Gaz 69, UAZ 469 või Gaz 66 või ZIL. Ühine nimetaja kogu Vene maasturliikurite kohta. Olgu ta siis veok või sõiduk. Lubatud ka roomiksõidukid ja sõjaväetehnika.
Seff kõvad mehed teevad ise masu puhul. Natuke treimist freesimst ja poldkeeramist. Mis see siis ära ei ole?
No arusaadavalt pole mina nii kõvamees treial - freesija-termotöötleja ja vanakoolimoodi pean poest ostma. loomulikult kuna on masu siis isetehtud toodang peaks soodsam olema, kvaliteedi ja kestvuse kohapealt on muidugi pärast näha
Vaevalt, et neid asju tänapäeval kuskil vedeleb ja ka müügikuulutusi pole trehvanud nägema. Isetegemise kohta nii palju, et difri bloki teeb valmis nii kõva tegija, et sellisel on käed, jalad tööd täis igal ajal, on masu või mitte. Nii et sellisel mehel pole mõtet poolmuidu tööd teha, poes müüdav masstoodang kindlasti odavam. Ainuke säästuvariant ongi keevislukk. Edu aretamisel!
ma juba sain ühe hea mõtte et kui panna lehtvedruseibid pooltelgedele vahele tiffri poolsesse otsa et hammasrattad hästi tuugalt koos oleks siis pidi ka saama mõlemad rattad vedama ja see pidi olema mingi ~70% "lukustuv"
Ei soovita seibidega varianti kuna kulub metsas ruttu ja 100% lukus ka ei ole.Endal keevitasin nii ees kui taga kinni ja toimivad originaal rehviga nii mis kole ainult rool on julmalt raske.
Seibid ei pidanud väga kiiresti kuluma ma kuulsin aga noh ma suurem osa sõidan tee peal sest jahil ei lubata väga teiste maid lõhkuda kuid mõni kord saab ka seda teha, mul mitu korda selliseid juhuseid olnud te jääd kinni sest pole lukustust, 2 rattast käivad ringi ja asi olemas