Diffrilukkud UAZ´ile

Gaz 69, UAZ 469 või Gaz 66 või ZIL. Ühine nimetaja kogu Vene maasturliikurite kohta. Olgu ta siis veok või sõiduk. Lubatud ka roomiksõidukid ja sõjaväetehnika.

Moderaatorid: jr, Landy, Moderators

siim0008
Mudder
Postitusi: 99
Liitunud: R Okt 16, 2009 2:11 pm
Asukoht: vihtra

Diffrilukkud UAZ´ile

Postitus Postitas siim0008 »

Kuidas saab ise UAZ´ile diffrilukke teha. Kui keegi oskab aidata siis iga mõtte on teretulnud
Kasutaja avatar
t6nu
Fitting 38"
Postitusi: 235
Liitunud: N Juul 29, 2004 3:06 pm

Postitus Postitas t6nu »

teha??? karmid mehed teevad keevitusega.... natuke leebemad lähevad ja ostavad lukustuva difri poest.
siim0008
Mudder
Postitusi: 99
Liitunud: R Okt 16, 2009 2:11 pm
Asukoht: vihtra

Postitus Postitas siim0008 »

ma tahaks olla see vahepealne mees ja tahaks ise need teha (mitte keevitusega) ikkagi masu ju
JaanusLI
Fitting 44"
Postitusi: 403
Liitunud: E Aug 11, 2008 10:41 pm
Asukoht: Viljandimaa
Kontakt:

Postitus Postitas JaanusLI »

ahhhhh??????
tee pilte ka siis oma leiutisest:D
seff
Rock Crawler
Postitusi: 690
Liitunud: R Veebr 21, 2003 7:43 pm

Postitus Postitas seff »

sa ikka tead misasi on differ ?
Kasutaja avatar
tai
unistus TR nullist
Postitusi: 1282
Liitunud: P Veebr 26, 2006 7:56 pm
Asukoht: Pärnu/talin lennujaama juures

Postitus Postitas tai »

sa ikka tead misasi on differ ?
Seff kõvad mehed teevad ise masu puhul. Natuke treimist freesimst ja poldkeeramist. Mis see siis ära ei ole? 8)
Asjadele tuleb lennukalt läheneda
58021221
seff
Rock Crawler
Postitusi: 690
Liitunud: R Veebr 21, 2003 7:43 pm

Postitus Postitas seff »

tai kirjutas:
sa ikka tead misasi on differ ?
Seff kõvad mehed teevad ise masu puhul. Natuke treimist freesimst ja poldkeeramist. Mis see siis ära ei ole? 8)
No arusaadavalt pole mina nii kõvamees treial - freesija-termotöötleja ja vanakoolimoodi pean poest ostma. loomulikult kuna on masu siis isetehtud toodang peaks soodsam olema, kvaliteedi ja kestvuse kohapealt on muidugi pärast näha
Kasutaja avatar
Praks1
I live off from the mud
Postitusi: 2303
Liitunud: P Juun 21, 2009 8:47 pm

Postitus Postitas Praks1 »

Otsi btri tiffrid.
rekkamees
Off Roader Wannabe
Postitusi: 49
Liitunud: N Jaan 11, 2007 8:50 pm
Asukoht: Lääne-Virumaa

Postitus Postitas rekkamees »

Praks1 kirjutas:Otsi btri tiffrid.
Vaevalt, et neid asju tänapäeval kuskil vedeleb ja ka müügikuulutusi pole trehvanud nägema. Isetegemise kohta nii palju, et difri bloki teeb valmis nii kõva tegija, et sellisel on käed, jalad tööd täis igal ajal, on masu või mitte. Nii et sellisel mehel pole mõtet poolmuidu tööd teha, poes müüdav masstoodang kindlasti odavam. Ainuke säästuvariant ongi keevislukk. Edu aretamisel!
Kasutaja avatar
uputaja
I live off from the mud
Postitusi: 4713
Liitunud: T Dets 14, 2004 11:17 am
Asukoht: Kuusalu lähedal metsas

Postitus Postitas uputaja »

Tee keevislukk. Hea ja töökindel variant .
Asjas sees 2005. Sügissõidust.
siim0008
Mudder
Postitusi: 99
Liitunud: R Okt 16, 2009 2:11 pm
Asukoht: vihtra

Postitus Postitas siim0008 »

ma juba sain ühe hea mõtte et kui panna lehtvedruseibid pooltelgedele vahele tiffri poolsesse otsa et hammasrattad hästi tuugalt koos oleks siis pidi ka saama mõlemad rattad vedama ja see pidi olema mingi ~70% "lukustuv"
Kasutaja avatar
siil 599
Mudder
Postitusi: 59
Liitunud: P Jaan 04, 2009 8:01 pm
Asukoht: Jõelähtme

Postitus Postitas siil 599 »

Ei soovita seibidega varianti kuna kulub metsas ruttu ja 100% lukus ka ei ole.Endal keevitasin nii ees kui taga kinni ja toimivad originaal rehviga nii mis kole ainult rool on julmalt raske. :lol:
siim0008
Mudder
Postitusi: 99
Liitunud: R Okt 16, 2009 2:11 pm
Asukoht: vihtra

Postitus Postitas siim0008 »

Seibid ei pidanud väga kiiresti kuluma ma kuulsin aga noh ma suurem osa sõidan tee peal sest jahil ei lubata väga teiste maid lõhkuda kuid mõni kord saab ka seda teha, mul mitu korda selliseid juhuseid olnud te jääd kinni sest pole lukustust, 2 rattast käivad ringi ja asi olemas
Kasutaja avatar
tarmo
I live off from the mud
Postitusi: 5137
Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas tarmo »

Sel juhul alusta parem vintsist. Lukkudega oled ühel hetkel kinni nii kui nii. Vints vähemalt aitab siis.
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
rekkamees
Off Roader Wannabe
Postitusi: 49
Liitunud: N Jaan 11, 2007 8:50 pm
Asukoht: Lääne-Virumaa

Postitus Postitas rekkamees »

tarmo kirjutas:Sel juhul alusta parem vintsist. Lukkudega oled ühel hetkel kinni nii kui nii. Vints vähemalt aitab siis.
Veel odavam ja vist ka otstarbekam on alustada hi-liftist
Vasta

Mine “UAZ / GAZ / ZIL jt”