 6
Liitunud: K Mär 21, 2007 1:51 pm
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas AXI »

Krt meelde tuli üks HEVY isend :D jääb rahagi üle http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
karmo182
Rookie
Postitusi: 15
Liitunud: T Okt 20, 2009 2:26 pm

Postitus Postitas karmo182 »

Nüüd siis hakkab asi juba edenema, kuna homme ostetakse vana auto ära ja saab uut jahtima minna.

Praegu siis sõelale jäänud:

http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=677495
ja
http://auto.motors24.ee/vehicles/265275 ... =price.ASC

Kuulaks teie arvamusi ja põhjendusi.
Kuna autot otsin isale siis võiks põhjendused head olla. :)
Ise pooldan rohkem Jeepi, kuid vanamees kaldub rohkem Mitsu poole, sest tollel väiksem mootor ja manuaal kast.
Kardab just väga suurt küttekulu ja remondikulusi mis võivad kaasneda Jeebiga.

Tänud kõigile kes viitsivad vastata,

Karmo.
Kasutaja avatar
4x4JIM
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 145
Liitunud: K Okt 21, 2009 1:08 pm
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas 4x4JIM »

Ma tean, et chero 2,7 mootor on kiidetud aga lähtudes, et olen lähedalt seotud kahe sõiduautoga mitsu ja chrisler siis silla juppide ja pukside hinnad on ikka väga arinevad mitsu kasuks. Aga ei tea kuidas just nendel on nende juppidega.
Siis vaatasin velgi ja siis cherol 17 ja pajerol silma järgi 16 siis mine vaata rehvide hinna vahesid. Aga mina võtaks neist kahest mitsu.
Vasta

Mine “Tahan osta aga ?”