Gaz 69 pingeregulaator

Gaz 69, UAZ 469 või Gaz 66 või ZIL. Ühine nimetaja kogu Vene maasturliikurite kohta. Olgu ta siis veok või sõiduk. Lubatud ka roomiksõidukid ja sõjaväetehnika.

Moderaatorid: jr, Landy, Moderators

STC
Mudder
Postitusi: 89
Liitunud: E Sept 21, 2009 8:24 pm

Gaz 69 pingeregulaator

Postitus Postitas STC »

Tere
Tekkis selline küsimus, et kas keegi teab kuidas Gaz 69 pingeregulaatorit (tähisega RR24-G2) ühendada. Sai vahetatud mootor isuzu diisli vastu ja sooviks teada kuidas pingeregulaatorit genekaga ühendada.
Kõik ideed/arvamused on teretulnud.
tcumen
Mudder
Postitusi: 64
Liitunud: K Okt 10, 2007 9:19 pm

Postitus Postitas tcumen »

Gene on GAZilt või Izuzult?
GAZ-i gene kohalt ehk saad selguse siit:
http://www.gaz69.ru/ipb/index.php?showtopic=106477
STC
Mudder
Postitusi: 89
Liitunud: E Sept 21, 2009 8:24 pm

Postitus Postitas STC »

Genekas on isuzu oma
Kasutaja avatar
taxopets
True Off Roader!
Postitusi: 1063
Liitunud: T Veebr 13, 2007 11:37 pm
Asukoht: Nõmme vahel ka Läänemaa

Postitus Postitas taxopets »

Tänapäeva genedel on pingeregulaator ju juba küljes milleks sulle see 69 oma veel?
Tahad taksot endale ja oma 7 sõbrale? Palun väga hel. 5643111.
Metsa tõstetud UAZ 3303 31x10,5x15 rehv ja drägon on ka.
Kia Sportge punn ka. Draakoniga.
Kasutaja avatar
tai
unistus TR nullist
Postitusi: 1282
Liitunud: P Veebr 26, 2006 7:56 pm
Asukoht: Pärnu/talin lennujaama juures

Postitus Postitas tai »

Vanarahvas ütles ikka topelt ei kärise - saab natu rohem reguleeritud :lol:
Asjadele tuleb lennukalt läheneda
58021221
STC
Mudder
Postitusi: 89
Liitunud: E Sept 21, 2009 8:24 pm

Postitus Postitas STC »

Kas 81-84 aasta genekas on ikka tänapäeva gene. Või on ka sellel genel pingeregulaator sees?? Mootor on isuzu 2.0D 40 kw ja on võetud Bedford KBD 26 pealt
tcumen
Mudder
Postitusi: 64
Liitunud: K Okt 10, 2007 9:19 pm

Postitus Postitas tcumen »

Reeglina selle ajastu lääne masinatel juba on sissehitatud regulaatorid. Aga et kindel olla, tee õige selle gene ühendusklemmidest pilt. Korralik, et kõik tähised näha oleks.
Või otsi netist auto või gene elektriskeem.
Samas võid täitsa vabalt +klemmi akuga ühendada läbi ampermeetri, siis moto käima ja on kohe näha, kas hakkab laadima. Ja ära massi ka unusta.
Kui hakkab, on OK. Kui ei hakka, siis kas regulaator puudub, või pole kooslus töökorras.
STC
Mudder
Postitusi: 89
Liitunud: E Sept 21, 2009 8:24 pm

Postitus Postitas STC »

Gene ühendus klemmidel ei ole mingeid tähiseid peal. Kas kui ühendan läbi ampermeetri + klemmiga, siis kui laeb on genel endal regulaator juba sees ja ei ole vaja teist regulaatorit panna? Aga kas akuga ei juhtu midagi kui nii ühendada?
tcumen
Mudder
Postitusi: 64
Liitunud: K Okt 10, 2007 9:19 pm

Postitus Postitas tcumen »

Ei juhtu selle akuga midagi. Pinget võid küll kontrollida, et liiga kõrge poleks.
seff
Rock Crawler
Postitusi: 690
Liitunud: R Veebr 21, 2003 7:43 pm

Postitus Postitas seff »

tcumen kirjutas:Reeglina selle ajastu lääne masinatel juba on sissehitatud regulaatorid. Aga et kindel olla, tee õige selle gene ühendusklemmidest pilt. Korralik, et kõik tähised näha oleks.
Või otsi netist auto või gene elektriskeem.
Samas võid täitsa vabalt +klemmi akuga ühendada läbi ampermeetri, siis moto käima ja on kohe näha, kas hakkab laadima. Ja ära massi ka unusta.
Kui hakkab, on OK. Kui ei hakka, siis kas regulaator puudub, või pole kooslus töökorras.
kindlasti hakkab laadima ka ilma pingeregulaatorita gene ja keerab aku ka p*** ja tuled põlevad ees läbi jne, pane tester peale ja vaata palju volte näitab, tühikäigul ja anna ettevaatlikult gaasi.. niii tehes üle 14,4v ei tohiks mingiljuhul minna siis hakkavad mullikesed aku sees elama .Ampermeeter on loomulikult ka tervitatav seset see näitab kui palju su gene "matsu " toodab ,Head Kärsatamaist :wink:
tcumen
Mudder
Postitusi: 64
Liitunud: K Okt 10, 2007 9:19 pm

Postitus Postitas tcumen »

To seff:
Ära aja... Sa ikka tead, kuidas vahelduvoolugeneraator töötab?
Kui on vaja välist pingeregulaatorit, siis on selleks eraldi klemm(id) gene või harjahoidiku küljes, kuhu on välja toodud ergutusmähise ots(ad). Kui ergutusmähisele voolu ei anta, ei tooda generaator ka elektrit. OK, mingi väikese särtsu sealt tõesti mõõta võid, kuid sellega akut ei lae, ülelaadimisest ei saa juttugi olla. Isegi lampi ei pane põlema.
:!:
Või arvad, et 1980. aastal paigaldati Izuzudele magneetosid? :mrgreen:
seff
Rock Crawler
Postitusi: 690
Liitunud: R Veebr 21, 2003 7:43 pm

Postitus Postitas seff »

tcumen kirjutas:To seff:
Ära aja... Sa ikka tead, kuidas vahelduvoolugeneraator töötab?
Kui on vaja välist pingeregulaatorit, siis on selleks eraldi klemm(id) gene või harjahoidiku küljes, kuhu on välja toodud ergutusmähise ots(ad). Kui ergutusmähisele voolu ei anta, ei tooda generaator ka elektrit. OK, mingi väikese särtsu sealt tõesti mõõta võid, kuid sellega akut ei lae, ülelaadimisest ei saa juttugi olla. Isegi lampi ei pane põlema.
:!:
Või arvad, et 1980. aastal paigaldati Izuzudele magneetosid? :mrgreen:
Puudub kokkupuude izusu genega, aga näiteks boschi nt audi aastast u 85 gened hakkavad ja jäävad ka laadima ilma ergutusotsale midagi ühendamatta
(iseeneslik ergutus)

kommnetaar oli lisatud mainimaks et kasutada voltmeetrit saamaks teada laadimispinge.
STC
Mudder
Postitusi: 89
Liitunud: E Sept 21, 2009 8:24 pm

Postitus Postitas STC »

Ilma ergutuseta laadima ei hakanud ja mõõtsin testriga ja näitas 15,6. Ikka vist peab pingeregulaatori külge panema??
tcumen
Mudder
Postitusi: 64
Liitunud: K Okt 10, 2007 9:19 pm

Postitus Postitas tcumen »

Pinget mõõtsid ilma koormuseta?
Kas gene on selline
http://www.lucasee.com/visvare.php?nr=L ... n&menu=omb# ?
Selle kohta väidetakse, et pingeregulaator on integreeritud.
STC
Mudder
Postitusi: 89
Liitunud: E Sept 21, 2009 8:24 pm

Postitus Postitas STC »

Pinget mõõtsin jah ilma koormuseta, gene pistik on küll sama. Gene selline: http://album.ee/album/292305/50195141 nüüd peaks olema pildid
Viimati muutis STC, E Okt 19, 2009 8:49 pm, muudetud 2 korda kokku.
Vasta

Mine “UAZ / GAZ / ZIL jt”